فیث جی هارپر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مغزت را به فنا نده
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
سم‌زدایی از مغز (غلبه بر اضطراب افسردگی خشم و توهم به کمک علم)
گندزدایی از مرز (ساختن روابط پایدار همراه با رضایت بده‌بستان و برآوردن نیازها)
رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی مهار تنش و اضطراب)
گندزدایی از مغز (راهکارهای عملی برای رهایی از اضطراب افسردگی خشم هراس و وسواس)
رام کردن خشم سرکش (روش‌های علمی درک و کنترل عصبانیت)
رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی تنش و اضطراب)
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

مغزت را به فنا نده

  • 130,000 تومان

اگرچه مغز ما تمام تلاش خود را می‌کند تا به ما کمک کند، ولی بعضی مواقع همین مغز می‌تواند یک عوضی به تمام معنا شود. بعضی مواقع این‌طور به‌نظر می‌آید که مغز ما کمر به نابودی ما بسته است، مانند وقت‌هایی که وسط خرید ما را تنها می‌گذارد، با همدم ما سر جنگ پیدا می‌کند، ما را معتاد به چیزی می‌کند یا در بدترین زمان ممکن به کلی از کار می‌افتد. تا الان بارها به مغزمان گوشزد کرده‌ایم که از این کارها دست بکشد، ولی مغز ما کار خودش را می‌کند. دقیقا همین‌جاست که این کتاب وارد میدان می‌شود. دکتر فیث با شوخی و صبر و مقدار زیادی بدزبانی به شما نشان می‌دهد که از لحاظ علمی در سر شما چه می‌گذرد. او به شما کمک می‌کند تا ذهنتان را به گونه‌ای تربیت کنید تا در مقابل موضوعات بی‌اهمیت زندگی، واکنش‌های مناسبی نشان دهید. اگر با آسیب‌های روحی قدیمی دست‌وپنجه نرم می‌کنید یا می‌خواهید واکنش‌های سنجیده‌تری در مقابل مشکلات روزمره نشان دهید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا در جهت رفع این مشکلات قدم برداشته و زندگی بهتری داشته باشید.

سم‌زدایی از مغز (غلبه بر اضطراب افسردگی خشم و توهم به کمک علم)

  • 125,000 تومان

مغز ما گاهی مسموم می‌شود. شاید علت آن، خشم، افسردگی، اضطراب، تنش یا شاید شکست‌های عاطفی و روابطی باشد که به بن‌بست رسیده است. علت هر چه هست، این ناخوشی‌های ذهنی موجب انباشت مواد شیمیایی در مغز و مسمومیت آن می‌شود. در این هنگام، چاره‌ای نیست جز سم‌زدایی از این عضو مهم بدن. در این میان کتاب پیش رو، برای تمام کسانی نوشته شده است که تمایلی ندارند کسی به آنها بگوید برای رفع این مشکل، چه کار بکنند یا چه کار نکنند، بلکه به‌دنبال ابزار مناسبی هستند که با کمک آن، خودشان مغز خود را از شر این سموم خلاص کنند.

گندزدایی از مرز (ساختن روابط پایدار همراه با رضایت بده‌بستان و برآوردن نیازها)

  • 155,000 تومان

مرز گذاشتن و رسم خطوط قرمز میان خود و دیگران شاید در تئوری آسان بنماید اما در عمل دشوار است. فیث جی. هارپر در کتاب «گندزدایی از مرز» با علمِ به همین دشواری، می‌کوشد هم موضوع مرز و چند و چون و پیچیدگی‌های آن را برای ما روشن و قابل فهم کند و هم به ما بیاموزد که چطور به‌شیوه‌ای درست بین خودمان و دیگران مرزبندی ایجاد کنیم و چگونه از مرزها و خطوط قرمز‌مان، یعنی از حریم خودمان، دفاع کنیم و با شناختن شیوه‌های تجاوز به حریم‌مان نگذاریم کسی به حریم ما تجاوز کند و خط قرمزهایمان را زیر پا بگذارد. با خواندن کتاب «گندزدایی از مرز» این را هم یاد می‌گیریم که به مرزهای دیگران احترام بگذاریم و آنها را رعایت کنیم و به حفظ حریم دیگران متعهد باشیم. هارپر در کتاب «گندزدایی از مرز» یادآور می‌شود که در مرزبندی و مراقبت از مرزها و خطوط قرمز نباید راه افراط و تفریط بپیماییم. او افراط در مرزگذاری را هم همان‌قدر مخرب می‌داند که بی‌خیالی محض در این زمینه را...

رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی مهار تنش و اضطراب)

  • 123,000 تومان

مغز ما تمام تلاشش را می‌کند تا به بهترین نحو به ادامه‌ی بقای ما کمک کند؛ ولی گاهی نیز ما را به دردسر می‌اندازد. گاهی چنان از خود بی خود می‌شود و کاری می‌کند که وسط فروشگاه از کوره دربرویم؛ یا به رفتارهای اعتیادآور رو بیاوریم یا در بدترین شرایط ممکن سر جایمان میخکوب شویم و هیچ کاری نکنیم. گاهی به مهربانانه‌ترین شکل ممکن به مغزمان یادآوری می‌کنیم این اصلا روش درستی نیست، ولی چاره چیست؟ او نظر دیگری دارد. به همین دلایل است که این کتاب به کمک‌مان آمده است. دکتر فیث به زبان ساده دلایل علمی افکاری را که در مغزمان می‌گذرد به رشته‌ی تحریر درآورده است. او به ما یاد می‌دهد چگونه ذهن‌مان را بازپروری کنیم تا واکنش‌های شدیدی به امور غیرضروری زندگی از خود بروز ندهیم. اگر شما درگیر ترومایی مزمن هستید یا اصلا می‌خواهید واکنش‌هایی آرام و منطقی به مسائلی داشته باشید که مدام با آن‌‌ها روبه‌رو هستید، این کتاب کمک‌تان می‌کند تکه‌های پازل را کنار هم بچینید و دوباره کنترل ذهن و زندگی‌تان را به دست بگیرید.

