انسان_برتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
ذهن معجزه‌گر
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
فرزانگی (60 راه خردمندی از تمام دوران که برایتان آرامشی بی‌پایان به ارمغان می‌آورد)
تضاد درونی (یک نظریه سازنده برای اعتدال روانی)
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
هر روز با راز (دو زبانه)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
آگاهی راه رهایی (کتاب کار پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی)

اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی

  • 42,000 تومان

کتاب اگر اول نباشی نفر آخر می‌شوی به خودی خود یک کتاب پرفروش و تاثیر گذار است که با توجه به نظرات مردم و مقدار فروشش و همینطور نویسنده آن خود مهری بر کارا و خوب بودن این کتاب است .محتوا و مضمون و پیام کتاب برای افرادی که در بدو ورود به بازار هستند و یا مدتی هست که حضور دارند اما دارای ذهنیت درستی درباره بازار و هدف گزاری هایشان نیستند کاملا ساخته و نوشته شده است.برای شمایی که می‌خواهید بدون نگرانی نسبت به وضعیت مالی خود به زندگی با کیفیت‌تری بپردازید و نیازمند یک راهنما هستید که بتوانید که به موفق‌ترین فرد عرصه خود تبدیل شوید این کتاب بدون شک نقش یک معجزه را ایفا خواهد کرد. از این کتاب انتظار روش‌های میانبر و یک شبه پولدار شدن نداشته باشید و تمام این آرزوهای پوچ را دور ریخته و با ذهنیتی باز و آماده تلاش این کتاب را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه از اشتباه کردن و زمین خودن جلوگیری کرده و نسبت به بقیه از یک مزیت برخودار شوید.

ذهن معجزه‌گر

  • 99,000 تومان

کارول دِوِک روانشناس مشهور دانشگاه آکسفورد در طول دهه‌های گذشته دست به پژوهشی همه‌جانبه برای موفقیت زده است. او توانسته ایده‌ای واقعا نوین یعنی نیروی ذهنیت ما را کشف کند. دوک به توضیح این نکته می‌پردازد که چرا تنها توانایی‌ها و استعدادها نیست که ما را به موفقیت می رساند. دوک نیز این نکته را روشن می‌کند که چرا ستایش از کودکان و هوش و توانایی آن ها سبب ایجاد عزت نفس نمی شود و برای‌شان موفقیتی در پی ندارد و چه بسا موفقیت آن‌ها را نیز به خطر می‌اندازد. با استفاده از طرز فکر صحیح می‌توانیم به فرزندان‌مان انگیزه دهیم و کمک‌شان کنیم تا هم در درس و مدرسه پیشرفت کنند و هم به اهداف شخصی و حرفه‌ای دست یابند.

اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی

  • 42,000 تومان

در این اقتصاد پرتضاد، فروش محصولات، حفظ مشتریان و داشتن سهمی در بازار کاری دشوار است. در چنین حالتی بر میزان اشتباهات افزوده می‌شود و هر لحظه امکان شکست و خارج شدن از صحنه‌ی رقابت برای هر یک از ما شکل می‌گیرد. آن‌گاه باید به شیوه‌هایی روی آورد که می‌تواند حافظ ما در این آشفته بازار باشد. اگر اول نشوی، آخر می‌شوی، کتابی‌ست در مورد این که چگونه می‌توانید محصولات، خدمات و ایده‌های‌تان را به فروش رسانید. همچنین می‌توانید با آموزش شیوه‌های نوینی که این کتاب در اختیارتان می‌گذارد، تبدیل به فردی موفق شوید و به کمک آن یاد بگیرید که چگونه ایده‌ها و شرکت‌تان را به قله‌های موفقیت برسانید

فرزانگی (60 راه خردمندی از تمام دوران که برایتان آرامشی بی‌پایان به ارمغان می‌آورد)

  • 37,000 تومان

این کهنه زمین، نیاز به عاریت گرفتن شادی و نشاط دارد. زیرا به اندازه کافی مشکلات آن را فرا گرفته. بخوانی، کوه نیز به تو پاسخ خواهد داد. آه بکشی، در هوا گم خواهد شد، این پژواک صدا، آوازی شادمانه است که به عوامل محدودی وابستگی دارد. باز هم خوشحال باشی، انسان‌ها دوباره تو را خواهند یافت، حال اگر غمگین باشی، رهایت می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند خوشی‌هایت را بسنجند. آن‌ها برای سختی‌های تو ارزشی قائل نیستند. خوشحال باش که دوستانت نیز خوشحال خواهند بود. کسی جز تو شرایط پیری را سر نمی‌کشد. اما اگر تنها باشی، باید در سفرهای زندگی‌ات تنهایی را تحمل کنی. اگر جشن بگیری خانه‌ات پر از دوستانت خواهد شد. اما اگر سریع بگذری دنیا نیز به سرعت می‌گذرد. چنانچه موفق باشی و ببخشی، زندگی‌ات پر رونق می‌شود.

