نشر چلچله


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کمال‌گرایی (از کمال‌جویی دست برداریم و پربارتر و شادتر زندگی کنیم)
هوش عاطفی (مدیریت احساسات سازگاری و همدلی)
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
درس‌های شیمی
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
7 راه بله گرفتن
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
تندخوانی و روش تمرکز
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
شما با سم تماس گرفته‌اید
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
مربی خودت باش
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
رمان‌درمانی
  • 450,000 تومان
  • با تخفیف: 450,000 تومان
هانا آرنت (زندگی در عصر ظلمت)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
مادر کافی فرزند کافی
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
مگه تو مملکت شما خر نیست (مجموعه داستان)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
1 نوشته چگونه خوانده می‌شود (مجموعه داستان)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان

کمال‌گرایی (از کمال‌جویی دست برداریم و پربارتر و شادتر زندگی کنیم)

  • 200,000 تومان

آیا افرادی که در زندگی احساس خوشبختی می‌کنند فرمول پیچیده‌ای را برای شاد بودن در اختیار دارند که سایرین از آن محروم‌اند؟ نگاهی به اطرافیان خود بیندازید. بعضی از افراد همیشه ناراحت و ناراضی هستند و هیچ‌وقت احساس خوشبختی نمی‌کنند ولی افراد دیگری هم هستند که با وجود تمام مشکلاتی که دارند، همیشه خوشحال و راضی هستند. آرامش و خوشبختی چیزی است که هر کسی در هر شرایطی هم که باشد می‌تواند از آن بهره‌مند گردد. فقط کافی است یک سری اصول ساده را بدانید و به کار ببندید. نویسنده در این کتاب مسیری پنجاه مرحله‌ای را پیش پایتان می‌گذارد که در انتهای آن به گوهری ارزشمند دست خواهید یافت. بخوانید، عمل کنید و شادی و خوشبختی‌تان را به نظاره بنشینید...

هوش عاطفی (مدیریت احساسات سازگاری و همدلی)

  • 200,000 تومان

زوج‌های تحصیل‌کرده از زوج‌های تحصیل‌نکرده خوشبخت‌تر هستند اما آنچه در اینجا مطرح می‌شود این است که هوش عاطفی بیش از تحصیلات و یا وضعیت اقتصادی و اجتماعی تاثیر دارد. این کتاب کمک می‌کند که بر نقش هوش عاطفی‌تان تمرکز کنید و متوجه شوید که این عامل چه‌طور می‌تواند به شما در تغییر، نجات، قدرتمندسازی یا پایه‌گذاری یک رابطه کمک کند. کتاب هوش عاطفی بعضی مسائل را از دید روانشناسی مثبت‌اندیشی بررسی می‌کند و رابطه بدن و ذهن انسان و تاثیری را که این رابطه بر زندگی زوج‌ها می‌گذارد، توضیح می‌دهد.

درس‌های شیمی

  • 300,000 تومان

شیمیدانی به نام الیزابت زات در واقع زنی معمولی نیست. در واقع او اولین زنی است که به این نکته اشاره می‌کند، عبارت زن معمولی اصلا وجود ندارد. اما در اوایل 1960 است و او با تیمی کاملا مردانه در موسسه علمی هاستینگ کار می‌کند. آنها دیدگاهی کاملا غیرعلمی نسبت به زن دارند. البته به جز یکی از آنها. او مردی به نام کالوین ایوانز است و متفاوت فکر می‌کند. او شیمیدانی درخشان و برنده جایزه نوبل است و عاشق ذهن الیزابت می‌شود. اما مانند علم، زندگی غیرقابل پیش‌بینی است. به همین دلیل الیزابت بعد از مرگ کالوین نه تنها خودش را مادری مجرد، بلکه ستاره‌ای بی‌بدیل و محبوب‌ترین مجری برنامه آشپزی آمریکایی شام در ساعت شش می‌داند. رویکرد غیرمعمول الیزابت به آشپزی انقلابی است و می‌تواند خیلی منطقی آشپزی را به علم شیمی ربط دهد. الیزابت زات فقط به زنان آشپزی یاد نمی‌دهد بلکه به آنها جرات می‌دهد تا شرایط‌‌شان را عوض کنند.

7 راه بله گرفتن

  • 200,000 تومان

همه می‌دانند که بهترین روش برای متقاعد کردن دیگران و رسیدن به پاسخ بله استفاده از منطق و استدلال است. درست است؟ خیر. نادرست است. طبق آخرین تحقیقات در حوزه علم اعصاب اکثر افراد بیش از آنکه به محرک‌های عقلانی و منطقی پاسخ دهند در قبال محرک‌های احساسی و عاطفی واکنش نشان می‌دهند. شما به جای استفاده از حقایق یا آمار و ارقام برای متقاعدسازی باید محرک‌های احساسی درون مغز را برای اتخاذ تصمیمات از سوی طرف مقابل و دادن پاسخ بله برانگیزید. دانشمندان توانسته‌اند هفت محرک احساسی مغز را کشف کنند و آنها را تحریک و فعال کنند که در کتاب به معرفی این محرک‌ها پرداخته شده است. شما با فعال کردن یکی از این محرک‌های طرف مقابل یا بیشتر تبدیل به متقاعد‌کننده‌ای ماهر و مسلط در هر جنبه از زندگی‌تان خواهید شد و پاسخ بله را از طرف مقابل دریافت خواهید کرد.

