پارسينه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مردان مریخی زنان ونوسی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
جادوی بازاریابی شبکه‌ای (چگونه گروهی را در بازاریابی شبکه‌ای بسازیم)
دختران خوب ثروتمند می‌شوند اگر (75 اشتباه قابل اجتناب که زنان با پول انجام می‌دهند)
17 اصل کار تیمی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
پیگیری کن (چگونه مشتری احتمالی خود را در بازاریابی شبکه‌ای دنبال کنید)
دایره اول
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
حکایت دولت و فرزانگی
  • 18,500 تومان
  • با تخفیف: 18,500 تومان
پول پول پول پول پول
  • 25,500 تومان
  • با تخفیف: 25,500 تومان
رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 روز اول)
چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را شروع کنیم
  • 19,900 تومان
  • با تخفیف: 19,900 تومان
پینگ (سفر به اقیانوس بیکران)
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان

مردان مریخی زنان ونوسی

  • 45,000 تومان

پس از مطالعه این کتاب و استفاده از توصیه‌های آن جهت بهبود روابط خود و دستیابی به خواسته‌هایتانء برای داشتن رابطه‌ای موفق و سالم با همسرتانء آماده می‌شوید. حال برای داشتن امید و آرامشء دلایل خوبی دارید. شما اکنون تجارب و اطلاعات خوبی از فصل‌های عشق در دست دارید.

جادوی بازاریابی شبکه‌ای (چگونه گروهی را در بازاریابی شبکه‌ای بسازیم)

  • 25,000 تومان

دشوارترین قدم، همان قدم اول است. اما مطمئن شوید که اولین گام را در جهت درستی بردارید. آیا آماده‌اید که حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای را به چشم یک تجارت ببینید؟ آیا تصور می‌کنید زمان کافی برای انجام آن ندارید؟ آیا مشتاقید که هرچه زوتر یک گروه مستحکم و رو به رشد ایجاد کنید؟ این کتاب همچون یک راهنمای تایید شده، شما را برای ایجاد و رشد سازمان‌تان یاری خواهد داد.

دختران خوب ثروتمند می‌شوند اگر (75 اشتباه قابل اجتناب که زنان با پول انجام می‌دهند)

  • 48,000 تومان

من یک برنامه‌ریز مالی نیستم اما یک مشاور کاری نویسنده مربی اجرایی و روان‌درمانگر مجاز هستم. بنابراین بیشتر از آنچه به شما پیشنهاد می‌دهم وقتی درباره پول صحبت می‌شود راه و روش‌ها را بیان می‌کنم. من از یک خانواده متوسط هستم و شاید مثل شما اهمیت کار سخت به من آموزش داده شده اما راهنمایی که نیاز داشتم تا آن را در مورد یک زندگی اشرافانه بکار ببرم ارائه نشده است. با وجود این با استفاده از تعریف ثروت که بعدا در این کتاب گنجانده شده می‌توانم بطور قانونی بگویم که من حالا ثروتمند هستم.

17 اصل کار تیمی

  • 28,000 تومان

ارتقا یک تیم همیشه از خود شما شروع می‌شود. پس گام اول خود شما هستید. پیشرفت و بهبود وضعیت یک مجموعه با پیشرفت و ارتقا کارایی اعضا آن افزایش می‌یابد. با به کارگیری ویژگی‌هایی که در این کتاب ذکر شده است، می‌توانید به یک عضو کارآمد در مجموعه‌تان تبدیل شوید. پیشنهاد من این است که این کتاب را با تامل و دقت بسیار بخوانید. هر فصلی را که می‌خوانید آن را حلاجی کنید. با بهره‌گیری از بخش راه دستیابی می‌توانید ویژگی‌ها و خصوصیات را بهتر درک کنید. شما با پیگیری این فرآیندها تبدیل به شخصی می‌شوید که هر مجموعه‌ای خواهان آن است. با بهبود کارآیی خود ارزش مجموعه‌تان را بالا ببرید، اما اگر نقش رهبری گروه‌تان را به عهده داشته باشید. این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چرا؟ چون آموزش شما تنها زمانی تاثیرگذار است که نمونه باشید و در عمل ثابت کنید. هنگامی که شما الگوی رفتاری برای مجموعه‌تان تعریف می‌کنید در این حال باید 17 اصل ضروری را برای آموزش اعضای مجموعه مدنظر قرار دهید. با استفاده از این اصول می‌توانید به آنها کمک کنید تا صرف نظر از سطح استعدادشان افراد کارآمدی باشند. از این کتاب به عنوان راهنمای یافتن افرادی استفاده کنید که معیار اصلی‌شان پیشرفت در کار گروهی است.

