نشر دانش ماندگار عصر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پازل بازاریابی (210 قطعه بازاریابی پرکاربرد در بازار ایران و جهان)
میلیاردر بزرگ پول‌های کوچک
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
نفوذناپذیر (راهکارهای پیشگیری از مزاحمت‌های فکری روزمره برای موفقیت در کسب‌و‌کارتان)
ذوق‌زدگی (چگونه مشتریان دائمی داشته باشیم)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
خطکش بازار
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان
تست مامان
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
ساکت شو و گوش کن (حقایقی تله برای موفقیت در کسب و کار)
مغز نوروساینس و توسعه فردی بین‌المللی با پرسش‌گری (تعداد 1400 پرسش در سال 1400)
پایان بازاریابی
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
سرسره متقاعدسازی (رویکردی نوین برای شناخت و بازاریابی نیازهای خودآگاه ذهن مشتری)
تو در پول درآوردن معرکه هستی (تسلط پیدا کردن بر ذهنیت خود نسبت به پولدار شدن)

پازل بازاریابی (210 قطعه بازاریابی پرکاربرد در بازار ایران و جهان)

  • 250,000 تومان

نام کتاب را به این دلیل «پازل بازاریابی» نهادیم، که همیشه انواع مدل‌های بازاریابی را می‌شناختیم ولی هیچگاه آنها را یکجا کنار هم بر اساس موضوع و کاربرد ندیده بودیم. این مدل‌ها و سبک‌های بازاریابی به تنهایی همانند یک قطعه از یک پازل می‌باشند که در کنار یکدیگر با 210 عنوان جذاب و کاربردی نگاهی جامع و کامل به مباحث بازاریابی و اجرای آن را می‌دهند. بنابراین بهتر است بر اساس موضوع و نیاز مشتری پازل بازاریابی کسب و کار خود را بسازید. در آن صورت هم کسب و کار شما رونق خواهد گرفت و هم تصویر شفافی از برند و محصولات شما در ذهن مخاطبان نقش خواهد بست. ویژگی اصلی این کتاب خلاصه و موجز بودن هر سبک و مدل از بازاریابی است، به گونه‌ای که در زمان کوتاهی جوهره و عصاره مفهوم برای مخاطب بیان گردد. و دوم گرد هم آمدن تمام انواع بازاریابی‌های جهان برای اولین بار در کنار هم و بر اساس موضوع و کاربرد برای هر کدام در طبقات و فصول مجزا می‌باشد.

میلیاردر بزرگ پول‌های کوچک

  • 115,000 تومان

فقدان سواد اقتصادی، آفت بزرگ معیشت همه ما است. اگر خود را به آن مجهز کنیم، فرصت‌های حال و آینده را بهتر درک کرده، زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان خواهیم ساخت. حتی شاید بتوانیم زندگی اقتصادی و رفاه نسل‌های بعدی خود را نیز بهبود دهیم. ارتقای سواد اقتصادی هدف آکادمی میداس است. کتاب حاضر برگرفته از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه سواد اقتصادی و مالی به نوجوانان در فروشگاه معتبر آمازون است. گروه مولفان میداس با اقتباس از اثر اصلی و حفظ چارچوب کلی، تصمیم گرفت با رعایت اقتضای فرهنگی ایران عزیز، نسخه‌ای بازنویسی شده و تالیفی را به خواننده ایرانی ارائه کند. هدف ظاهری این کتاب پاسخ به سوال «چگونه می‌توان ثروتمند شد؟» است. اما در پشت این هدف جذاب، تصویرسازی قوی‌‌ای از مفاهیم اقتصادی و سرمایه‌گذاری نهفته شده است. ما در این کتاب خواننده را سوار قایق کوچکی می‌کنیم و در دریای معاش اقتصادی به 10 جزیره زیبا خواهیم برد. تصویرسازی کتاب با زبانی است که از همان جزیره اول پله پله خواننده بیشتر و بیشتر جذب کتاب خواهد شد؛ ضرب آهنگ جذابیت کتاب از جزیره سوم پیوسته افزایش خواهد یافت و در نهایت جزیره آخر، تصویری جامع از چگونگی زیست اقتصادی برای داشتن رفاه به نوجوانان و جوان ایرانی ارائه می‌کند. قطعا بزرگسالان با خواندن این کتاب به خود خواهند گفت ای کاش این کتاب را در نوجوانی خوانده بودم و چه خوب که فرزندم شانس خواندن آن را دارد!

