سكوي پرتاب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علی بابا (خانه‌ای که جک ما ساخت)
  • 173,000 تومان
  • با تخفیف: 173,000 تومان
چرا شنیده نمی‌شویم (چگونه با درک تیپ شخصیتی همسرمان به جای قضاوت او وی را درک کنیم)
دعوای سازنده (چگونه ریشه اختلاف‌مان را با دیگران تشخیص دهیم و ریشه‌ای آن را حل کنیم)
125 اصل موفقیت وارن بافت (در مدیریت و سرمایه‌گذاری در بورس)
رازهای مدیریت وارن بافت
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان

علی بابا (خانه‌ای که جک ما ساخت)

  • 173,000 تومان

جک ما کیست؟ مردی که تجارت الکترونیکی علی بابا را پایه گذاری کرد و با سرعت محیر العقولی سهمش از بازار اینترنتی را چنان ارتقا داد که اکنون حائز رتبه یک دنیاست و گوی سبقت را از آمازون ربوده است. امروزه علی بابا یکی از فعالترین و مهمترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان است که با عرضه خدمات خود برای ده ها میلیون نفر اشتغال ایجاد کرده و احتیاجات روزمره صدها میلیون مصرف کننده چینی را که به آن وابسته شده اند به آنها ارئه میدهد.

چرا شنیده نمی‌شویم (چگونه با درک تیپ شخصیتی همسرمان به جای قضاوت او وی را درک کنیم)

  • 136,000 تومان

مطالعات، تحقیقات و تجربه عملی مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج دو استاد دانشگاه هاوایی، که نویسندگان این کتاب هستند، نشان می‌دهد که ما برای خوشبختی به شدت به حفظ تضادها و اختلافات‌مان احتیاح داریم. این کتاب بر اساس دیدگاه‌های یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای شخصیت‌شناسی جهان، یعنی MBTI، نوشته شده است. در ابتدا، کتاب کمک می‌کند تیپ شخصیتی خود و همسرتان را بشناسید. سپس، شما را به شناخت ریشه‌های اختلاف دیدگاه‌های‌تان هدایت می‌کند. زوج‌هایی که با نویسندگان کار نموده‌اند اظهار می‌دارند که درک بهتری از خودشان پیدا کرده‌اند، شناخت آن‌ها از شریک زندگی‌شان کامل‌تر شده، و به علت اختلافات خود پی برده‌اند.

دعوای سازنده (چگونه ریشه اختلاف‌مان را با دیگران تشخیص دهیم و ریشه‌ای آن را حل کنیم)

  • 13,000 تومان

در هر دعوایی اصلا مهم نیست که حق با چه کسی است. مساله مهم این است که بدانیم این تفاوت‌های شخصیتی ما هستند که منشا اختلاف و دعوا می‌شوند. خیلی‌ها رابطه زناشویی‌شان، یا زمینه یک همکاری طولانی مدت، و یا رابطه والد و فرزندی خودشان را سر همین مساله نشناختن تیپ شخصیتی طرف مقابل از دست داده‌اند. اکنون سوندرا ونسنت، که سابقه بیست سال مشاوره برای حل اختلافات شغلی و خانوادگی داشته، به شما کمک می‌کند تا جهت‌گیری دعواهای‌تان به سمت خلاقانه‌ای حرکت کند. شما از این پس به محض این که با کسی اختلاف پیدا می‌کنید، با راه‌حل‌های ارائه شده در این کتاب درمی‌یابید منشا اختلاف ناشی از چه وجهی از روان و تیپ شخصیتی شما یا فرد مقابل است و به محض دیدن این وجه، معجزه رخ می‌دهد و راه‌حل کشف می‌شود. این کتاب، قدرتمندی خود را از یکی از معتبرترین و قوی‌ترین ابزارهای شخصیت‌شناسی در دنیا، یعنی MBTI، گرفته است.

125 اصل موفقیت وارن بافت (در مدیریت و سرمایه‌گذاری در بورس)

  • 225,000 تومان

دنبال یک مشاور خوب برای توسعه و موفقیت در کسب و کار می‌گردید؟ پس چرا معطلید، خواندن کتاب را فور ا آغاز کنید. چه کسی بهتر از وارن بافت نفر اول ثروتمند جهان که در این کتاب مانند یک مشاور، چکیده تکنیک‌های خود را که توانسته به واسطه آن به موفقیت‌های بزرگ اقتصادی برسد، در اختیار شما قرار داده است. این کتاب با پر فروش‌ شدنش در دنیا موجب شده تا همه به این نکته برسند که برای جا انداختن نکات مهم برای موفقیت در مدیریت کسب و کار و سرمایه‌گذاری نیاز به توضیح و تشریح نیست، بلکه می‌توان ماهرانه و در جملاتی کوتاه و کاملا کاربردی، غوغایی به پا کرد.

رازهای مدیریت وارن بافت

  • 67,000 تومان

از زبان نویسنده کتاب: ما کتاب را به سبکی آسان و روان و با فصول کوتاه نوشته‌ایم. روش‌هایی که وارن به کار می‌برد آسان هستند و به راحتی درک می‌شوند، اما همان‌طور که خواهید دید، تاثیرگذاری قدرتمندی دارند.

صفحه‌ی 1