دبی فورد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند (چه کار کنیم که بدترین دشمن خودمان نباشیم)
نیمه تاریک وجود جویندگان نور (بازپس‌گیری قدرت خلاقیت درخشش و رویاهایتان)
نیمه تاریک وجود (بازیابی قدرت خلاقیت شکوه و آرزوها)
شهامت (غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
نیمه تاریک وجود
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
نیمه تاریک وجود
  • 86,000 تومان
  • با تخفیف: 86,000 تومان
راز سایه (قدرت تسلط بر داستان‌های زندگی‌تان را به شما می‌دهد)
نیمه‌ تاریک وجود
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
وجود مقدس شما (کشف نور درون)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
شهامت
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
راز سایه (داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید)
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند (من و آن دشمن نازنین)

چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند (چه کار کنیم که بدترین دشمن خودمان نباشیم)

  • 92,000 تومان

دبی فورد در این کتاب بی‌نظیر به گونه‌ای واضح و ملموس بزرگ‌ترین مصیبت بشری را افشا می‌کندء که چیزی نیست جز از دست دادن خود اصیل و واقعیت وجودی‌مان بر اثر آسیب‌های دوران کودکی و جدایی و نفاقی که بین نیمه‌ی تاریک و نیمه‌ی روشن وجودمان صورت می‌گیرد و عواقبی دردناک به‌بار می‌آورد. همچنینء به ما می‌گوید که چگونه می‌توانیم دوباره به تمامیت و یکپارچگی دست یابیم و کامل شویم.

نیمه تاریک وجود جویندگان نور (بازپس‌گیری قدرت خلاقیت درخشش و رویاهایتان)

  • 150,000 تومان

نیمه تاریک وجود ما همانند یک انبار ویژگی‌های غیر قابل قبول و ناخوشایند ما را در خود جای می‌دهد. ما با محبوس کردن این ویژگی‌ها، نادانسته باارزش‌ترین گنجینه‌های خود را از بین می‌بریم. این کتاب شما را در بازیابی قدرت، خلاقیت، درخشش و تحقق بخشیدن به رویاهایتان راهنمایی خواهد کرد و قلبتان را به روی خود و دیگران خواهد گشود و ارتباط شما را برای همیشه با جهان دگرگون خواهد کرد.

نیمه تاریک وجود (بازیابی قدرت خلاقیت شکوه و آرزوها)

  • 125,000 تومان

روزی که آدمی دریابد حتما لازم نیست از شر هر خلق و خویی که به گمانش بد یا اشتباه است خلاص شود، به آرامشی عمیق خواهد رسید. وقتی عشق حقیقی را به قلبتان راه دهید تا با دیگران به صلح برسید، در مسیری ژرف و راز‌آلود قدم می‌گذارید. چگونگی پذیرش نقص‌‌ها و عشق‌ورزی بی کم و کاست به خود، رازی است که کتاب پیش رویتان آن را فاش خواهد کرد.

شهامت (غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس)

  • 120,000 تومان

قدرتمندترین و کاربردی‌ترین اثر دبی فورد امروز در دستان شماست. این اثر روشی به اثبات رسیده برای غلبه بر احساس ناامنی و ترس و آشکار ساختن شهامت است که در درون‌مان نهفته و همه ما باید آن را کشف و وارد عرصه زندگی کنیم. وقتی خالی از اعتماد به نفس باشیم، احساس می‌کنیم شایستگی رسیدن به خواسته‌هایمان را نداریم. وقتی احساس ضعف، بیچارگی یا ناتوانی بر ما چیره می‌شود، قادر نخواهیم بود افکار مبتنی بر شکست، منفی‌گرایی و ترس که در ذهن ما جا خوش کرده و ما را از پیشروی در مسیر زندگی و گام برداشتن در راستای عمیق‌ترین خواسته‌هایمان باز می‌دارند را از خود دور کنیم.

نیمه تاریک وجود

  • 99,000 تومان

در کتاب «نیمه تاریک وجود» از بخشی از وجود شما سخن می‌گوید که به روی آن چشم بسته و نادیده‌اش گرفته‌اید: بخشی از خود شما که بدون پذیرش آن هیچ‌گاه کامل نخواهید شد و به یکپارچگی دست نخواهید یافت. دبی فورد در این اثر به شما یاد‌آور می‌شود که هر یک از ویژگی‌های انسانی همچون موهبتی خداداد هستند که کاربرد و نقشی خاص در ابراز خویشتن حقیقی ما دارند. او با شرح نمونه‌هایی زنده، شفاف و تکان‌دهنده از تجارب خود و مراجعه‌کنندگانش، چشم‌ها را به گستره بی‌کران وجود انسان می‌گشاید و اثبات می‌کند که همان بخش‌های مطرود وجودمان گنج‌هایی مدفون در تاریکی هستند که چنانچه آنها را بجوییم و بیابیم، می‌توانیم از دایره سر‌گشتگی تکرار شکست‌ها، نا‌امیدی‌ها و درجا زدن‌ها در زندگی خود فراتر رویم و آن‌گونه که شایسته هستیم، زندگی کنیم. کتاب نیمه تاریک وجود چگونگی قرار گرفتن در جایگاه دیگران و نرمش‌پذیری در برابر رفتارها و واکنش‌های آنها را در وضعیت‌های گوناگون به ما می‌آموزد.

