الیزابت دی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فشلسفه (راهنمایی برای زمان‌هایی که اوضاع بر وفق مراد نیست)
درک ارزش شکست (راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی‌رود)
کتاب راهنمای شکست خوردن (چرا و چطور شکست می‌خوریم)
خرد شکست (چه کنیم وقتی اوضاع بر وفق مراد نیست)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

فشلسفه (راهنمایی برای زمان‌هایی که اوضاع بر وفق مراد نیست)

  • 75,000 تومان

شکست متعلق به وضعیت و شرایط خاصی نیست. هرچند، باید اعتراف کنم که ثروت و طبقه‌ی بالای اجتماعی، تحمل بعضی شکست‌ها را به وضوح آسان‌تر می‌کند. ولی در کل باید بگویم که شکست، مفهومی دموکرات و برخلاف انتظار، آزادی‌بخش است. اگر می‌دانید که به هرحال ممکن است گاهی شکست بخورید، پس چرا زحمت فرار از آن را به خودتان تحمیل می‌کنید؟ چرا واقعیت شکست را نمی‌پذیرید و تلاش نمی‌کنید که تا حد امکان، موقعیت را به نفع خودتان برگردانید؟ چرا درباره‌ی آن صحبت نمی‌کنید؟ تنها راه ضربه‌فنی کردن تابوها، صحبت کردن راجع به آنها است. علاج شرمندگی از تجربه‌ی اشتباه، به اشتراک گذاشتن آن تجربه است. به همین دلیل است که همه‌ی ما باید ذهن بازتری در قبال اشتباهات رخ داده داشته باشیم. وقتی برچسب‌های منفی از روی شکست‌هایتان بردارید، دیگر نمی‌توانند به شما آسیب بزنند. این همان چیزی است که «فشلسفه» می‌خواهد به شما بگوید.

درک ارزش شکست (راهنمایی برای روزهایی که خوب پیش نمی‌رود)

  • 95,500 تومان

زندگی بافتی است که همه‌ی جنبه‌های وجود، خوب و بد، را در آن تجربه می‌کنیم و می‌توانیم کاملا قدردان‌شان باشیم. داستایفسکی نوشته است: هر چه شب تاریک‌تر باشد، ستاره‌ها درخشان‌تر است. اگر چه ما انسان‌های ناکامل نمی‌توانیم امیدوار باشیم همه چیز را در زمان خودش درک کنیم، زندگی در نهایت درس‌هایی که نیاز داریم را به ما می‌آموزد، البته اگر بخواهیم یاد بگیریم. الیزابت دی، نویسنده و پادکست‌ساز، درس‌هایی که از زندگی خودش و گفتگو با مهمان‌های پادکستش گرفته را در کتاب درک ارز شکست آورده است. کتاب با نقل قول‌های کاربردی و الهام‌بخش مهمانان، که با دقت انتخاب شده‌اند و در مورد شکست در عرصه‌های مختلف از جمله امتحانات، زندگی مشترک و استرس شدید هستند، راهنمایی جامع برای تبدیل شکست‌ها به پیروزی است و در عین حال به لذت‌بخشی گفتگو با دوستی خوب است که حال آدم را بهتر می‌کند.

کتاب راهنمای شکست خوردن (چرا و چطور شکست می‌خوریم)

  • 135,000 تومان

"برای موفق شدن در مقیاس بزرگ، باید توانایی پذیرش شکست در همان مقیاس را نیز داشته باشید. معمولا موفقیت بر شکست تکیه می‌کند، به همین خاطر است که شکست جزئی جدایی‌ناپذیر از موفقیت است. شکست خوردن چه معنایی دارد؟ فکر می‌کنم به این معناست که ما حداکثر بهره ممکن را از زندگی می بریم. ما زندگی را در ابعاد مختلفی تجربه می‌کنیم، نه این که فقط خودمان را با یک احساس مداوم و یک‌ وجهی راضی نگه می‌داریم. ما در دنیایی رنگی زندگی می‌کنیم، نه دنیایی سیاه وسفید. ما در حین سفر می‌آموزیم. با وجود تمام چالش‌های سر راهمان، نمی‌توانم به چیزی جز این فکر کنم که زندگی سفری فوق‌العاده است." نویسنده این کتاب با نوشتن از تجربه‌های زیسته‌ی خود نقل قول از افراد شناخته شده‌ای که با آن‌ها مصاحبه کرده، در عین حال که کمال‌گرایی فرهنگ مدرن را به باد انتقاد می‌گیرد، می‌خواهد به ما مخاطبان این را یاد‌آوری کند که شکست‌هایمان ما را تعریف نمی‌کند، بلکه چگونگی واکنشمان را به ناکامی‌هاست که به ما معنا می‌دهد. ما باید شجاعت و جسارت شکست خوردن را در خودمان پرورش دهیم و یاد بگیریم چگونه خود را از سایه سنگین ناکامی‌های گذشته بیرون بیاوریم، چگونه از شکست‌های احتمالی‌مان هراسی نداشته باشیم، چگونه ناکامی و نامرادی را منحصر به خودمان نپنداریم و دیگران را شکست‌ناپذیر ندانیم، چگونه در برابر فشار جامعه برای موفق بودن به هر ترتیبی بایستیم و اصلا اینکه چگونه شکست بخوریم.

خرد شکست (چه کنیم وقتی اوضاع بر وفق مراد نیست)

  • 45,000 تومان

خرد شکست کاربردی و الهام‌بخش است، راهنمایی ضروری برای تبدیل‌کردن شکست‌های‌مان به موفقیت؛ گفتگویی است با دوستی خوب که می‌داند چطور حال‌مان را بهتر کند. سلسله‌ مراتبی برای رنج وجود ندارد. هرکسی ممکن است در شکاف عظیمی که بین آرمان‌ها و دست‌آوردهایش وجود دارد سقوط کند؛ هرکسی می‌تواند برای زندگی ناکامش سوگواری کند. بدتر از ناامیديِ صرف، شکست است که رؤیاهای‌مان را بی‌ثمر نشان می‌دهد. شکست رویارویی هولناک ما با خواسته‌ها و تخیلات خودخواهانه‌ای ‌است که برای خود ساخته‌ایم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1