تندخوانی و روش تمرکز

  • 150,000 تومان

شاید در ظاهر امری ساده باشد، اما مدیریت زمان پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. فرض کنید خودتان را برای یک امتحان سنگین آماده می‌کنید و فرصت‌ کافی برای دوره و حتی مطالعه بعضی از قسمت‌ها را نداشته باشید. اینجور مواقع ممکن است استرس و اضطراب شدیدی بگیرید و حتی تسلیم خواندن بشوید! اما یکی از راه‌های افزایش تمرکز این است که با بخش‌های ساده‌تر و کم حجم‌تر شروع به مطالعه کرده و در آخر سراغ بخش‌های سخت و سنگین بروید. خیلی از مواقع نیاز نیست کل مطالب خوانده شود و بر اساس میزان نمره هر بخش، شما از بالاترین بارم شروع به مطالعه می‌کنید. با این روش میزان تمرکز و تسلط شما بر روی کارتان بیشتر می‌شود و هرچه بهتر مدیریت کنید، آرامش و احساس بهتری پیدا خواهید کرد. کتاب حاضر شامل شش گام اصلی تقویت حافظه همراه با تمرینات عملی می‌باشد...

شما با سم تماس گرفته‌اید

  • 220,000 تومان

داستین تائو نویسنده آمریکایی ویتنامی ساکن نیویورک است. او از کالج Amherst با مدرک B.A در علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل شد. و در حال حاضر در مقطع دکترا در دانشگاه نورث وسترن است و در آنجا سواد رسانه‌ای انتقادی می‌خواند. شما با سم تماس گرفته‌اید رمانی پر از شخصیت‌های مختلف، درد دل اولین عشق و از دست دادن آن، به علاوه لمس جادو. این کتاب ارتباطی فوری با هر کسی که به‌دنبال یک رمان عاشقانه احساسی بزرگ است برقرار می‌کند. جولی هفده ساله آینده‌اش را کاملا برنامه‌ریزی کرده است: با همسرش سم از شهر کوچکش نقل مکان می‌کند، کالج می‌رود، تابستانی را در ژاپن می‌گذراند. اما بعد سم می‌میرد. و همه‌چیز تغییر می‌کند. جولی که از شنیدن صدای او ناامید شده است، فقط برای گوش دادن به پست صوتی سم با تلفن او تماس می‌گیرد. و سم گوشی را برمی‌دارد... اگر شاتس دومی برای خداحافظی داشته باشید چه می‌کنید؟

مربی خودت باش

  • 200,000 تومان

افسردگی و اضطراب و درمان آن موضوع نوشتار حاضر است. نویسنده با درج مثال‌هایی از زندگی واقعی مراجعان خود، تمرین‌های آموزشی و عملی برای رفع اضطراب و افسردگی را توضیح داده و درمان آن را براساس فنون شناخت‌درمانی، آموزش غلبه بر افکار منفی و راهبردهای گفت‌وگو با خود بررسی کرده است. همچنین مطالب متنوعی دربارۀ خوددرمانی و ریشه‌یابی مشکلات تیپ‌های ویژۀ شخصیت را بیان کرده و درمان هر یک از تیپ‌های شرخصیتی را شرح داده است و در نهایت آموزش مربی‌گریِ خود، شیوۀ درمان اضطراب و افسردگی برای تمام دورۀ زندگی را طراحی کرده است. این کتاب با عنوان بهترین کتاب روان‌شناسی سال 2020 در جهان معرفی شده است.

رمان‌درمانی

  • 450,000 تومان

«کارناوالی پرشور از ادبیات داستانی و تجلیلی از امکانات بالقوه رمان.» - گاردین. «هوشمندانه و اغلب سرگرم‌کننده... کتابی جذاب برای افزودن به هر کتابخانه‌ای. لحظاتی که در تورق آن سپری می‌شود، تفکر برانگیز و الهام‌بخش است- حتی شفابخش.» -اکونومیست. «راهنمایی مرجع و جذاب... (برتد و الدرکین) با اشتیاقی یکسان... نثری ساده و روشن و بحث‌هایی در گستره 2000 سال تاریخ ادبیات، به بیماری‌های جدی و نه‌ چندان جدی می‌پردازند و بی‌تردید خوانندگان را به جست‌و‌جوی این کتاب‌ها وامی‌دارند.» - هفته‌نامه ناشران. «درمانی عالی برای کتاب‌بازها.» - کرکوس. «درخشان... هدیه‌ای بی‌نظیر.» - ووگ.

