انتشارات بازاريابي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ضد گلوله (استحکام ذهنی در کارآفرینی)
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
انیاگرام در کسب و کار 2 (راهنمای رشد و توسعه بر اساس آموزه‌های انیاگرام)
برند شخصی شهرت انتخابی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
قهرمان و عاصی (ایجاد برندهای شگفت‌آور با قدرت کهن‌ الگوها)
تبلیغات علمی
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
700 نکته کار و کسب
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
چم و خم فروش (فروشنده نیستید وگرنه مردم خریدارند)
ابزارهای مذاکره
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
فیزیک کوانتوم در کار‌ و‌ کسب
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

ضد گلوله (استحکام ذهنی در کارآفرینی)

  • 190,000 تومان

چرا کارآفرینان با همه دانش، کوشش، تجربه، مشاوره و بهره‌گیری از صاحب‌نظران و مشاوران کارآزموده، طعم تلخ شکست را می‌چشند و به موفقیت دلخواه دست نمی‌یابند؟ این یک پرسش جهانی است با هزاران پژوهش ناب، درخشان و طلایی. پژوهشگران از حدود 7 سال پیش، به واژه «استحکام ذهنی» دست یافته‌اند که بخش وسیعی از پرسش‌ها را پاسخ می‌دهد و آن را همچون لباس ضدگلوله‌ای می‌دانند که می‌تواند کارآفرینان را از بحران‌ها و موانع بزرگ و کوچک در امان سازد. استحکام ذهنی چیست؟ و چگونه می‌تواند همچون لباس «ضدگلوله» شمای کارآفرین را از آسیب‌های مخاطره‌آمیز و بحران‌های فاجعه‌بار نجات دهد؟ این کتاب با یک مدل هشت‌بعدی، استحکام ذهنی را معرفی می‌کند افزون بر ابزارها، تکنیک‌ها، طرزفکرها و استراتژی‌هایی که برای هر بخشی از موفق شدن در زندگی شخصی و حرفه‌ای قابل اجراست آن هم از سوی مدیری که کارش «افزایش تصاعدی سهم بازار» است، «افزایش درآمدهای میلیون دلاری» است، و «صاحب‌نظر جهانی مدیریت استعداد است»؛ دنیس کوویر.

انیاگرام در کسب و کار 2 (راهنمای رشد و توسعه بر اساس آموزه‌های انیاگرام)

  • 450,000 تومان

این راهنمای رشد و توسعه به ده بخش تقسیم شده است - هرکدام برای یکی از نه سبک انیاگرام، با فعالیت‌هایی در جهت رشد و توسعه که برای آن سبک متناسب هستند و بخش ده شامل فعالیت‌های رشد و توسعه‌ای اضافی است که برای همه طراحی شده‌اند. فعالیت‌های هر بخش، سرفصل‌های بعدی را پوشش می‌دهند.

برند شخصی شهرت انتخابی

  • 110,000 تومان

برند شخصی به معنای محصول، خدمات یا کسب و کار اجرایی نیست، برند شخصی نشان می‌دهد که شما یک احساس، یک رابطه، یک ادراک زمانی و یا یک خاطره هستید. این همان چیزی است که افراد با آن رابطه برقرار می‌کنند. و هنگامی که به درستی درک شود شما تلاش برای فروش خودتان را متوقف کرده و برقراری روابط مناسب را آغاز خواهید کرد.

قهرمان و عاصی (ایجاد برندهای شگفت‌آور با قدرت کهن‌ الگوها)

  • 500,000 تومان

این کتاب نوری به کهن‌ترین دالان‌ها در ژرفای ذهن ما می‌تاباند، همان چیزی که کارل گوستاو یونگ آن را «کهن الگو» نامید و سالها بعد نویسندگان کتاب حاضر نشان دادند که چگونه می‌توان از این الگوهای ازلی و ابدی برای معنادارسازی و سودرسانی به یک برند بهره برد. برندها نیز مانند انسان‌ها زنده‌اند، رشد می‌کنند، اوج می‌گیرند، می‌میرند و لابد شخصیت هم دارند. بر این اساس، شاید بی‌راه نباشد اگر کهن الگوها را نقشه‌ تمام‌نمای دستیابی به فکر و قلب آدم‌ها بدانیم.