گندزدایی از مغز (راهکارهای عملی برای رهایی از اضطراب افسردگی خشم هراس و وسواس)

  • 45,000 تومان

در دنیای امروز موجی از اندوه، افسردگی، خشم، هراس و وسواس به زندگی انسان هجوم آورده و اجازه نمی‌دهد که بشر امروز طعم شیرین آرامش، سلامتی و حس و حال خوب را تجربه کند. در این بین بسیاری از دانشمندان، روانشناسان و مشاوران تلاش می‌کنند که این احساسات بد را از انسان دور کنند و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام داده‌اند. کتاب گندزدایی از مغز یکی از آثار درجه یک و بسیار خوبی است که به ما کمک می‌کند با استفاده از علم و دانش، خودمان را از شر این احساسات بد نجات دهیم. کتاب گندزدایی از مغز یکی از کتاب‌های بی‌نظیر روانشناسی و مدیریت فردی است که فیث جی. هارپر آن را براساس پژوهش‌های عالی و کاملا علمی نوشته است. در صورتی که بتوانید راهکارهای این کتاب را به کار ببندید، مطمئن باشید که کمک زیادی به خودتان و اطرافیان‌تان خواهید کرد.

رام کردن خشم سرکش (روش‌های علمی درک و کنترل عصبانیت)

  • 84,000 تومان

یکی از سوالاتی که همیشه ذهنم را درگیر می‌کند، این است: «چه هنگام عصبانیت احساس درست و بجایی است؟» پاسخ این سوال بسیار ساده است: همیشه. عصبانی شدن هیچ ایرادی ندارد. عصبانیت نیز درست مانند هر احساس دیگری صرفا تفسیر مغز ما از واکنش‌های زیست شیمیایی بدنمان است. به طور غریزی، مغز ما انسان‌ها با عصر امروزی همخوانی ندارد. در حقیقت، فناوری سریع‌تراز بشر پیشرفت کرده است و از این رو بدن‌های ما با زندگی ساده‌تری سازگاری دارند. ما انسان‌ها هر روز که می‌گذرد با افراد بیشتری تعامل داریم و در معرض حجمی از اطلاعات قرار می‌گیریم که فراتر از ظرفیت‌ ما برای مدیریت آن است که به معنای اضافه شدن باری سنگین بر دوش ماست.

گندزدایی از مغز (چگونه علم را به یاری بگیریم و از شر نگرانی‌ها افسردگی خشم هراس‌ها و وسواس‌ها خلاص شویم)

  • 195,000 تومان

هارپر استاد بیان آموزه‌های روان‌شناسی با زبان طنز و شوخی است. کتاب‌هایی که او نوشته همه در همین حال و هواست و گاه حتی مبانی بسیار تخصصی و پیچیده پزشکی و روان‌پزشکی را با چاشنی خنده در کام و ذهن خواننده گوارا می‌سازند و به او منتقل می‌کنند. خواندن این کتاب را به همه کسانی توصیه می‌کنم که دلشان می‌خواهد تلنگری به ذهن خود بزنند و تصویر ذهنی خشک و بی‌روح مسائل روان‌شناسی را در سرشان بشکنند. این کتاب برای آ‌ن‌هاست که یکبند می‌پرسند آخر چرا؟ همان‌ها که وقتی بچه بودند، بزرگ‌ترها را با سیل سوالات بی پایان‌شان ذله و دیوانه می‌کردند.همان‌ها که در کودکی تلاش می‌کردند با این سوال‌ها از زندگی بزرگ‌ترها سر دربیاورند و جای خودشان را درآن دنیا پیدا کنند. چون آن چرای تو سر این‌ها، مهم‌ترین اطلاعات لازم برای زندگی بود. این کتاب برای آن هایی است که حال‌شان از شنیدن نصیحت و توصیه دیگران به هم می‌خورد.

رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی تنش و اضطراب)

  • 46,000 تومان

مغز ما تمام تلاشش را می کند تا به بهترین نحو به ادامه بقای ما کمک کند، البته گاهی هم ما را به دردسر می‌اندازد. گاهی با یادآوری موضوعی در گذشته، باعث می‌شود وسط فروشگاه ازکوره دربرویم؛ یا به رفتارهای اعتیادآور رو بیاوریم یا در بدترین شرایط ممکن سرجایمان میخکوب شویم و هیچ کاری نکنیم. گاهی با مهربانی به او یادآوری می‌کنیم که این اصلا روش درستی نیست، ولی چاره چیست؟ او نظر دیگری دارد. به همین دلیل این کتاب به کمکمان آمده است. دکتر فیث به زبان ساده دلایلی علمی چیزهایی که در مغزمان اتفاق می‌افتد را به رشته تحریر درآورده است. او به ما می‌آموزد چگونه ذهنمان را بازآموزی کنیم تا واکنش‌های شدیدی به امور غیر ضروری زندگی از خود بروز ندهیم. اگر می‌خواهید واکنش‌هایی آرام و منطقی به مسائلی داشته باشید که مدام با آن‌ها رو برو هستید یا اصلا با ترومایی مزمن سر و کله می‌زنید، این کتاب به شما کمک می‌کند تکه‌های پازل را کنار هم بچینید و دوباره کنترل ذهن و زندگی‌تان را به دست بگیرید.

صفحه‌ی 1