جرالد کوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نظریه و کاربست مشاوره گروهی
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان
نظریه و کاربست مشاوره گروهی
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
نظریه و کاربست مشاوره گروهی
  • 420,000 تومان
  • با تخفیف: 420,000 تومان
موردپژوهی در مشاوره و روان‌درمانی
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
روش‌ها و نظریه‌های مشاوره گروهی
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
نظریه و کاربست مشاوره و روان‌درمانی (ویراست نهم 2013)

نظریه و کاربست مشاوره گروهی

  • 490,000 تومان

کتاب «نظریه و کاربست مشاوره گروهی» به سبکی شیوا و روان نگارش شده است و شما خوانندگان محترم برای درک مفاهیم نظری و رابطه آن با کاربست گروهی دشواری نخواهید داشت. ممکن است بسیاری از شما قبل از گذراندن درس مشاوره گروهی، درس نظریه‌های مشاوره را گذرانده باشید و یقینا داشتن پیش‌زمینه در این‌باره برای درک و کاربرد مواد این کتاب سودمند خواهد بود. این کتاب را می‌توان در مقطع کارشناسی و همچنین مقطع تحصیلات تکمیلی در هر زمینه‌ای که مستلزم خدمات انسانی است به کار برد. همچنین کتاب حاضر برای کسانی که به‌طور کلی دروس عمومی مرتبط با نظریه و کاربست مشاوره گروهی را در پیش دارند می‌تواند کمک‌کننده باشد. این کتاب برای متخصصانی که درگیر کار گروهی هستند و برای دانشجویان و کارآموزانی که علاقه‌مند به هدایت گروه‌های مختلف هستند می‌تواند مفید باشد. روان‌پرستاران، پرستاران، مددکاران اجتماعی، روان‌شناسان، خانواده‌درمان‌گران، مشاوران اختلالات اعتیادی، مشاوران توان‌بخشی، مشاوران انجمن‌ها، مشاوران مدرسه، متخصصان‌ مشاوره بالینی، و سایر متخصصان بهداشت روانی که قسمتی از کارشان رهبری گروه‌ها می‌باشد می‌توانند از این کتاب استفاده نمایند.

نظریه و کاربست مشاوره گروهی

  • 250,000 تومان

کتاب نظریه و کاربست مشاوره‌ی گروهی به سبکی شیوا و روان نگارش شده است و شما خوانندگان برای درک مفاهیم نظری و رابطه‌ی آن با کاربست گروهی دشواری نخواهید داشت. ممکن است بسیاری از شما قبل از گذراندن درس مشاوره گروهی،درس نظریه‌های مشاوره را گذرانده باشید و یقینا داشتن پیش‌زمینه در این‌باره برای درک و کاربرد مواد این کتاب سودمند خواهد بود. این کتاب را می‌توان در مقطع کارشناسی و همچنین مقطع تحصیلات تکمیلی در هر زمینه‌ای که مستلزم خدمات انسانی است به کار برد. همچنین کتاب حاضر برای کسانی که به‌طور کلی دروس عمومی مرتبط با نظریه و کاربست مشاوره‌ی گروهی را در پیش دارند می‌تواند کمک‌کننده باشد. این کتاب برای متخصصانی که درگیر کار گروهی هستند و برای دانشجویان و کارآموزانی که علاقه‌مند به هدایت گروه‌های مختلف هستند می‌تواند مفید باشد. روان‌پرستاران، پرستاران، مددکاران اجتماعی، روان‌شناسان، خانواده‌درمان‌گران، مشاوران اختلالات اعتیادی، مشاوران توان‌بخشی، مشاوران انجمن‌ها، مشاوران مدرسه، متخصصان‌ مشاوره‌ی بالینی، و سایر متخصصان بهداشت روانی که قسمتی از کارشان رهبری گروه‌ها می‌باشد می‌توانند از این کتاب استفاده نمایند.

نظریه و کاربست مشاوره گروهی

  • 420,000 تومان

کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی مثل سایر کتاب‌های تالیف شده توسط جرالد کوری یک کتاب منحصر به فرد و کاربردی برای آموزش و یادگیری در همه سطوح دانشگاهی است. تمام سعی مترجمان بر این بوده است که متناسب با سبک ساده و واضح متن انگلیسی کتاب، ترجمه‌ای روشن و روان انجام دهند و در عین حال، به متن وفادار باشند. در انتهای فصول مربوط به بخش دوم، مولف بحثی تحت عنوان از اینجا به کجا برویم ارایه داده است که در آن، به معرفی انجمن‌ها و نهادهای آمریکایی مربوط به هر رویکرد نظری پرداخته است که به دلیل عدم کاربرد برای خوانندگان ایرانی در ترجمه درج نگردید...

موردپژوهی در مشاوره و روان‌درمانی

  • 80,000 تومان

ساختار کتاب طوری تنظیم شده که خواننده می‌تواند نحوه‌ی کار از طریق دیدگاه‌های گوناگون با یک مرجع ثابت را به نظاره بنشیند، مراجعی با نام روت والتون که در سرتاسر کتاب به بررسی مسائلش خواهیم پرداخت. هر یک از نه دیدگاه نظری (روانکاوی، ادلری،وجودی، شخص محوری، گشتالتی، واقعیت‌درمانی، رفتار درمانی، شناختی رفتاری و خانواده‌درمانی) از طریق ارزیابی متخصصین خودشان از روت، کاوش در مسائل او را آغاز خواهند کرد. حرفه‌ای ترها علاوه بر ارزیابی و ارائه گفتگوهایی که در جلسه درمان پیش می‌آید، درمان عملی از طریق سبک خاص کارشان را نیز آشکار می‌سازند.

روش‌ها و نظریه‌های مشاوره گروهی

  • 350,000 تومان

مشاوره فرایندی اخلاقی، تعاملی یاورانه و مبتنی بر همکاری بین یک یا دو مشاور و یک یا چند مراجع است که مجموعه این خصوصیات باعث شکل‌گیری یک رابطه بی‌نظیر و بی‌همتا بین طرفین شده و مشاور یا مشاوران به مراجعین کمک می‌کنند تا خود و مشکلاتشان را بهتر شناخته و به رشد و تکامل برسند ...

نظریه و کاربست مشاوره و روان‌درمانی (ویراست نهم 2013)

  • 440,000 تومان

این کتاب برای درس مشاوره و روان‌درمانی دانشجویان دوره لیسانس و بالاتر رشته‌ها روانشناسی، مشاوره، خدمات انسانی و حرفه‌های سلامت روان در نظر گرفته شده است. در آن مفاهیم و کاربست‌های اساسی نظام‌ها درمانی امروزی بررسی شده و به مسایل اخلاقی و حرفه‌ای در کاربست مشاوره پرداخته می‌شود. هدف کتاب این است که به دانشجویان آموخته شود تا خردمندانه از بین نظریه‌ها و فنون گوناگون انتخاب خود را انجام دهند تا به کمک شود که سبک خاص خود را در مشاوره به وجود آورند.

صفحه‌ی 1