پیگیری کن (چگونه مشتری احتمالی خود را در بازاریابی شبکه‌ای دنبال کنید)

  • 8,500 تومان

قطعا مشتریان به دنبال زندگی بهتر هستند. آن‌ها ناامیدانه در جستجوی این موارد هستند: - کسی که مشتریان بتوانند از او پیروی کنند. - کسی که بداند به سمت چه مقصدی می‌رود. - کسی که مهارت‌های مورد نیاز برای رفتن به سمت آن مقصد را دارا باشد. ما این فرصت را داشتیم که هدایت‌گر و چراغ راهی برای مشتریان‌مان باشیم. زمانی که ما اعتماد و اطمینان مشتریان‌مان را جلب کنیم، تماس دوباره با مشتریان جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. هم برای مشتریان و هم برای خودمان. آیا هر دوی ما به دنبال چنین تجربه خوشایندی نیستیم؟ تمام مشتریانی که در جلسه اول به ما ملحق نشده‌اند را از دست ندهید. اطمینانی مجدد به آن‌ها بدهید که شما و فرصت شغلی شما می‌تواند زندگی‌شان را تغییر دهد. از روش‌های این کتاب استفاده کنید تا بتوانید تصمیم مشتریان‌تان را از «الان نه» به «همین الان» تبدیل کنید.

دایره اول

  • 65,000 تومان

بسیاری از مردم در جاهای اشتباه به دنبال موفقیت هستند. آن‌ها بر این باورند که اسپانسر یا تیمشان مسئول ایجاد پیامدهای مثبتی هستند که به دنبالش می‌باشند. اما در این کتاب از رندی گیج خواهید آموخت که چگونه خودتان عهده‌دار موفقیت خود باشید. رندی به شما نشان می‌دهد که چطور کسب و کارتان را به سرانجام برسانید و بدین ترتیب رفتاری را مدل‌سازی کنید که در کل سازمانتان تکثیر خواهد شد. با استفاده از این کتاب به جایگاه تکثیر پی خواهید برد و متوجه خواهید شد که چگونه از فرایند تکثیر برای افزایش حجم فروش، تعداد رهبران و مبلغ چک پاداش خود استفاده کنید. در این کتاب در مورد قاعده «ریشه اصلی»، پیگیری کار از پایین به بالای سازمان، ترویج گردهمایی‌های محلی، ایجاد شاخه‌های دوردست، مشاوره با رهبران و علم حقیقی ایجاد پیامدهای مثبتی که از بالا به پایین به تمام تیم تکثیر می‌شود، خواهید آموخت.

نگرش همه چیز است (همه چیز به نگرش باز می‌گردد نگرش خود را تغییر دهید تا زندگی خود را متحول سازید)

  • 39,900 تومان

مطالعه این کتاب نشان می‌دهد که شما مشتاق هستید تا توانایی‌های خود را پرورش دهید و شکوفا سازید. مطالعه این کتاب اولین گام برای به وجود آوردن زندگی‌ای است که در آرزوی آن هستید. وقتی که بر این نظرات تمرکز کرده و آن‌ها را اجرا کنید، در مسیری قرار می‌گیرید که می‌توانید پیشرفت‌های قابل توجهی را در زندگی‌تان به وجود آورید. افراد کمی اصول موفقیت موجود در این کتاب را در برنامه روزانه‌ی خود به کار می‌گیرند. افراد کمی همواره دارای نگرش مثبت هستند و می‌دانند که افکارشان به حقیقت تبدیل می‌شود. افراد کمی مراقب کلام خود هستند و می‌دانند که ذهن خود را برای موفقیت یا شکست آماده می‌کنند. افراد کمی جرات پیدا می‌کنند که با ترس‌های خود مواجه شوند و می‌دانند که برای شکوفایی توانایی‌های خود باید کارهایی انجام دهند که از آن‌ها واهمه دارند. افراد کمی می‌دانند که به دنبال هر سختی، سعادت و خوشبختی در انتظارشان است.

