مایکل تالبوت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فراسوی کوانتوم (چگونه رازهای فیزیک جدید پلی میان علم و متافیزیک می‌زند)
عرفان و فیزیک جدید
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
عرفان و فیزیک جدید
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
جهان هولوگرافیک
  • 370,000 تومان
  • با تخفیف: 370,000 تومان

فراسوی کوانتوم (چگونه رازهای فیزیک جدید پلی میان علم و متافیزیک می‌زند)

  • 225,000 تومان

فراسوی کوانتوم ایده‌ها و آزمایش‌های بعضی از برجسته‌ترین دانشمندان معاصر، مانند روپرت شلدریک، سرفرد هویل، دیوید بوهم و سرجان اکلس برندة جایزة نوبل را برای شما بازگو می‌کند. این مطالعة شجاعانه که بسیار هیجان‌انگیز و البته کاملاً پژوهش‌محور است، بحث‌برانگیزترین گزاره‌های علم را معرفی می‌کند: میدان اِم، یک هوش جمعی که حیات انسان‌ها و حیوانات را در بستر فضا و زمان شکل می‌دهد. شواهد زیست‌شیمیایی مبنی بر وجود روح انسان شواهد ریاضیاتی که نشان می‌دهند عالم توسط یک هوش کهن و عالی طراحی شده است. توضیح علمی پدیده‌های متافیزیکی مانند تجربیات خروج از بدن، حس ششم، سفر در زمان و…

عرفان و فیزیک جدید

  • 110,000 تومان

نتایج پیوند عرفان و فیزیک جدید این است که تمام اندیشه‌های ما درباره مطلقیت عالم فیزیک اشتباه است. ما به آرامی اما با درد به این واقعیت پی می‌بریم که تصورات ما بر شدیدترین مایا پایه‌گذاری شده‌اند. ساختمان‌های ما نیاز به تعمیر دارند. وقتی باورهای ذهنی ما مورد هجوم قرار بگیرد، بنیان‌های شناخت‌شناسی محیط ما و خود ما باید تغییر یافته و دچار دگرگونی شوند.

عرفان و فیزیک جدید

  • 110,000 تومان

در فیزیک کوانتوم نظریات جدیدی ارائه شده مبنی بر این‌که جهان چیزی جز وهم و خیال نیست. تا چند دهه پیش، از فیزیکدانانی مثل نیوتن که رویکرد تجربی داشتند آموخته بودیم که موجودیت جهان مستقل از آگاهی ماست و ما انسان‌ها باشیم یا نباشیم، جهان وجود دارد. ولی اکنون معلوم شده که برخورد ما با واقعیت آن قدرها هم انفعالی نیست. ذهن بشر از طریق مفروضات و مفاهیم پیشینش حتی در علمی‌ترین آزمایش‌ها هم مداخله می‌کند و در ماهیت واقعیت تاثیر می‌گذارد و بنابراین چیزی به نام بی‌طرفی کامل وجود ندارد. فیزیک جدید می‌گوید واقعیت ترکیبی از قوانین جهان خارج با رویکرد ذهنی مشاهده کننده است. آن قوانین قابل اندازه‌گیری است و ابهامی ندارد، ولی ذهن مشاهده کننده‌ها با هم فرق دارد. این دیدگاه عینی ـ ذهنی در باب عالم اعتقادات علمی و ریشه‌دار ما را با چالش بزرگی روبه‌رو کرده و چه بسا در آینده دیدگاه ما در باب واقعیت را به کلی تغییر دهد.

جهان هولوگرافیک

  • 370,000 تومان

جهان ما و هر آنچه در آن است، از قطره‌های باران و دانه‌های برف و درختان کاج تا شهابها و ذرات الکترونها و کوانتومها، همه تنها تصاویر شبح‌گونه‌ای هستند از واقعیتی دور از دسترس که خارج از زمان و مکان بر ما فراتابیده می‌شود. نظریه هولوگرافیک بودن جهان نه تنها واقعیت‌های ملموس زندگی ما را در بر می‌گیرد، بلکه می‌تواند پدیده‌های حیرت‌آوری همچون تله‌پاتی، نیروهای فراطبیعی انسان، وحدت کیهانی، درمان‌های معجزه‌آسا را توضیح ‌دهد.

صفحه‌ی 1