هانا آرنت (زندگی در عصر ظلمت)

  • 150,000 تومان

هانا ارنت شرح کامل خود را از محاکمه آدولف آیشمن افسر اس‌اس فراری نازی که به اجرای راه‌حل نهایی آدولف هیتلر کمک کرده بود، منتشر کرد. غوغایی که کتاب ایجاد کرد او را عمیقا شوکه کرد. او بلافاصله پس از انتشار کتاب آیشمن در اورشلیم گزارشی در مورد پیش‌پا افتادگی شیطان در سال 1963 به دوستش کارل یاسپرس نوشت و گفت: مردم به هر وسیله‌ای متصل می‌شوند تا آبروی من را ببرند. آنها هفته‌ها تلاش کرده‌اند چیزی در گذشته و زندگی خصوصی‌ام پیدا کنند تا باعث شود آبروی من را به خطر بیندازند. آن سی هلر سردبیر مجله و روزنامه‌نگار و نویسنده گروه توسعه رد بوک سعی کرده در این کتاب زندگی و اتفاقاتی که در طول دوره زیستی هانا آرنت بوده را به رشته تحریر درآورد.

مادر کافی فرزند کافی

  • 200,000 تومان

این کتاب مرجع، تنها ویژه مادران تک‌فرزند نبوده بلکه این کتاب می‌تواند به سادگی مشکلات مادران چندبار زایمان کرده را نیز برطرف کند و علت نیاز مادران باتجربه (چندبار زایمان کرده) به این کتاب این است که این دسته از مادران درگیر غبار فراموشی می‌شوند. با این همه روشن است که نیاز مادران تک‌زا به این کتاب به مراتب بیشتر از مادران باسابقه است. به هر شکل این کتاب نه تنها به نیازهای رشد و سلامت‌محور کودک پاسخ می‌دهد بلکه یک نومادر می‌تواند با استفاده از راهکارهای گوناگون مشکل‌گشایانه این کتاب بدین وسیله هرچه بیشتر آرامش و اعتمادبه‌نفس مادران و مراقبت‌محورش را تقویت کند. از طرف دیگر امتیاز اصلی این راهکارهای مشکل‌گشایانه جمع و جور و مختصر و مفید در ظرف زمانی کوتاه نهفته است بدین معنی که خواننده با کسب اطلاعات هفتگی نه تنها گذر از این مقطع زمانی دشوار (از تولد تا یک سالگی) را برای خود ساده می‌کند بلکه بدین وسیله هرچه ساده‌تر نیز این اطلاعات رشدی را جذب کرده و به حافظه‌اش می‌سپارد. این کتاب با قرار دادن ابزارهای مختلف در دست خواننده قدرت سازگاری و مانور یک نومادر را افزایش می‌دهد. چه در غیر این صورت، این مقطع زمانی (رساندن کودک به سن یک سالگی) تجربه‌ای دشوار و ناخوشایند خواهد بود چون نوزادان بدون داشتن یک دفترچه راهنما پا به عرصه حیات گذاشته و کتاب حاضر به این نیاز نومادران پاسخ داده و اسباب پویایی جسمی و روحی این اشخاص را فراهم می‌آورد.

مگه تو مملکت شما خر نیست (مجموعه داستان)

  • 100,000 تومان

«برای من هیچ حدومرزی متصور نیست و با قلم خود در هر جای دنیا ناله‌ای از انسان‌ها بشنوم آن را به قلم خواهم کشید و به گوش همه جهانیان خواهم رساند.» این جملات را عزیز نسین مشهورترین طنزپرداز ترکیه‌ای تاریخ گفته است. کسی که آثار طنز بی‌تعدادش شهرت او را به سراسر جهان رسانده است. برنده‌ چندین نخل طلا و نویسنده‌ داستان‌هایی همچون «چاخان» و «پخمه» که کتاب‌هایش به بیش از سی زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده است خودش را راوی دردهای مردم می‌داند و آثارش پر از نقدهای تندوتیز و گزنده است.

1 نوشته چگونه خوانده می‌شود (مجموعه داستان)

  • 100,000 تومان

سابق بر این در اماکن عمومی، هنگامی که افراد را می‌دیدم که مشغول حرف زدن با خودشان بودند، خنده‌ام می‌گرفت و اگر حال داشتم مدتی دنبال‌شان می‌رفتم و دست می‌انداختم‌شان! من می‌خندیدم اما خنده‌ام تلخ بود! چون خوب می‌دانستم که هر کس که این گونه با خود حرف می‌زند، قطعا درد عمیق دارد. دیروز از عصر وقتی از اداره به منزل می‌رفتم به شدت خسته و کوفته بودم. با خودم گفتم با اتوبوس یا مینی‌بوس بروم. اما بعد گفتم چرا این هوای خوب را رها کنم و سوار شلوغی وسیله نقلیه شوم؟ بعد گفتم ملت را ببین! همه شاد و سرحال! ولی من صبح تا عصر وقتم را در آن اداره زپرتی سپری می‌کنم!

1  2  صفحه‌ی 1