انتشارات تاچارا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی (راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا)
سررسید محتوا 1401
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
شبکه متخصصان (120 گام برای حضور موفق در لینکدین)
50 گام موثر در بازاریابی محتوایی
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
اسرار فتح قله گوگل (200 فاکتور مؤثر بر سئو)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان

هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی (راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا)

  • 59,000 تومان

افزایش نفوذ هوش مصنوعی به زمین بازاریابی محتوایی، بسیاری از بازیگران این عرصه را نگران کرده است. آنها از خود می‌پرسند که آیا هوش مصنوعی قرار است موقعیت‌های شغلی‌شان را متزلزل کند؟ پاسخ به این سوال، هم مثبت است هم منفی. بدون تردید قوی‌تر شدن ابزارهای هوش مصنوعی، بعضی فعالان بازاریابی محتوایی را بیکار می‌کند و برخی دیگر را ارتقا می‌دهد. کسانی که به صورت ماشینی در زمین بازاریابی محتوایی فعالیت می‌کنند و صرفا اپراتور نرم‌افزارهای تولید و انتشار محتوا هستند، باید از همین امروز به‌دنبال یک شغل دیگر باشند. در مقابل، بازیگران خلاق و ایده‌پرداز، هوش مصنوعی را به عنوان ابزارهای کمکی مورد استفاده قرار دهند. کتاب «هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی» به زبانی ساده، نشان می‌دهد که ابزارهای هوش مصنوعی قرار نیست جایگزین مهارت‌های خلاقانه انسانی شوند.

سررسید محتوا 1401

  • 59,000 تومان

یک نوازنده ماهر می تواند با بداهه نوازی، مخاطبان زیادی را به وجد آورد اما هیچ ارکستری نمی تواند بدون هماهنگی و نت‌های تنظیم شده به هنرنمایی بپردازد؛ حتی اگر از بهترین نوازنده‌ها تشکیل شده باشد. بازاریابی محتوایی، یک فعالیت گروهی است و همانند ارکستر به یک برنامه هدفمند و زمانمند نیاز دارد تا به یک نتیجه مسحورکننده دست یابد. «سررسید محتوا 1401» ابزاری کارآمد است که به مخاطب کمک می کند تمام اجزای برنامه بازاریابی محتوایی رابه صورت هماهنگ کنار هم بچیند.

شبکه متخصصان (120 گام برای حضور موفق در لینکدین)

  • 49,000 تومان

موفقیت در هر کسب و کار سه شرط اساسی دارد: شرط اول ارتباط است، شرط دوم هم ارتباط است. شرط سوم هم در نهایت ارتباط است. با بررسی کسب و کارهای موفق در تمام بازارهای محلی، ملی و حتی بین المللی به وضوح مشاهده می شود که موفق ترین برندها، دارای بیشترین و موثرترین شبکه های ارتباطی هستند. جادوی شبکه های اجتماعی این فرصت را در اختیار کسب و کارها قرار داد تا سرعت و کیفیت برقراری ارتباط با ذی نفعان شان را بالا ببرند. در میان همه شبکه های اجتماعی، «لینکدین» یک استثنا است. این پلتفرم برخلاف سایرین، نه برای سرگرمی بلکه با هدف ایجاد و تقویت ارتباط میان فعالان فضای کسب و کار ایجاد شد. «شبکه متخصصان» در 120 گام، شیوه حضور موفق و موثر در لینکدین را معرفی کرده است.

50 گام موثر در بازاریابی محتوایی

  • 47,000 تومان

مردم قبل از اینکه خرید کنند سؤال می‌پرسند. شانس موفقیت برندها، به پاسخ‌هایی که به سؤال‌های مشتریان می‌دهند وابسته است. برندی که بتواند سؤال‌های مردم را به درستی پیش‌بینی کند و پاسخ‌های مناسبی به آن‌ها ارائه دهد، شانس بیش‌تری برای جلب اعتماد آن‌ها دارد. فضای مجازی به برندها این فرصت را می‌دهد تا پاسخ‌های خود را به شیوه‌های مختلف در دسترس کاربران قرار دهند.

اسرار فتح قله گوگل (200 فاکتور مؤثر بر سئو)

  • 59,000 تومان

گوگل که هیولای اینترنت است آن‌قدر در موفقیت کسب و کارها نقش دارد که همه مدیران سعی دارند او را رام کنند و به تسخیر خود درآورند. آن‌ها می‌دانند که «گوشه چشم»های این هیولای بزرگ چقدر در کامیابی یا شکست برندشان مؤثر است. به همین خاطر مدیران هوشمند سعی می‌کنند تمام رمز و رازهای رام کردن گوگل را به کار گیرند تا بخت یارشان شود و سهمی بیش‌تر از بازار داشته باشند. «اسرار فتح قله گوگل» قصد دارد در 200 گام، فنون شکار این هیولای بزرگ را به شما معرفی کند..

صفحه‌ی 1