تضاد درونی (یک نظریه سازنده برای اعتدال روانی)

  • 45,000 تومان

تضادها نقشی به مراتب پررنگ تر از آن‌چیزی دارند که به‌طور معمول تصور می کنیم. پاکسازی این تضادها کار چندان ساده‌ای نیست، یکی به‌خاطر اینکه امری ناخودآگاه هستند و مهم‌تر این که سیستم عصبی ما طوری برنامه‌ریزی شده که اصولا وجود چنین تضادهایی را انکار می‌کند. در این کتاب کارن هورنای به ما می‌آموزد که چگونه می‌توان بر ترس فائق آمد و از سیستم عصبی به‌ عنوان ابزاری یکپارچه استفاده کرد. شیوه پیشنهادی او در این کتاب "حرکت به درون" و "حرکت به سوی بیرون" است. شاید بتوان با دوری از دیگران بر احساس ترس چیره شد، اما این راه‌حلی ‌ست که دیر یا زود مشکلات بیشتری برای فرد پدید می‌آورد و او را دچار درگیری هایی به مراتب سخت‌ تر می کند. تضادهای درونی را نمی‌توان با تصمیم‌هایی منطقی حل کرد. همچنین نیازی به تحمل سختی‌هایی فراوان ندارد. بلکه، می‌توان با تغییر ویژگی‌های شخصیتی به این مهم دست یافت. تجربیات کلینیکی او در این کتاب، خواننده را به تحسین وا می‌دارد، زیرا با هر موضوعی هر چند کوچک، برخوردی منطقی و عاقلانه دارد.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

  • 5,000 تومان

این کتاب شامل فصل‌های داستان در پس داستان، یک گردهمائی: شیکاگو، داستان چه کسی پنیر مرا جابجاکرد، یک تبادل نظر: اندکی بعد از همان‌روز و درباره نویسنده می‌باشد.

هر روز با راز (دو زبانه)

  • 75,000 تومان

کتاب «هر روز با راز» زمان نمی‌شناسد. در هر روز از سال می‌توان آن را آغاز کرد. در سراسر دنیا راز، میلیون‌ها نفر را به زندگی رؤیایی‌شان راهنمایی کرده است. اکنون، روش کتاب «هر روز با راز» شما را در گام‌های حیاتی در زندگی راهنمایی می‌کند. با 365 گفتار جدید که بر مبنای حقایق قدرت‌مند راز بنا شده، دانش شما از قانون جذب بسیار بیش‌تر از آنچه تصور می‌کنید خواهد شد. شادی بیش‌تر، فراوانی و نعمت در هر روز از سال را تجربه خواهید کرد.

آگاهی راه رهایی (کتاب کار پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی)

  • 25,000 تومان

با ظهور موج جدید درمان‌های روان‌شناختی، تمرین‌های کهن توجه‌آگاهی رواجی تازه یافته‌اند. افزایش آگاهی از آنچه در بدن، ذهن و دنیای اطراف می‌گذرد، پذیرش آن‌ها به همان صورت که هستند، و حضور هوشیارانه در لحظه لحظه زندگی، باعث شده افراد مختلف، از درمان‌جویان و درمانگران گرفته تا هر که در پی رشد و بالندگی است، مجذوب این تمرین‌ها شوند. در کتاب حاضر علاوه بر مفاهیم بنیادی توجه‌آگاهی، برنامه‌ای هشت هفته‌ای برای پیشگیری از عود رفتارهای اعتیادی ارائه شده که می‌تواند به صورت گروهی یا انفرادی مورد استفاده کسانی قرار گیرد که می‌خواهند با ارتقای آگاهی، خود را از رنج چنین رفتارهایی رهایی بخشند. سادگی، تنوع تمرین‌ها و قابلیت اجرایشان در تمام موقعیت‌های روزمره، این برنامه را کاملا موثر و کاربردی ساخته است.

چگونه بقیه زندگیتان را به بهترین ایام تبدیل کنید (راهنمایی برای کسانی که به دنبال موفقیت رضایت و شروعی تازه هستند)

  • 47,000 تومان

چشم انداز تغییر؛ اندکی هیجان انگیز و ترسناک است. اما راه کاری برای دست یافتن به موفقیت؛ ثروت و رضایت واقعی در کار و زندگی شماست. کتاب بازآفرینی برایان تریسی رموز بازآفرینی شما را آشکار می‌کند. خطی روی گذشته‌تان می‌کشد و در کار و زندگی هرآنچه را که همیشه می‌خواستید؛ انجام دهید؛ دوباره شروع کنید. این کتاب تغییر زندگی به شما خواهد آموخت که چگونه: آنچه را که واقعا برای شما مهم است مشخص کنید؛ یکبار برای همیشه کنترل شغل‌تان را به دست آورید؛ شغل مورد نظرتان را هدف قرار دهید و آن را به دست آورید؛ فرصت‌های غیر منتظره و ظاهرا منفی را به فرصت‌های مثبت تبدیل کنید؛ کسب درآمدتان را فراتر از حد تصورتان افزایش دهید؛ برای ریسک کردن و برداشتن قدم‌های بزرگی که واقعا برایتان منفعت دارند؛اعتماد به نفس‌تان را ارتقا دهید. مهمتر از همه اینکه روندهای هفت قدمی برایان به شما اعتماد به نفس خواهد داد-اعتماد به نفس می‌دهد که ریسک کنید و تصمیما مهمی بگیرید در حالی که پاهایتان محم بر روی زمین استوار است شما را به چشم انداز تازه‌ای دعوت می‌کند.

صفحه‌ی 1