تهران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دگرگونی (عالمی دیگر آدمی دیگر)
  • 18,500 تومان
  • با تخفیف: 18,500 تومان
بس کن به زندگی‌ات گند نزن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
برنامه‌ریزی عصبی زبانی (ان ال پی) در زندگی کار و تجارت برای همگان
آداب معاشرت به زبان خودمانی
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان
چالشگران (دومین رمان آموزش موفقیت و مدیریت فردی ایرانی)
نارسیس و گلدموند
  • 88,500 تومان
  • با تخفیف: 88,500 تومان

دگرگونی (عالمی دیگر آدمی دیگر)

  • 18,500 تومان

کتاب دگرگونی اثری است درباره «گرسنگی معنوی» و حرکت از جاه‌طلبی به یافتن معنا. نخستین مرحله این سفر معنوی، به وجود آمدن از عدم است. پس از گذر از مراحل جاه طلبی و غلبه بر نفس خود محور، انسان به اصل خود بازمی‌گردد. مرحله بعد دست یافتن به معناست که زندگی معنادار و هدفمند را محقق می‌سازد. این روند که در آن انسان پس از طی مراحل گوناگون به نقطه اوج و کسب معنا نائل می‌گردد، یادآور سیر و سلوک عرفانی در فرهنگ ماست. هدف از سیر و سلوک عرفانی کسب شهود و حقیقت است. در سفر عرفانی، اولین منزل عارفان (اراده) است. در مرحله بعد عارف باید به تمرین و ریاضت بپردازد. ریاضت با هدف آماده ساختن روح و رام کردن نفس اماره و تلطیف روح صورت می‌گیرد و بدین ترتیب قلب برای کسب شهود اماده می‌شود.

بس کن به زندگی‌ات گند نزن

  • 40,000 تومان

بهانه نیاور، زندگی‌ات را از تباهی نجات بده. مهم‌ترین مسئله در دستیابی به زندگی آرمانی این است که بدانی خودت مسئول انتخاب‌های فعلی و آینده‌ات هستی. این کتاب به تو کمک می‌کند تا خودت و سرشت واقعی‌ات را کشف کنی. با چنین درکی، خیلی بهتر می‌توانی زندگی‌ات را متحول کنی. با راهکارهای این کتاب می‌توانی سریع جلوی گند زدن به زندگی‌ات را بگیری، خرابکاری‌هایت را تشخیص بدهی، از گذشته دردناک فاصله بگیری و در زمان حال طوری آینده‌ات را شکل بدهی که با اعتماد به نفس کامل با مسیر زندگی آرمانی‌ات همگام شوی....

برنامه‌ریزی عصبی زبانی (ان ال پی) در زندگی کار و تجارت برای همگان

  • 220,000 تومان

(ان‌.ال‌.پی)از علوم کاربردی برای رسیدن به کمال و ارتقای کیفیت زندگی است. تکنیک‌ها و آموزه‌های آن به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در حوزه‌ی برقراری ارتباط و تأثیرگذاری افزایش دهید و به عزت نفس و اعتماد به نفسی برسید که همیشه آرزویش را داشته‌اید. راه درست اندیشیدن و درست رفتار کردن را بیابید و با تغییر باورها و ارزش‌ها و کشف روش‌های خلاق به اهداف خود نائل شوید. به کمک (ان‌.ال‌.پی)می‌آموزید عنصر زبان را به نحوی به کار گیرید که به سوی هدف خود رهنمون شوید. بر تأثیرات منفی تجارب گذشته غلبه کنید و به نگرشی مثبت و سازنده برسید، در ارتباط با دیگران راه و روشی را در پیش بگیرید که صدایتان شنیده شده و به حرف‌هایتان عمل شود. با به کارگیری الگوها و روش‌هایی که در (ان‌.ال‌.پی)ارائه می‌شود، به توانایی، انرژی و قدرتی می‌رسید که افراد موفق با برخورداری از آن به موفقیت رسیده‌اند. یاد می‌گیرید که افکار خود را تغییر دهید و از منابع ذهنی‌تان که تا اکنون از وجود آن‌آگاه نبوده‌اید، در جهت رسیدن به اهداف‌تان بهره ببرید. به کمک (ان‌.ال‌.پی)، ارزش‌ها و باورهایتان را با اهدافتان همسو می‌سازید و می‌توانید به فردی تأثیرگذار، خلاق و موفق تبدیل شوید و پله‌های ترقی را یک به یک طی کنید. ‌

آداب معاشرت به زبان خودمانی

  • 275,000 تومان

این کتاب مجموعه آموزش‌هایی است گر چه در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده‌اند، ولی در حقیقت بسیار ژرف و تاثیرگذارند. ژرفایی که تمامی وجوه شخصیتی و حتی اجتماعی، خانوادگی و شغلی فرد را در برگرفته و نه تنها می‌تواند سایه سنگینی بر ماهیت ارتباطات هر فرد داشته باشد، بلکه می‌توانند اساس قضاوت دیگران درباره او را شکل دهند.

چالشگران (دومین رمان آموزش موفقیت و مدیریت فردی ایرانی)

  • 35,000 تومان

واقعیت اینه که اتفاق، خودش نمی‌افته، حتی اگه منتظر یه تصادفی، باید بری یه جاهایی که احتمالش باشه درک واقعیت زندگی ثروت‌آفرینان معاصر ایران، به آدرس درست رسیدنه. چالشگران آدرس درستیه که شما رو به محل وقوع میرسونه. اما آدرس غلط توی زندگی، مثل نشتی گاز می‌مونه نمی‌بینیش،هیچ بویی هم نداره، ولی آروم آروم تو رو به سرحد مرگ میرسونه و...! چالشگران، واقعی، ساده، تکاندهنده و اثرگذار است، این کتاب را دو بار بخوانید، یکبار عمل کنید.

نارسیس و گلدموند

  • 88,500 تومان

آنچه درباره رمان پرآوازه نارسیس و گلدموند که در سال 1930 منتشر شده می‌توان گفت، این است که صحنه‌های آن به لحاظ زمانی مربوط به سده‌های میانه است، اما از قرن خاصی حکایت نمی‌کنند. طرح کلی رمان انباشته از ماجراهای گوناگون است که طی آن دوگانگی عقل و احساس در قالب دو شخصیت اصلی یعنی نارسیس و گلدموند تجسم می‌یابد.

صفحه‌ی 1