نفوذناپذیر (راهکارهای پیشگیری از مزاحمت‌های فکری روزمره برای موفقیت در کسب‌و‌کارتان)

  • 205,000 تومان

در دنیای مدرن و تکنولوژی محور امروزی، تمرکز و تسلط روی کنترل زندگی و کسب‌و‌کار به دلیل حواس‌پرتی‌های بیشمار بسیار سخت و مشکل‌زا می‌باشد. بشر روز‌به‌روز در فناوری‌های پیچیده و دنیای دیجیتال غرق می‌گردد تا جایی که معتاد و وابسته آنها می‌شود، و بسیاری از امور روزمره خود را با اینکه به سادگی و سهولت انجام می‌دهد، ولی در مقابل دچار پدیده حواس‌پرتی، فراموشی و عدم تمرکز مناسب بر کارها در طول شبانه روز می‌گردد. شرط موفقیت انسان امروزی «نفوذناپذیربودن» است به عبارت ساده‌تر باید بتوانیم بر امور جاری در زندگی و کسب‌و‌کارمان و آنچه که ذهن ما را حتی در دقایقی در تسخیر خود درمی‌آورد غلبه کرده و از مسیر خود منحرف نگردیم.

ذوق‌زدگی (چگونه مشتریان دائمی داشته باشیم)

  • 115,000 تومان

مشتریان ذوق زده تمایل بیشتری دارند که از تجربیات مثبت خود با همتایان و نزدیکانشان صحبت کنندء آنها نسبت به تبلیغات رقبا توجه چندانی ندارند و همچنین حساسیت بالایی نسبت به افزایش قیمت‌های برند مورد علاقه خود نشان نمی‌دهندء. وقتی این جملات و عبارت را موشکافانه بررسی می‌کنیم در می‌یابیم بهتر است مشتریان ذوق‌زده بسازیمء آنها همچون صدف که مروارید را در دل خود نگه می‌دارند به شما وفادار خواهند ماند.

خطکش بازار

  • 63,000 تومان

کتاب پیش رو توسط مترجمین به «خط کش بازار» ترجمه شده است: زیرا معتقدیم که تحقیقات بازار، ریشه درخت کسب و کار و زیربنای تمام شرکتهاست.از این رو نیاز به اندازه‌گیری و ارزیابی دقیق عناصر بازار داریم که بتوانیم تصمیمات و استراتژی‌های مناسبی اتخاذ نماییم. لذا «خط کش بازار» ؛ یعنی اندازه‌گیری صحیح تمام عناصر و بخش‌های بازار که برخی از آنها در نمونه نمادین خط کش روی جلد آورده شده است.

تست مامان

  • 115,000 تومان

کتاب تست مامان اثر راب فیتز پاتریک به صورت کاملا عملی تدوین شده تا شما بتولانید بهترین صیاد پاسخ‌ها از سمت مشتریان خود باشید. علاوه بر این ما با مطالعه این کتاب متوجه می‌شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته‌ایم و می‌توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم. کتاب تست مامان (the mom test) ‌گنجینه‌ای است شامل سوالاتی مثل: از کجا مشتری‌های مد نظر‌مان را جهت طرح سوال پیدا کنیم؟ در جلسه طرح سوال چگونه رفتار کنیم؟ و ... . اگر همیشه علاقه داشتید که کسب و کار شخصی خودتان را راه اندازی کنید و می‌خواهید همین امروز دست به عمل بزنید، باور کنید که این کتاب حکم کلید دستیابی به گنج را برای شما دارد.‌‌

ساکت شو و گوش کن (حقایقی تله برای موفقیت در کسب و کار)

  • 68,000 تومان

کتاب ساکت شو و گوش کن از کتاب‌های پرفروش سایت آمازون در دنیا است که علاوه‌بر طرح مباحث کاربردی و امروزی در حوزه‌ی رفتارشناسی مشتری و جذب سهم بازار بالاتر، بیشتر روی صحبت خود با مدیرانی است که تمایل به تغییر در کسب و کار خود ندارند و مدام در حال گله و شکایت از وضع موجود و نسبت دادن شکست‌های خود به قضا و قدر می‌باشند و به جای تلاش و پشتکار برای عبور از بحران به‌دنبال تلاش و پشتکار برای عبور از بحران به دنبال یافتن مقصر و شکستن تمام کاسه و کوزه‌ها بر سر وی می‌باشند. لذا توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید از شرایط بد و نابهنجار کسب و کار خود خلاص گردید، به توصیه‌های تیلمن فرتیتا نویسنده‌ی این کتاب به ‌طور جدی گوش فرا دهید.

مغز نوروساینس و توسعه فردی بین‌المللی با پرسش‌گری (تعداد 1400 پرسش در سال 1400)

  • 70,000 تومان

نورومارکتینگ که علم فروش با مغز انسان است در طی دو دهه اخیر به ویژه در کشورهای آمریکاء ژاپنء آلمانء انگلیسء چین و... با اهمیت و اولویت رشد و توسعه جهانی می‌نمایند. بنابراین یادگیری و الگوبرداری این مجموعه‌ها از این کشورها جهت توسعه یافتگی برای ما نیز ضروری است! به عبارتی توسعه فردی جهانی با پرسش‌گری مناسب و پاسخ‌های درست بسیار مفید و ارزشمند هستند.

