نشر دنگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ایلان ماسک
  • 455,000 تومان
  • با تخفیف: 455,000 تومان
در ستایش پیاده‌روی (هر بار یک قدم)
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
مسئله‌ی مرگ و زندگی (عشق فراق و آنچه در پایان عمر اهمیت دارد)
در ستایش سکوت (سکوت در عصر هیاهو)
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان

ایلان ماسک

  • 455,000 تومان

داستانی حیرت‌انگیز و خودمانی درباره جذاب‌ترین و بحث‌برانگیزترین مبتکر دوران ما: دوراندیش قانون‌شکنی که هدایتگر دنیا به عصر خودروهای برقی، اکتشافات فضایی، خصوصی و هوش مصنوعی شد و توییتر را تصاحب کرد. کتاب «ایلان ماسک» نوشته والتر آیزاکسن یک بیوگرافی استثنایی است که نگاهی عمیق و صمیمی به زندگی و ذهن یک کارآفرین مدرن ارائه می‌دهد. این گواهی است بر قدرت عزم انسانی برای نوآوری و تحقق رویاهای جسورانه. چه از علاقه‌مندان به ایلان ماسک باشید و چه صرفا در مورد ایده‌های در حال تغییر جهان کنجکاو باشید،، این کتاب سفری جذاب و روشنگر است که نباید از دستش داد؛ به‌ویژه برای کسانی که به دنبال الهام و بینش درباره آینده هستند.

در ستایش پیاده‌روی (هر بار یک قدم)

  • 31,000 تومان

این در ذات همه ماست که پایی را پس از پای دیگر روی زمین بگذاریم و سفری را به قصد کشف دنیای بیرون آغاز کنیم. اما با این که پیاده‌روی فعالیتی جهانی استء هر یک از ما آن‌ را با دیگری تجربه می کنیم. برای ارلینگ کاگه - کاوشگر مشهور - راه رفتن هم پای طبیعی خلاقیت است: مجالی برای اندیشیدن. پیاده‌روی همچنین پادزهری‌ست برای شتابی که به زندگی‌مان داده‌ایمء به اصراری که بر عجله کردن داریم و انجام شتابان و بی دقت همه کارهای‌مان. اکنون پیاده‌روی کردن رادیکال‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. بقراط - پدر پزشکی مدرن - 2400 سال پیش این حقیقت را درک کرده بود. او در مورد درمان غلط هشدار داده و تاکید کرده بود هیچ دارویی نمی‌تواند اثری به گستردگی قراردادن یک پا جلوی پای دیگر داشته باشد:(( پیاده‌روی بهترین دارو برای انسان است.)) من اعتقاد دارم پیاده‌روی در سلامت انسان از هر نوع دارویی که در طول تاریخ استفاده شده موثرتر است.

مسئله‌ی مرگ و زندگی (عشق فراق و آنچه در پایان عمر اهمیت دارد)

  • 77,000 تومان

وضعیت کنونی‌ام چنین است: مریلین، همسر عزیزم، مهم‌ترین کسی که از پانزده‎سالگی تا به حال در زندگی‌ام داشته‌ام، از بیماری مهلکی رنج می‌برد و زندگی خودم هم به‎طرز خطرناکی متزلزل است. ولی با این وجود عجیب است که آرام و تقریباً آسوده‎ام. چرا نمی‌ترسم؟ دوباره مثل همیشه این سؤال را از خودم می‌پرسم. بیشترِ عمرم از نظر جسمی سالم بوده‌ام؛ ولی باز هم گاهی با اضطرابِ مرگ درگیرم. باور دارم که نیروی محرک من برای انجام تحقیقاتم و نوشتن در مورد اضطرابِ مرگ و تلاش همیشگی‌ام برای آرام‌کردن افرادِ رو به موت از وحشت شخصی‌ام نشأت می‌گرفت. ولی حالا چه بر سر آن وحشت آمده؟ این آرامش من از کجا می‌آید، حال که مرگ بیش از هر زمانی به من نزدیک است؟ «بالغ بر نیم‌قرن است که جهان مبهوت داستان‌های روانپزشک برجسته اِروین دی. یالوم است؛ داستان‌هایی در مورد روح آدمی و سرشار از حکمت، بصیرت و طنازی. حال او با صداقت و شجاعتی حیرت‌آور، ما را مهمان دشوارترین تجربه‌ی زندگی‌اش می‌کند: فراق همسرش، رفیق باوفایش از دوران نوجوانی. دو یار که در همه عمر خود ازجمله در نوشتن این کتاب در کنار هم بودند، تصویری ماندگار از سوگ ارائه می‌دهند. از وحشت، غم، انکار و پذیرشِ با اکراه. ولی در پایان تأثیری که در ما به جا می‌ماند، فراتر از داستانی عمیق در مورد فراقی ابدی است. زیرا این داستان فراموش‌نشدنی، زیبا و سوزناک در مورد عشق، جاودانه است. گمان می‌کنم تا چندین سال نتوانم از فکر آن بیرون بیایم.» لوری گاتلیب، نویسنده‌ی کتاب شاید لازم است با کسی حرف بزنید.

در ستایش سکوت (سکوت در عصر هیاهو)

  • 31,000 تومان

در سال 1993، ارلینگ کاگه کاوشگر نروژی، در پنجاه روز قاره جنوبگان را طی کرد و اولین نفری شد که به تنهایی به قطب جنوب رسید. در این کتاب، کاگه با تاملاتی حیرت‌انگیز و متحول‌کننده، به اکتشافات سکوت پیرامون ما، سکوت درون ما و همچنین سکوتی که ایجاد کنیم می‌پردازد. کاگه با بازگو کردن تجارب خود و به میان کشیدن مشاهدات شاعران، هنرمندان وکاشفان، به ما نشان می‌دهد چرا سکوت برای سلامتی و خوشبختی ضروری است و چگونه می‌توان درهای شگفتی و قدردانی را باز کند. این کتاب به اشکال مختلف سکوت هم در اطراف ما و هم در درون ما می‌پردازد، و برای یافتن سکوت در میان وقفه‌ها وفرصت‌های بی‌پایان حواس‌پرتی، راه‌حل‌هایی پیش روی‌مان می‌گذارد. کاگه در این کتاب از فلسفه، علم و تجربه شخصی می‌گوید و حقایق کهن را یاد‌آور می‌شود.

صفحه‌ی 1