نیکولا یون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همه‌چیز همه‌چیز
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
همه‌چیز همه‌چیز
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
همه‌چیز همه‌چیز
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
خورشید هنوز 1 ستاره است
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

همه‌چیز همه‌چیز

  • 60,000 تومان

کتاب همه‌چیز همه‌چیز، رمانی نوشته نویسنده آمریکایی، نیکولا یون است که نخستین بار در سال 2015 منتشر شد. داستان این رمان به دختری هجده ساله به نام مَدی می پردازد که به خاطر ابتلا به بیماری «نقص ایمنی مرکب شدید» تحت درمان است و از همین رو نمی‌تواند خانه را ترک کند یا با هر چیز غیربهداشتی تعامل داشته باشد. دنیای مدی را مادر، پرستار و کتاب‌های مورد علاقه‌اش شکل داده‌اند و پدر و برادرش سال‌ها پیش از دنیا رفته‌اند. روزی خانواده‌ای به همسایگی خانه مدی می‌آیند و او از پنجره، اسباب‌کشی این خانواده را به نظاره می‌نشیند. اُلی، پسر این خانواده است که با گذشت زمان، رابطه دوستانه‌ای با مدی تشکیل می‌دهد و به بزرگترین ریسکی تبدیل می‌شود که مدی تا به حال با آن مواجه شده است.

همه‌چیز همه‌چیز

  • 60,000 تومان

بیماری من همان اندازه که نادر است، شهرت دارد. در یک کلام من به همه جهان آلرژی دارم. از خانه‌ام پا بیرون نمی‌گذارم. هفده سال است که پایم را از خانه بیرون نگذاشته‌ام. اما یک روز، سروکله یک کامیون پیدا می‌شود و کنار خانه ما نگه می‌دارد. از پنجره اتاقم به بیرون نگاه می‌کنم و چشمم به او می‌افتد. قدبلند و لاغر است و سرتا پا مشکی پوشیده: تی‌شرت مشکی، شلوار جین مشکی، کتانی‌های مشکی و کلاه بافتنی مشکی که کل موهایش را پوشانده است. من را می‌بیند که دارم نگاهش می‌کنم و بهم خیره می‌شود. من هم به او خیره می‌شوم. اسمش الی است. شاید پیش‌بینی همه چیزها کار ما نباشد، اما بعضی چیزها را می‌توان پیش‌بینی کرد، مثلا این که من حتما عاشق الی خواهم شد. و تقریبا شکی نیست که فاجعه‌ای به بار خواهد آمد.

همه‌چیز همه‌چیز

  • 189,000 تومان

از پنجره رو برمی‌گردانم. از چه چیزی پشیمانم؟ از این‌که در اولین فرصتی که پیش آمد بیرون رفتم. از این‌که دنیا را دیدم و عاشقش شدم. از این‌که عاشق آلی شدم. حالا که می‌دانم همه آن چیزها را از دست داده‌ام، چطور می‌توانم بقیه عمرم را با این عذاب سر کنم؟ چشم‌هایم را می‌بندم و سعی می‌کنم بخوابم. اما تصویر چهره قبلی مامان، آن همه عشق فداکارانه‌ای که در چشم‌هایش موج می‌زند، دست از سرم برنمی‌دارد. پس به این نتیجه می‌رسم که عشق چیز فوق‌العاده وحشتناکی است. دوست داشتن کسی به همان شدت که مامان من را دوست دارد باید شبیه جان کندن قلب آدم بیرون از سینه‌اش، بدون پوست، بدون استخوان و بدون هیچ محافظی باشد. عشق چیز وحشتناکی است و از دست دادنش از آن هم بدتر است.

خورشید هنوز 1 ستاره است

  • 49,000 تومان

اگر بخواهید یک پای سیب را از اولِ اول درست کنید، اول باید کائنات را اختراع کنید. وقتی می‌گوید «از اولِ اول» یعنی از هیچ. یعنی از زمانی که دنیا هم وجود نداشت. به هر حال اگر شما بخواهید یک پای سیب را از هیچ درست کنید، باید با انفجار بزرگ و گسترش کائنات، نوترون‌ها، یون‌ها، اتم‌ها، سیاه‌چال‌ها، ستاره‌ها، ماه‌ها، جزر و مدهای اقیانوس، راه شیری، کره زمین، پیشرفت‌های بشری، دایناسورها و غیره آغاز کنید. باید آتش را اختراع کنید. به آب و خاک حاصلخیز نیاز دارید. به گاوها و افرادی نیاز دارید تا به آن‌ها شیر بدهند و باز به افراد بیشتری نیاز دارید که از شیر گاوها کره بگیرند. به گندم و نیشکر و درختان سیب نیاز دارید. به شیمی و زیست‌شناسی نیاز دارید. برای اینکه یک پای سیب عالی درست کنید، به هنر نیاز دارید. برای پای سیبی که بتواند برای نسل‌های بعدی دوام بیاورد، به دستگاه چاپ و انقلاب صنعتی و شاید حتی به یک شعر نیاز داشته باشید. برای درست کردن چیزی به سادگيِ یک پای سیب، باید همه این دنیای پهناور را بیافرینید.

صفحه‌ی 1