حکایت دولت و فرزانگی

  • 18,500 تومان

همه ما قصه‌گو هستیم. به یکدیگر داستان‌هایمان را می‌گوییم و عاشق قصه خوبی می‌شویم که در یک فیلم یا کتاب گفته می‌شود یا دیروقت زیر گوشمان نجوا می‌کنند. حول داستان‌هایمان که تعداد زیادی از افسانه‌ها هستند، می‌گردیم. افسانه‌ها چیزهای فوق‌العاده‌ای هستند. بنا بر تعریف فرهنگ لغت وبستر آن‌ها به یک حقیقت مفید تاکید دارند. این کتاب کوچک به ما یکی از حکایات قوی و اصیل را نشان می‌دهد که یکی از مفیدترین حقایق را آشکار می‌سازد و آن این است که رفاه مالی و یک زندگی خوب اهدافی هستند که اگر اصول موفقیت را درک کنیم و به تمرین آن بپردازیم، به طور کامل در دسترس خواهند بود...

پول پول پول پول پول

  • 25,500 تومان

پول پول پول پول پول

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 روز اول)

  • 40,000 تومان

این کتاب به شما خواهد گفت که چگونه در بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی عملکردی موفق داشته باشید. ایده‌ها و استراتژی‌های راه‌اندازی یک کسب و کار موفق با زبانی ساده اما کارآمد و نتیجه‌محور در این کتاب بیان شده است. چه در بازاریابی شبکه‌ای تازه‌کار باشید و چه یک فرد حرفه‌ای، استفاده از این کتاب برای شما مفید خواهد بود...

چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را شروع کنیم

  • 19,900 تومان

بازاریابی شبکه‌ای تنها حرفه‌ای نیست که در این جهان وجود دارد، اما بی‌تردید حرفه‌ای فوق‌العاده است. بازاریابی شبکه‌ای نه تنها آزادی مالی را سبب می‌شود، بلکه می‌توان از انجام آن لذت برد. تنها کافی است خبرهای خوب را با دیگران نیز در میان بگذارند: «ما می‌توانیم ریسکی که در زندگی‌هایمان وجود دارد را کاهش دهیم... همین حالا!» درآمد اضافه‌ای که از بازاریابی شبکه‌ای کسب می‌کنیم چیزی است که ما را در برابر این مصیبت بیمه می‌کند، از آن بهتر این که، اگر به صورت تمام وقت به بازاریابی شبکه‌ای بپردازیم می‌توانیم کاملا آسوده خاطر باشیم. و مهم‌تر از همه، درآمد سرشار بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند به طرزی باورنکردنی زندگی‌هایمان را متحول سازد. ما تنها یک‌بار زندگی می‌کنیم. می‌توانیم این یک‌بار را به تجربه‌ای مهیج تبدیل کنیم.

پینگ (سفر به اقیانوس بیکران)

  • 6,000 تومان

گاهی اوقات ساده‌ترین درس‌ها در زندگی معمولا ژرف‌ترین و تفکربرانگیزترین آن‌ها هستند. این کتاب بسیار جمع و جور بوده، اما کتابی است که برای انگیزه گرفتن می‌توان آن را بارها و بارها خواند. از نظر بسیاری، این کتاب ممکن است دلچسب‌تر از دیگر کتاب‌هایی باشد که به روش‌های بهتر کردن زندگی‌هایمان با استفاده از یک سری مراحل خشک و بدون انعطاف می‌پردازند. پینگ، این قورباغه شجاع، بازبرگشته است. این کتاب نه تنها در مورد ریسک‌پذیری و مشخص کردن نقشه‌ راه زندگی‌تان صحبت می‌کند، بلکه همچنین به موضوع شهامت داشتن می‌پردازد. در این دوران فشار‌های اقتصادی و کاری، کتاب راه پینگ تنها داستان ساده یک قورباغه کوچک از برکه‌ای کوچک نیست، بلکه در مورد آدم‌های معمولی و گرفتاری‌هایی است که همه ما در زندگی با آن‌ها رو‌برو می‌شویم.

1  صفحه‌ی 1