جردن پیترسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
12 قانون زندگی (پادزهر بی‌نظمی)
  • 295,000 تومان
  • با تخفیف: 295,000 تومان
فراتر از نظم (12قانون دیگر برای زندگی)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
ورای نظم (12 قانون دیگر برای زندگی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
فراتر از نظم
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
فراتر از نظم (12قانون دیگر برای زندگی)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
اسم این سخنرانی چه بود (3 گفتار از جردن پیترسون)
12 قانون برای زندگی (پادزهر آشفتگی‌ها)
  • 205,000 تومان
  • با تخفیف: 205,000 تومان
12 قانون زندگی (نوشداروی بی‌نظمی)
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان

12 قانون زندگی (پادزهر بی‌نظمی)

  • 295,000 تومان

همگی ما در زندگی فردی و اجتماعی‌مان برای رسیدن به تعالی و گذر از رنج‌ها به قانون و معیار و ارزش نیازمندیم. فقط در این صورت است که به ثبات می‌رسیم و می‌توانیم تحول‌آفرین باشیم. آن‌چه در این کتاب آمده، واقعا «قانون» است تا بتوانیم مسئولیت زندگی‌مان را خودمان بر عهده بگیریم و در زندگی، مسیر خوش‌بختی بیابیم. با این اثر همراه شوید تا از قانون‌مداری در زندگی لذت ببرید.

فراتر از نظم (12قانون دیگر برای زندگی)

  • 95,000 تومان

متفکر بزرگ و روانکاو مشهور، جردن بی. پیترسون، در کتاب اول خود به نام 12 قانون برای زندگی پادزهری را برای مقابله با آشفتگی‌های زندگی مدرن ارائه کرد. نظرهای او به میلیون‌ها خواننده کتابش کمک کرد و بازتابی جهانی یافت. اکنون و در کتابی که همه در انتظارش بودند، پیترسون پیشتر می‌رود و نشان‌می‌دهد که بخشی از معنای زندگی، دستیابی و رسیدن به آن سوی مرزهایی است که می‌شناسیم، فراسوی مرزها، ما را به ایجاد تعادل و توازن میان دو واقعیت بنیادین هستی ـ هرج و مرج و نظم ـ فرا می‌خواند. پیترسون به ما یاد‌آوری می‌کند که در کشاکش بی‌ثباتی‌ها و دردها، منابعی از قدرت وجود دارند که می‌توانیم به آن‌ها چنگ بیاندازیم. دیدگاه‌هایی برآمده از روانشناسی، فلسفه، تاریخ و بزرگ‌ترین داستان‌ها و اسطوره‌های بشر، بارقه‌هایی از خرد جمعی و باستانی.

ورای نظم (12 قانون دیگر برای زندگی)

  • 250,000 تومان

در این کتاب 12 اصل نجات‌بخش برای مقاومت در برابر عوارض طاقت‌فرسایی ارائه می‌دهد که میل ما به نظم دادن به جهان را برآورده می‌کند. در زمانی که اراده انسان به‌طور فزاینده‌ای خود را در هر حوزه‌ای از زندگی، از ساختارهای اجتماعی تا حالات احساسی ما، تحمیل می‌کند، پیترسون هشدار می‌دهد که امنیت زیاد، خطرناک است. در حالی که بی‌نظمی زیاد، ما را در معرض بی‌ثباتی و نگرانی قرار می‌دهد، نظم کنترل نشده هم می‌تواند ما را به تسلیم وادار کند. فراتر از نظم فراخوانی برای ایجاد تعادل بین این دو اصل اساسی است.

فراتر از نظم

  • 230,000 تومان

پیترسون در کتاب قبلی خود با نام «12 قانون زندگی» از 12 قانونی پرده برمی‌دارد که به افراد زیادی در ایجاد نظم در هرج و مرج و بی‌نظمی زندگی‌شان به آن‌ها کمک می‌کند. او اکنون، به دنبال کتاب قبلی، 12 اصل نجات‌بخش دیگر را برای مقاومت در برابر عوارض طاقت‌فرسایی ارائه می‌دهد که میل ما به نظم دادن به جهان را برآورده می‌کند. در زمانی که اراده انسان به‌طور فزاینده‌ای خود را در هر حوزه‌ای از زندگی، از ساختارهای اجتماعی تا حالات احساسی ما، تحمیل می‌کند، پیترسون هشدار می‌دهد که امنیت زیاد، خطرناک است. در حالی که بی‌نظمی زیاد، ما را در معرض بی‌ثباتی و نگرانی قرار می‌دهد، نظم کنترل نشده هم می‌تواند ما را به تسلیم وادار کند. فراتر از نظم فراخوانی برای ایجاد تعادل بین این دو اصل اساسی است.