پایان بازاریابی

  • 105,000 تومان

این کتاب به تغییر در سبک زندگی، عادت و سلیقه انسان‌ها در عصر جدید پرداخته و نسخه های قدیمی بازاریابی را منسوخ و مرده قلمداد می نماید. شعار اصلی کتاب حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی با رویکرد فروش کمتر، توجه و ارتباط بیشتر با مخاطبان می‌ باشد. باید به خاطر داشته باشیم مخاطبان ما در شبکه‌ های اجتماعی بر افراد تمرکز دارند نه محصولات، چهره‌ها را زود تر به یاد می آورند تا لوگوها را، به دنبال تجارب دیگر مشتریان هستند نه خرید آنی از شما. برندها لازم است شخصیت انسانی و تعاملی بگیرند نه هویت سازمانی و فروشی. اینها ادبیات بازاریابی نوین است و روش های قدیمی امروزه مرده است. هدف رسانه های اجتماعی در وهله اول و مهم تر از همه این است که با انسان ها معاشرت کنید به عبارت بهتر محتوا ملکه و مخاطبان پادشاه هستند.

سرسره متقاعدسازی (رویکردی نوین برای شناخت و بازاریابی نیازهای خودآگاه ذهن مشتری)

  • 45,000 تومان

پورفسور راجر دالی یک مدل نوین با رویکرد بازاریابی عصبی تحت عنوان سرسره متقاعدسازی یا مدل G-N-A-F که در چهار مرحله می‌تواند مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کند، ارائه کرده است. اولین مرحله از این سرسره جاذه یا GRAVITY می‌باشد، که تعریف آن انگیزه اولیه مشتری برای خرید از محصولات شماست. مرحبه دوم سقلمه یا NUDGE در واقع اهرمی برای هل دادن مشتری به سمت پایین سرسره است که مشابه تخقیق‌هایی است که در فروشگاه شما دیده می‌شود. مرحله سوم از مدل سرسره، شیب سرسره یا همان ANGLE است، که هر چقدر سرسره شیب‌دارتر یا زاویه‌دارتر طراحی گردد، مشتری با لذت وسرعت بیشتری به پایین انتقال می‌یابد. در مرحله پایانی سرسره از اصطکاک یاد شده است که شامل دو بخش اصطکاک واقعی واصطکاک درک شده می‌باشد.

تو در پول درآوردن معرکه هستی (تسلط پیدا کردن بر ذهنیت خود نسبت به پولدار شدن)

  • 72,000 تومان

کتاب «تو در پول درآوردن معرکه هستی!» کمک می‌کند تا شما از ترس‌ها و موانعی که در سر راه شما برای رسیدن به موفقیت‌های مالی وجود دارند، عبور کنید. جن سینسرو به وسیله مهارت‌های خود و همچنین با استفاده از تجربه تبدیل شدن از فردی با حساب بانکی خالی و ساکن در گاراژ، به فردی که به سفر به دور دنیا می‌پردازد، توانست مجموعه کتاب‌هایی را بنویسد که تبدیل به کتاب‌های پرفروشی شدند. او داستان‌های سرگرم‌کننده شخصی را با مفاهیم قابل درک ترکیب می‌کند تا منجر به دست آوردن نتایج بالقوه و واقعی شود. در نهایت این کتاب به شما کمک می‌کند تا توجیهات پیش افتاده و بی‌منطق را کنار بگذارید و رابطه خود را با پول بهبود ببخشید تا تبدیل به یک ماشین پول‌سازی شوید.

بازاریابی مغناطیسی (چگونه می‌توانید انبوهی از مشتریان را جذب کنید که محصول شما را بخرند با شما همراه باشند و آن را به دیگران معرفی و توصیه کنند)

  • 60,000 تومان

این کتاب قصد دارد یک نظریه و ایده کاملا چالش‌برانگیز و ریشه‌ای ارائه دهد که آنچه را که شما خیال می‌کنید می‌دانید، و یا نسبت به اعتقاد به آن شرطی شده‌اید، در مورد رشد و پیشرفت کسب و کار خود اشتباه بوده است. بسیاری از کسب و کارها محصولات و خدمات خوب دارند، اما شکست می‌خورند. چون آن‌ها نمی‌توانند فرصت های فروش کافی در اختیار خود قرار دهند. این کتاب تصویر اینکه چگونه صاحب یک کسب و کار موفق و واقعی شوید را به شما ارائه خواهد نمود.

1  صفحه‌ی 1