روانشناسی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلب نیایش (اشتیاق ما به خدا محبت خدا نسبت به ما است )
نه
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
هنر درست حرف زدن
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
هویت من منسجم
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
مرگ (داستانی خودمانی)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
تصمیم گرفتم بی‌خیال باشم
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین
  • 273,000 تومان
  • با تخفیف: 273,000 تومان
تاریخ مختصر روان‌شناسی مدرن
  • 475,000 تومان
  • با تخفیف: 475,000 تومان
نظری اجمالی به اصول و قواعد بالینی در روانکاوی کودک (به انضمام موردی از شب‌ادراری)
درون‌گرای آگاه (6 گام برای کامیابی افراد درون‌گرا)

قلب نیایش (اشتیاق ما به خدا محبت خدا نسبت به ما است)

  • 130,000 تومان

حتما ضرورت نیایش را در زندگی خود احساس کرده‌اید. این کتاب به نیایش‌هایت عمقی می‌دهد که تا به حال در آن عمق شنا نکرده‌ای. نیایش اصیل تنها عملی‌ست که می‌توانید برای ایجاد تغییر و یا حرکت در مسیر حل مشکلاتتان انجام دهید، زیرا نیایش کاری از درون برای بودنی در دنیای بیرون است. شفای نگرش در تو یعنی حس کردن هستی خدا در خود به‌عنوان تنها هست ممکن و وفادار ماندن به آن. این کتاب والاترین شکل نیایش را بررسی می‌کند. قبل‌تر این باور را داشتیم که ما یک فرد جدا و بخش کوچکی از یک دنیای گسترده‌ایم و این ما را به سمت این ایده که خدا خارج از دنیا در یک مسافتی بسیار دور است سوق می‌داد. در این حالت ما به‌عنوان این شخص تنها وارد رابطه با فاصله‌ای بسیار با هستی می‌شویم و این تنهایی ما را بیشتر و ترس‌ها را قدرتمندتر می‌کند. قرار گرفتن در رابطه درست با کل، والاترین حالت فرد است وقتی فرد از ترس‌ها، منیت‌ها و حقارت‌ها که از محتوای تجربه بیرون می‌ریزد خالی می‌شود، به‌عنوان هستی نامتناهی آشکار می‌گردد. هستی خدا تنها هست هست است. با درک آن، فرد نیایش نمی‌کند بلکه در نیایش حل می‌شود. این کتاب به ما کمک می‌کند تا روی نادوگانگی، مراقبه کنیم. جملات این کتاب، مراقبه‌های روپرت اسپایرا در جلسات و خلوت‌هاست. بررسی‌های ساده و تعمق‌هایی که به تجربه تو وضوح می‌بخشد تا درک تجربی زیبایی از آرامش و سرور بی‌دلیل که طبیعت و جوهر وجود توست، داشته باشی.

نه

  • 110,000 تومان

یکی از شاخصه‌های اعتمادبه‌نفس، قدرت «نه گفتن» به دیگران است. بسیاری از ما آن را می‌دانیم، اما هنگامی که به مرحله عمل می‌رسیم، توان «نه گفتن» نداریم و بلد نیستیم که چطور و چگونه به دیگران نه بگوییم. بسیاری می‌گویند: ما به راحتی به یک غربیه نه می‌گوییم اما به آشنایان، اطرافیان یا کسانی که دوستشان داریم نه گفتن دشوار است. این کتاب در 50 تمرین به ما آموزش می‌دهد که چگونه به دیگران و حتی به کسانی که دلبسته آنها هستیم نه بگوییم. این کتاب از روش «تحلیل رفتار متقابل» استفاده می‌کند و به واسطه تست‌ها و تمرینات متعدد، می‌توانید مرحله به مرحله، تکنیک نه گفتن را فرا بگیرید. هدف این کتاب این نیست که به همه درخواست‌ها نه بگویید، بلکه کمک می‌کند تا زمانی که تمایل ندارید کاری را انجام دهید، بتوانید نه بگویید. این کتاب ادعا ندارد که شما را در این زمینه متحول می‌کند، اما سعی می‌کند با تمرینات پیوسته، شیوه پاسخگویی شما را به دیگران تغییر دهد و قبل از شروع به انجام کاری که تمایل ندارید، فکر کنید.

هنر درست حرف زدن

  • 90,000 تومان

بسیاری از اوقات ما واژه‌های درستی برای صحبت انتخاب نمی‌کنیم و یا به عبارت دقیق‌تر «هنر درست حرف زدن» را فرا نگرفته‌ایم. این کتاب با مثال‌های متعدد ما را در موقعیت‌های گوناگون گفت‌وگو قرار می‌دهد و جمله‌بندی صحیح و انتخاب واژگان درست را به ما یاد می‌دهد. همانند دیپلمات‌ها که اگر نبودند جنگ‌های بسیاری رخ می‌داد و افراد بسیاری کشته می‌شدند، اما هنر دیپلمات در این است که در مذاکره واژه‌ها را طوری سیاستمدارانه پشت هم بچیند که کمترین اختلاف و درگیری پیش آید. چه خوب که ما می‌توانیم در زندگی روزمره، صحبت با همسر و فرزندان، والدین، دوستان و آشنایان از این هنر بهره بگیریم و بهتر صحبت کنیم.

