ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده










بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
والدین موفق (چگونه از تربیت صحیح فرزندانمان اطمینان یابیم)
مدیریت لحظه به لحظه (به همراه پیشنهادهای عملی)
روزی نو با نام خدا
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
رازهای تندرستی و خوشبختی
  • 86,000 تومان
  • با تخفیف: 86,000 تومان
زندگی پس از مرگ
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
10 فرمان برای ازدواج موفق
  • 86,000 تومان
  • با تخفیف: 86,000 تومان
قرص‌های آرامش (به همراه پیشنهادهای عملی)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
چرا خوبان رنج می‌برند
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
ترس را بکش قبل از آنکه ترس ترا بکشد (ترس را بکش پیش از آنکه ترس تو را بکشد)
باران بخشایش (بهبودی درونی خود را با بخشایش آغاز کنید)
پروردگار مهر
  • 1,500 تومان
  • با تخفیف: 1,500 تومان
مدیریت لحظه به لحظه
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان

والدین موفق (چگونه از تربیت صحیح فرزندانمان اطمینان یابیم)

  • 89,000 تومان

موضوع کتاب حاضر، آموزش شیوه‌های تربیت فرزندان است. نویسنده، در این نوشتار بر آن است که با تأکید بر عشق و صبوری، توصیه‌هایی در راستای تربیت فرزندان ارائه و والدین را در جهت استحکام بنیان خانواده راهنمایی کند. وی معتقد است که انضباط عشق، ارائة الگوهای صحیح به کودک، پرورش روحیة تواضع در وی، همراهی‌نمودن اعضای خانواده در عبادت و یاری‌ نمودن فرزندان در هنگام ضرورت از مهم‌ترین اصول تربیت صحیح در یک خانوادة سالم به شمار می‌آیند، که می‌توانند بنیان یک خانواده و جامعة سالم را بنا نهند.

مدیریت لحظه به لحظه (به همراه پیشنهادهای عملی)

  • 64,000 تومان

امروزه مدیریت زمان و مکان، مدیریت مالی و تجاری و ارتباطات از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار است. زندگی یک مقوله پیچیده به نظر می‌رسد و مردم به دنبال آن هستند که در اداره تمام ابعاد زندگی‌شان یک راهنما داشته باشند. متخصصین مدیریت زمان و مدیران شرکت‌های صنعتی که با «دادا جی. پی. واسوانی» در ارتباط هستند از او خواسته‌اند تا درمورد موضوع مدیریت نظرات راهبردی‌اش را به تحریر درآورد. با وجود افراد متخصص در علم مدیریت بازرگانی، مقوله مدیریت زندگی یک بحث متفاوت است. در زندگی مسائل مهم‌تر و عمیق‌تری از سود و زیان، موفقیت و شکست، خلاقیت و کارآیی، رقابت، مسئولیت و اشتراک منافع وجود دارد.

روزی نو با نام خدا

  • 100,000 تومان

کتاب حاضر مجموعه‌ای است الهام‌بخش از اندیشه‌هایی که انسان را در شروع روز نو با اعتماد به نفس و نیروی معنوی یاری می‌دهد. این قطعات مخصوص دعا، نیایش و تمرکز، توسط دادا جی. پی. واسوانی ارائه گردیده‌اند که همیشه در جهان برای صلح، آرامش، برادری و وحدت تلاش کرده است. دستورهای واسوانی برای رسیدن به زندگی آرام و مسرت‌بخش، بسیار ساده است ـ روز نو را با نام خدا آغاز کنیم ـ با عمل به این دستور ساده، خواهیم دید که اندیشه‌ها و کردارمان چقدر پاک‌تر می‌شوند و مطابق با دستورهای کتب مقدس آسمانی می‌گردند.روزی نو با نام خدا، در حقیقت نخستین گام برای رسیدن به زندگی‌ای شاد، پرمعنا، و ثمربخش است.

رازهای تندرستی و خوشبختی

  • 86,000 تومان

کتاب‌های الهام‌بخش «دادا. جی. پی. واسوانی» به هزاران خواننده در سراسر دنیا می‌رسد، و آن‌طور که فقط از او برمی‌آید، تمرین‌های او و ورود خاضعانه‌اش به زندگی به مردم کمک می‌کند تا بر مشکلات و ستیزه‌ها غلبه کرده و از بزرگ‌ترین هدیه، که زندگی بشر است بهره‌مند شوند! فلسفه دادا فرضیه‌ای نیست ـ این هنر زندگی روزانه است. معنویت او انتزاعی نیست ـ به‌طور ساده شامل پندار نیک ـ گفتار نیک و کردار نیک است. خدای او عشق است. مذهبش خدمت و از خود گذشتگی است. دادا تجسم انسانیت و عشق است. دادا هرچه را که لمس می‌کند شرافت و نور می‌بخشد. کتاب‌هایش همیشه بهترین فروش را داشته و به چندین زبان در هندوستان و سراسر جهان ترجمه شده است. دادا که به عنوان یکی از رهبران مشهور معنوی هندوستان نوین است، هرجا که سفر می‌کند به قلب و روح مردم آن منطقه نفوذ می‌کند.