تبلیغات علمی

  • 200,000 تومان

این کتابی است که تبلیغات‌چی‌های نابغه و غول‌های تبلیغات بیش از هر کسی پیشنهادش کرده و می‌کنند. دیوید اگیلوی، پدر تبلیغات مدرن در مقدمه‌ای بر ویرایش 1960 کتاب تبلیغات علمی می‌نویسد: «هیچ‌کس، در هیچ سطحی، نباید اجازه داشته باشد تا زمانی که این کتاب را هفت بار نخوانده، پا به دنیای تبلیغات گذارد. این کتاب مسیر زندگی مرا تغییر داد». «کلاود هاپکینز کتاب را در سال 1923 نوشت. راسر ریوز، که درود بر او باد، آن را در سال 1938 به من داد. از آن زمان تاکنون، 379 نسخه‌اش را به مشتریان و همکارانم داده‌ام.» «هر بار که تبلیغ بدی به چشمم می‌خورد، با خودم می‌گویم، آدمی که این آگهی را نوشته، لابد لای کتاب کلاود هاپکینز را هم باز نکرده است.» «اگر کتاب او را بخوانید، بعید می‌دانم دیگر تبلیغ بدی بنویسید یا تبلیغ بدی را بپذیرید.»

700 نکته کار و کسب

  • 215,000 تومان

در کنار کتاب‌های متعدد من که حالا عدد آن از 50 عنوان فراتر رفته و هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان و اهل بازاریابی ایران است، چندسالی است که نوشته‌هایی پراکنده را در فضای مجازی از جمله صفحۀ شخصی‌ام در اینستاگرام منتشر می‌کنم و حالا اولین مجوعۀ یکپارچه از این نوشته‌ها را با نام «700 نکتۀ کاروکسب» تقدیمتان می‌کنم و امیدوارم که همچون کتاب‌های گذشته مورد توجهتان قرار گیرد.

چم و خم فروش (فروشنده نیستید وگرنه مردم خریدارند)

  • 75,000 تومان

کتاب چم و خم فروش کتابی است کم‌حجم اما پرمغز. شورآفرین و تکان‌دهنده که دیدگاه‌ها و نگرش‌هایتان را کاملا تغییر می‌دهد. با مطالعه صفحه یا صفحاتی از این کتاب، در سیل عبارت‌ها و واژگان کتاب غرق می‌شوید و به خود می‌آیید که دست کم 30 تا 40 صفحه را خوانده‌اید. با وجود این، همچنان پرولع علاقه‌مندید خواندن را ادامه دهید...

ابزارهای مذاکره

  • 155,000 تومان

قاعده طلایی مذاکره: مردم با شما مذاکره نمی‌کنند، مگر آنکه باور کنند که شما می‌توانید به آنها کمک کنید یا به آنها آسیب برسانید. بسیاری از مذاکره‌کنندگان زبردست در اقناع طرف مقابل، آنقدر زیرک هستند که می توانند به آنها کمک کنند، در همان حال می توانند به آنها آسیب برسانند. بخشی از هنر مذاکره، شناخت چگونگی کمک یا آسیب رساندن به طرف مقابل است. مذاکره‌کنندگان عادی تقریبا دوبرابر بیشتر از مذاگره‌کنندگان خبره، سریعا پیشنهاد متقابل می دهند. این در حالی است که به جای یک واکنش فوری مثبت یا منفی، یا یک پیشنهاد متقابل فوری، می‌توانید یک سوال پاسخ باز بپرسید یا اطلاعات اضافی درخواست کنید. سه نوع مذاکره‌کننده‌ی سرسخت داریم؛ سرسخت واقعی، سرسخت برانگیخته، سرسخت ساختگی. این هر سه مذاکره‌کننده کملا متفاوتند. افزون بر تشریح ویژگی‌های آنها، در این کتاب، راه مذاکره با آنان نیز آمده است.

فیزیک کوانتوم در کار‌ و‌ کسب

  • 95,000 تومان

. فیزیک کوانتومی دقیقا چه می‌گوید؟ . بازاریابی چیست؟ . ترکیب فیزیک کوانتومی و بازاریابی چه راه‌حل‌های جدیدی برای کار ‌و ‌کسب دارد؟

صفحه‌ی 1