هویت من منسجم

  • 250,000 تومان

توجه به سلامت روان، مایه‌ی رشد و بالندگی است. افسردگی نشانه‌ای از نیازهای برطرف‌نشده، و همچنین هشداری حاکی از وجود دغدغه‌های درون است. به جای برچسب زدن و ملامت کردن خویش، نگاهی عمیق‌تر و دقیق‌تر به خود داشته باشیم و نیازهایمان را بکاویم. هویت من منسجم تحت تاثیر رویکردی روان‌شناختی است که سهم من، فراتر از مسئولیت‌های فردی، از محصول شگفت‌انگیز خودآگاهی بهره‌مند می‌شود، و همانا فردیت آدمی را قوی‌تر می‌کند.

مرگ (داستانی خودمانی)

  • 320,000 تومان

در بیشتر جوامع دنیا، مرگ یک تابو است. اما اگر کلا این مسئله را اشتباه گرفته باشیم چه؟ اگر مرگ آن فاجعه‌ای نباشد که از آن ساخته‌ایم، بلکه جنبه‌ای اساسی از زندگی و پر از امکان‌های معنوی برای تعالی باشد چه؟ برای نخستین بار، یک نفر این مطلب را می‌گوید. ساد گورو، در تفسیر جنبه‌های ژرف‌تر مرگ که به‌ندرت درباره آنها سخن گفته شده، به بیان منحصربه‌فرد خود بر تجربه درونی‌اش تکیه می‌کند. از دیدگاه عملی، استادانه بیان می‌کند که چه آماده‌سازی‌هایی می‌توان برای مرگ یک نفر انجام داد، چگونه به بهترین نحو می‌توان به کسی که در حال مرگ است کمک کرد و چگونه می‌توان حتی پس از مرگشان به حمایت از آنها در سفرشان ادامه داد.

تصمیم گرفتم بی‌خیال باشم

  • 180,000 تومان

«در زخم‌هایی که دیگران ایجاد کرده‌اند، زندگی نکن.» در کتاب تصمیم گرفتم بی‌خیال باشم، می‌توانید با توصیه‌ها‌ و راهکار‌های سودمند در خصوص برقراری ارتباط سالم با دیگران آشنا شوید تا بی‌آنکه تحت‌تأثیر کسی قرار بگیرید، قوی باشید و از خود محافظت کنید.

الهامات سلامتی از سوی آسمان و زمین

  • 273,000 تومان

این کتاب شرح تجربه نزدیک به مرگ تامی رزا است که در سال 1999 طی یک حادثه رانندگی این تجربه را از سرگذراند. او پس از این سانحه از طریق تونل نور به بهشت منتقل شد و ضمن ملاقات با آموزگار الهی‌اش،‌ پیام‌ها و الهامات هشت‌گانه‌ای درباب سلامتی جسمی و روانی دریافت کرد که به تفصیل در این کتاب درباره آنها توضیح می‌دهد. در خلال گزارش تامی رزا،‌ الهامات به‌وسیله تجربه‌های شخصی متخصص قلب، دکتر استیون سیناترا نیز از نظر علمی و پزشکی تایید می‌شود. نویسندگان این اثر با ارائه برخی راهکارها و تمرینات ساده می‌کوشند تا نحوه بهره‌مندی عملی از الهامات پیش‌گفته را به خوانندگان بیاموزند.

رمزگشایی شخصیت افراد (چطور شخصیت افراد را تحلیل کنیم بفهمیم و احساسات افکار نیت‌ها و رفتارشان را پیش‌بینی کنیم)

  • 173,000 تومان

حتما برای شما هم پیش آمده که با افرادی برخورد داشته باشید ذاتا در درک کردن دیگران متبحر هستند. تا آنجا که گاهی حتی می‌توانند حس یا کلام دیگری را پیش از مخابره کردن پیش‌بینی کند. آنها می‌دانند چطور صحبت کنند تا توجه بقیه را جلب کنند و یا این‌که بلافاصله متوجه شوند که فردی با دروغ‌گویی قصد فریب دادن آنها را دارد. گاهی به قدری از احساسات و انگیزه دیگران آگاه هستند که فراتر از حد شناخت شخص از خودش است. خواندن ذهن مردم مهارتی گران‌بها است. فکر کردن به این مسئله دیوانه‌کننده است: هر فردی که با او برخورد می‌کنید،‌ مطلقا رازآلود است. چطور می‌توانیم بفهمیم در ذهن او چه می‌گذرد؟ به چه چیزی فکر می‌کند،‌ چه احساسی دارد یا برنامه‌اش چیست؟ چگونه معنی رفتارش را بفهمیم،‌ یا بدانیم انگیزه او چیست،‌ یا اصلا بینش و درک او چگونه است. واقعیت این است که چنین توانایی اصلا اسرارآمیز نیست،‌ بلکه مانند هر مهارت دیگری قابل آموختن است. در این کتاب قرار است به طرزی موشکافانه تمامی روش‌های موجود را برای پرورش دادن این مهارت بیاموزیم بی‌آنکه نیازی باشد تا متخصص روان‌شناسی یا بازجوی آموزش‌دیده سی‌آی‌ای باشید.