فراتر از نظم (12قانون دیگر برای زندگی)

  • 320,000 تومان

جردن پیترسون روان‌شناس بالینی‏، نویسنده و منتقد فرهنگی و استاد روان‌شناسی در دانشگاه تورنتو است و پیرامون موضوعات با رویکرد روان‌شناسی دین و باور ایدئولوژیک پژوهش می‌کند و می‌نویسد. او در فراتر از نظم، 12 قانون برای پیمودن مسیر پرخطر زندگی مدرن ارائه می‌دهد. دکتر پیترسون در اثر قبلی خود، 12 قانون زندگی، به هزاران نفر کمک کرد تا نظم را بر زندگی آشفته خود چیره کنند و اکنون در این اثر، که دنباله جسورانه اثر قبلی اوست، دوازده اصل نجات‌دهنده دیگر را ارائه می‌دهد که ما با به کار بردن آن‌ها می‌توانیم به زندگی طاقت‌فرسا و آشفته امروزی خود نظم بخشیم. همچنین نویسنده به خواننده هشدار می‌دهد که داشتن امنیت بیش از حد نیز خطرناک است و بر خلاف کتاب قبلی، موضوع اصلی فراتر از نظم نحوه جلوگیری موثر از خطرات امنیت و کنترل بیش‌از‌حد را بررسی می‌کند. جردن پیترسون در این اثر خود استراتژی‌هایی را ارائه می‌دهد که خواننده به کمک آن‌ها می‌تواند بر نیرو‌های فرهنگی، علمی و روانی ای غلبه کند که باعث تمایل ما به استبداد می‌شوند. او به ما می‌آموزد که چگونه، و به‌خصوص وقتی خود را ناتوان می‌بینیم، برای یافتن معنی و هدف به غریزه خود تکیه کنیم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

اسم این سخنرانی چه بود (3 گفتار از جردن پیترسون)

  • 79,500 تومان

جردن پیترسون را نمی‌توان با عنوان‌هایی مانند روانشناسء استاد دانشگاهء منتقد فرهنگی و یا چیزهایی از این دست تعریف کرد. پیترسون یک چهره استء چهره‌ای نه چندان کم‌حاشیه که در باب درونی‌ترین موضوعات هستی و پیوندشان را زندگی روزمره می‌نویسدء سخنرانی می‌کند و به قول خودش «روش فکر کردن»اش را با مخاطب در میان می‌گذارد. تو که تا امروز با سه کتاب پرفروش و سخنرانی‌های پرجمعیت و گهگاه جنجالی‌اش محبوبت بسیاری در میام عموم مردم پیدا کردهء از طرفداران سرسخت مفهوم سلسله‌مراتب‌هاست و این پدیده را نه هم‌سن انسانء بلکه هم‌ریشه با اولین نشانه‌های حیات در کره زمین می‌داند. «... چپ‌ها طوری وانمود می‌کنند انگار سلسله‌مراتب‌ها صرفا به‌خاطر سرمایه‌داری یا تمدن غرب به وجود آمده‌اند و اگر ما بتوانیم سرمایه‌داری و غرب را باز تعریف کنیمء سلسه‌مراتب هم از بین می‌رود و دیگر هیچ انسان رها شده‌ای باقی نمی‌ماندء نه خیرء شرمندهء مشکل خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌هاست.»

12 قانون برای زندگی (پادزهر آشفتگی‌ها)

  • 205,000 تومان

این صدایی است که یک نسل منتظر شنیدنش بود در سال 2017، دکتر جردن پیتوسون پس از دهه‌ها خدمت به بیماران و الهام‌بخشی و آموزش شاگردانش با عنوان پروفسور در دانشگاه‌های هاروارد و تورنتو، به یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین متفکران معاصر تبدیل شد. سلسله سخنرانی‌های او که از یوتیوب پخش شد، با تشریح داشتن‌های عمیق و کهن از تاریخ انسان، توجه صدها میلیون شنونده را از سراسر جهان جلب کرد. پیام پیترسون در واقع لزوم پذیرش مسئولیت فردی در قبال جامعه انسانی است. در دوران تغییر و تحولات بی‌سابقه، زمانی که ساختار خانواده و جامعه سیاسی در معرض فروپاشی و قطبی شدن است، دوازده قانون پیترسون نوعی پادزهر ارائه می‌دهد. پادزهری به نام حقیقت. حقیقتی باستانی که می‌تواند پاسخگوی مشکلات امروزی و زندگی مدرن باشد.

12 قانون زندگی (نوشداروی بی‌نظمی)

  • 289,000 تومان

«12 قانون برای زندگی»، کتابی است که از ترکیب توصیه‌های معقول نشات گرفته از تجربیات کلینیکی مولف و حکایات الهام‌بخش زندگی شخصی‌اش؛ ذکر تجارب آکادمیک او در زمینه روانشناسی و بیان تاریخی و روشنفکرانه مجموعه متنوعی از «کتاب‌های مهم» ساخته شده است. خواننده کشف می‌کند که هر کدام از 12 قانون پیترسون، در یک فصل و به سبکی داستانی توضیح داده شده که ترکیبی از تشرهایی مانند «جورابت را بالا بکش» و «صاف بایست» و ... است. پیترسون علاقه دارد که کلمه «بودن» را با حروف بزرگ بنویسد (برای تاکید بیشتر) و در مورد «ظهور بنیادی، بیولوژیکی و غیر تصادفی حقیقت» صحبت می‌کند...

صفحه‌ی 1