کریستی گولدن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وارکرفت (طلوع هورد)
  • 106,000 تومان
  • با تخفیف: 106,000 تومان
ترال گرگ‌و‌میش سیمایان (وارکرفت)
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
وارکرفت (امواج جنگ جاینا پرادمور)
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان

وارکرفت (طلوع هورد)

  • 106,000 تومان

نام من «ترال» است! در زبان انسان‌ها این نام به معنای «برده» است. این نام‌گذاری داستان درازی دارد که بهتر است در فرصت دیگری برایتان تعریفش کنم. به یاری ارواح و خون ریخته نیاکان قهرمانم، جنگ سالار مردمم یعنی اورک‌ها شدم و به رهبری مجموعه‌ای از نژادهای دیگری به نام هورد درآمدم؛ ماجرای آن هم بماند برای بعد. داستانی که اکنون می‌خواهم روی این پوست پاره‌ها بنویسم، قبل از آن‌که روح برخی لز بازیگرانش به نیاکان پرغرورمان بپیوندد، داستان پدرم است و کسانی که به او باور داشتند، همچنین داستان کسانی که به او خیانت کردند و البته سرگذشت همه مردمانمان.

ترال گرگ‌و‌میش سیمایان (وارکرفت)

  • 31,000 تومان

کتاب ترال؛ گرگ و میش سیمایان کتابی جذاب است که در آن علاوه بر صحنه‌های حماسی و نبرد، سفری روحانی وجود دارد. در این کتاب با ترال بیشتر آشنا می‌شویم؛ جنگ سالاری که پا در سفر شناخت خویشتن نهاده و آگر پیروز شود، تبدیل به چیزی فراتر از حد تصور می‌شود و آگر نه جهان بهای سختی بابتش خواهد پرداخت؛ او در این داستان، دراین دنیا ویرانه، هر چند در قیاس با سیمایان یا اژدهایان و موجودات باستانی مهره‌ای بسیار کوچک است اما کلیدی‌ترین فرد است و عجیب نیست که جانش در خطر باشد؛ شجاعت، جادوی شمن‌ها و تمام نیروهای که می‌شناسد قادر به نجاتش نیستند و چیزی که در نهایت او را نجات خواهد داد نیرویی بی‌کران سرشار از عظمت و زیبایی آمیخته با درد است... چیزی به پیچیدگی عشق!

وارکرفت (امواج جنگ جاینا پرادمور)

  • 57,000 تومان

شیئی جادویی از اژدهایان آبی به سرقت رفته است و اگر افراد ناباب آن را به کار گیرند، خطری عظیم جهان را تهدید خواهد کرد. جهانی که هنوز زخم‌های عمیق از کاتاکالیسم بر پیکر دارد و ساعت گرگ و میش را هم فقط با فداکاری بزرگ اژدهاسیمایان قدرتمند پشت سر گذاشته است. جهان آبستن حوادثی تلخ است و فاجعه‌ای عظیم در شرف وقوع است و جاینا پرادمور در قلب این حوادث. داستان با نام جایناست ولی چیزی بیشتر از او و سرنوشتش را در خود دارد. در این داستان عشق و مرگ در رقابت‌اند. دوستی، وفاداری، انسانیت و بردباری به چالش کشیده خواهد شد. اندوه و درد استوارترین گام ها را لرزان کرده و نیرومندترین قلب‌ها را در هم می‌شکند و هیچ‌کس را یارای گریختن از امواج نبرد نیست!

صفحه‌ی 1