نیمه تاریک وجود

  • 86,000 تومان

چه چیز را از خود پنهان می‌کنیم؟ چرا بیش از حد در مقابل دوستان خود‌خواه و همکاران تنبل و یا گستاخی اعضا‌ی خانواده یا خشونت غریبه‌ها عصبانی می‌شویم؟ دبی فورد خاطرات تلخ و شیرین گذشته را که احساسات وخصوصیات فعلی‌مان را ترسیم می‌کند‏‏‏‏‏‏، شرح می‌دهد. او در این کتاب روشن می‌کند که ما چگونه به عمد یا غیر‌عمد نیمه تاریک شخصیتمان را نا‌دیده می‌گیریم ما با پذیرفتن ماهیت واقعی وجود‌مان به خودمان این امکان را می‌دهیم تا درست وخوب زندگی کنیم، دبی ‌فورد نشان می‌دهد چگونه با پذیرش ضعف‌هایمان می‌توانیم آنها را به نقاط قوت تبدیل کنیم . ‏‏‏

راز سایه (قدرت تسلط بر داستان‌های زندگی‌تان را به شما می‌دهد)

  • 70,000 تومان

اگر بخواهید! دبی فورد در این کتاب راز تغییر زندگی‌ را به شما نشان می‌دهد. در سایه شخصیت هر انسانی عظمتی نهفته است، خیلی از ویژگی‌های شخصیتی که ما آن را از خود طرد می‌کنیم یا انکارشان می‌کنیم، موهبتی هستند که خداوند درون ما قرار داده است، کافی است تا زوایای وجودی خود‌را بشناسیم و از آن برای تغییر زندگی استفاده کنیم. دبی فورد سایه‌های وجود‌ی شما را روشن می‌کند و راه استفاده از آنها را برای زندگی بهتر به شما نشان می‌دهد. خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

نیمه‌ تاریک وجود

  • 42,000 تومان

با تمام این حرف‌ها جایی به خود می‌رسیم و فکر می‌کنیم که خب حالا این همه کار، انرژی هم دارد یا نه؟ اصلا می‌ارزد که این همه وقت و انرژی بگذاریم تا با وجود خود به یک همسویی و وحدت برسیم وافکارمان را از نیمه تاریک وجود بیرون آوریم و متحول سازیم؟ پاسخ این است که وقتی دریابید که در زیر لایه‌رویی بینش و آگاهی شما چه افکار و احساسات نابی نهفته است تمام زخم‌هایی که تاکنون بر پیکر روحتان خورده است التیام می‌یابد. وقتی که بخش‌های تکه تکه و سرکوب شده‌ی احساسات درونی خویش را از دل تاریکی‌ها بیرون می‌کشید آرامش می‌گیرید و می‌‌توانید نفسی راحت بکشید وقتی نقابی که سالهاست روی انسانیت و معرفت و حساسیت شما نشسته است کنار می‌زنید و با چهره‌ی حقیقی خویش آشنا می‌شوید لذتی شگرف را تجربه می‌کنید.

وجود مقدس شما (کشف نور درون)

  • 110,000 تومان

دبی فورد در این اثر جاودانی و مهم،بی‌باکانه پرده از نور درون بر‌می‌دارد و با این کار،راهی به سوی وجودهای برتر ما می‌گشاید.به گفته خود نویسنده این دگرگونی مقدس در آگاهی برای همه جویندگتن عشق و نیروی تزلزل‌ناپذیر در دسترس است. اگر از گشت و گذار در نیمه تاریک وجود خسته شده اید،این کتاب شما را بالا می‌کشد و نشان می‌دهد معجزه‌های جلوی چشم ما کجا پنهان هستند.

شهامت

  • 150,000 تومان

هر روز با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شویم. انتخاب‌هایی که می‌تواند اعتماد به نفس و قدرت روحی ما را افزایش دهد یا آن‌ها را از ریشه بخشکاند. اعتماد به نفس‌مان را که از دست بدهیم، توان بیان حقیقت را از دست داده و احساس ضعف، درماندگی و ناتوانی می‌کنیم. حتی قدرت دفاع از حق خود را نداشته و تبدیل به آدمی می‌شویم که به راحتی بازیچه دست دیگران می‌شود. رسیدن به نیروی درون و ساختن دوباره اعتماد به نفس از دست رفته، کاری ظریف و در عین حال عملی است. این کتاب مسلما راهنمای خوبی برای شما خواهد بود تا بر ترس‌هایتان غلبه کنید و زندگی را از نو بسازید.

راز سایه (داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید)

  • 199,900 تومان

برنده پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در این کتاب به ما نشان می‌دهد چطور مخرب‌ترین افکار ما می‌توانند نقطه عطفی برای موفقیت و یک زندگی آرمانی باشند. دبی فورد این بار نیز به شیوه‌ای کاملا مجاب‌کننده رویکردهای ما را به زندگی دگرگون می‌کند، ابزار و فرایندهایی در اختیارمان می گذارد تا بتوانیم از محدودیت‌های داستان زندگی‌مان رها شویم.

چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند (من و آن دشمن نازنین)

  • 54,000 تومان

به زندگی‌ای آکنده از شور و عشق؛ معنا و مفهوم؛ مقصد و مقصود وارد شوید.. در این کتاب دبی فورد به شیوایی و روشنی تراژدی سوگمندانه بشر را به تصویر می کشد. ناکامی و شکست در رسیدن به خویشتنی سالم و متعادل که ناشی از ناکارآمدی والدین است و ثمره آن پدید آمدن شکاف در زندگی فردی است که در نتیجه زندگی پیرامون نیز دچار مصیبت می‌شود. دبی فورد دستمان را می‌گیرد و به قلب دوگانگی‌ای می‌بردمان که در درون یک یک ما جریان دارد و ما غافل از آنیم....

1  2  3  4  صفحه‌ی 1