تاریخ مختصر روان‌شناسی مدرن

  • 475,000 تومان

برخی آثار تاریخ روان‌شناسی اصولا بر تاریخ علم روان‌شناسی متمرکزند،‌ اما چنین رویکردی تنها نصف تاریخ روان‌شناسی مدرن را بازگو می‌کند. در کنار آن،‌ حرفه روان‌شناسی مدرن نیز وجود دارد که همواره با روان‌شناسی تجربی رشد کرده است. این کتاب به هر دو روایت می‌پردازد،‌ هم داستان روان‌شناسی به عنوان یک علم و هم داستان روان‌شناسی به عنوان یک حرفه،‌ به علاوه منشا و رشد همگامشان را توضیح می‌دهد. تاریخدان بزرگ آمریکایی،‌ هنری استیل کُماگر، به ما یادآوری می‌کند که گرچه تاریخ کارکردهای زیادی دارد، ‌اما در ذات خود یک داستان است که می‌تواند بسیار شنیدنی و جالب باشد. کتاب تاریخ روان‌شناسی مدرن،‌ داستانی شگفت‌انگیز است که علاوه بر ارائه علمی و غنی اطلاعات تاریخ روان‌شناسی،‌ به عنوان یک اثر تاریخی نیز خواندنی و جذاب است.

نظری اجمالی به اصول و قواعد بالینی در روانکاوی کودک (به انضمام موردی از شب‌ادراری)

  • 140,000 تومان

نویسنده در این کتاب به شرح تفصیلی و تحلیل جلسات روانکاوی دختربچّه‌ای پنج‌سال و‌ نیمه می‌پردازد که از شب‌ادراری شکایت دارد. کرامت مولّلی نیز که سوپرویزیون این روانکاوی را به‌عهده داشته در مقدّمه خود به بحث در مورد اصول و قواعدی می‌پردازد که می‌بایستی در روانکاوی کودکان به کار گرفته شوند. این تأملات حاصل بیش از چهل سال کار بالینی با اطفال است و نشان می‌دهد که روانکاوی کودک تا چه حدّ پیچیده بوده مستلزم سال‌ها تجربه و رعایت اصولی است که در صورت اهمال از آنها تمام ظرایف و زیروبم‌های حیات نفسانی کودک نادیده گرفته خواهند شد. با مطالعه کتاب حاضر درمی‌یابیم که کار بالینی با اطفال روش بالینی خاصّی است که به لحاظ مدیریّت جلسات به‌ مراتب امری حادّتر از روانکاوی افراد بزرگسال می‌باشد. چرا که هرگونه غفلتی از اصول مترتّب بر آن روانکاوی را تا سطح مشاوره و روانشناسی معمولی تنزّل داده خلاصی از عوارض (سمپتُم‌ها) را جانشین درک و فهم راستینِ عالم کودک و ضمیر ناآگاه او خواهد کرد.

درون‌گرای آگاه (6 گام برای کامیابی افراد درون‌گرا)

  • 80,000 تومان

ادن کرتیس در «کتاب درون‌گرای آگاه»،‌ شش گام را برای موفقیت افراد درون‌گرا ارائه می‌کند. او معتقد است که افراد درون‌گرا که در مقایسه با انسان‌های برون‌گرا در اقلیت‌اند، می‌توانند با استفاده از این گام‌ها در مراودات اجتماعی خود موفق شوند. نویسنده در آغاز کتاب اشاره کرده است که قصد بررسی علمی تفاوت میان این دو تیپ شخصیتی را ندارد و صرفا با تاکید بر نقاط قوت درون‌گرایان و ارائه راهکارهای عملی و کاربردی برای استفاده از این توانمندی‌ها تلاش دارد به آنها کمک کند تا راحت‌تر با اطرافیان ارتباط برقرار کنند و شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

جادوی تکانه (از سکون بپرهیزید شخصیتی موفق را در خود پرورش دهید حرکت رو به جلو داشته باشید تا مسیر زندگی خود را تغییر دهید)

  • 190,000 تومان

تکانه همیشه بر زندگی ما تاثیر می‌گذارد. دیده نمی‌شود و بیشتر مواقع از قلم می‌افتد: وقتی تکانه منفی زندگی‌مان را به فنا می‌دهد، چیزهای دیگری را مقصر می‌دانیم. وقتی تکانه مثبت ما را بالا می‌کشد، چیزهای دیگری را مسئول می‌دانیم. انگیزه، اراده، عادت‌ها و تلاش همگی در ایجاد، از بین بردن و حفظ تکانه نقش دارند ولی هیچ‌کدام، حتی عادت‌ها، به اندازه خود تکانه در مرکزیت نیستند. وقتی تمام فعالیت‌های خود - نه‌تنها عادت‌ها بلکه تمام فعالیت‌ها - را از دید تکانه می‌بینید، عملکردتان تغییر می‌کند.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1