زندگی پس از مرگ

  • 48,000 تومان

انسان نمی‌میرد بلکه فقط بدن مادی خود را ترک می‌کند. اگر دوست دارید این‌گونه بگویید که انسان می‌میردء ولی انسان نمی‌میرد. نمی‌تواند که بمیرد. وقتی روح جسم را ترک می‌کند می تواند دوستان و اقوامش را ببیند که برای او سوگواری می‌کنند. او تلاش می‌کند که به آن‌ها بگوید که نمرده است و مثل همه آن‌ها زنده است و به سمت آن‌ها می‌رود و در گوش آن‌ها زمزمه می‌کند: چرا فکر می‌کنید که من مرده‌ام؟ او می‌آید و آن‌ها را لمس می‌‌کند و به آن‌ها دلداری می‌دهد ولی چون دیگر در شکل فیزیکی خود نیست توسط دوستانش دیده و ادراک نمی‌شود...

10 فرمان برای ازدواج موفق

  • 86,000 تومان

همه مردم در سراسر دنیا ازدواج می‌کنند. نیاکان شما ازدواج کرده بودندء والدین شما ازدواج کرده‌اند همچنین بچه‌های شما طبیعتا ازدواج می‌کنند و تا آخر عمر با خوشبختی در کنار یکدیگر به سر می‌برند. این کتاب باشکوه به شما این فرصت را می‌دهد که آرام بنشینید و فکر کنید و تشخیص بدهید که ازدواج بیش از آن هست که به چشم می‌آید. نگرشی داداجی به موضوع ازدواجء حقیقیء سیستماتیکء کاربردیء مقدی و فراگیر است.

قرص‌های آرامش (به همراه پیشنهادهای عملی)

  • 100,000 تومان

کتاب‌های الهام بخش دادا. جی. پی. واسوانی به هزاران خواننده در سراسر دنیا می‌رسد، و آن‌طور که فقط از او برمی‌آید، تمیرن‌های او و ورود خاضعانه‌اش به زندگی مردم را کمک می‌کند تا بر مشکلات و ستیزه‌ها غلبه کرده و از بزرگترین هدیه، که زندگی بشر است بهره‌مند شوند! فلسفه دادا فرضیه نیست - این هنر زندگی روزانه است. معنویت او انتزاعی نیست، به‌طور ساده شامل پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک است خدای او عشق است مذهبش خدمت و ازخودگذشتگی است، دادا تجسم انسانیت و عشق است، دادا هرچه را که لمس می‌کند شرافت و نور می‌بخشد،کتاب‌هایش همیشه بهترین فروش را اشته و به چندین زبان در هندوستان و سراسر جهان ترجمه شده است. دادا که به عنوان یکی از رهبران مشهور معنوی هندوستان نوین است، هرچا سفر می‌کند به قلب و روح مردم آن منطقه نفوذ می‌کند، کتاب‌های جدید و مهیج دادا در مجموعه راهنمای زندگی از سخنرانی‌هایی که برای تماشاچیان تمام دنیا انجام داده است، الهام گرفته‌اند.

چرا خوبان رنج می‌برند

  • 120,000 تومان

رنج بخشی از زندگی و مانند آموزگار ماست. بعضی از بهترین درس‌های زندگی را از دست می‌دهیم افسوس که بسیاری از ما با درک نکردن این حقیقت، برای دوری گزیدن ظاهری از تجربیات تلخ به هر کاری دست می‌زنیم. با نزدیک شدن مصیبت و گرفتاری راهی برای فرار می‌جوییم، غافل از آن که آن‌ها هرگز دور نمی‌شوند. تجربیات تلخ فقط برای مدتی محو می‌شوند و سپس به شکلی وحشتناک دوباره به سراغ ما می‌ایند. با گریز از گرفتاری و رنج، در گام بعدی مشکل بزرگ‌تری را به سوی خود می‌خوانیم. برای گریز از مشکلات کوشش نکنید، زیرا این کار ناممکن است. از طرفی برای ناگزیر بودن در رویارویی با آنها اجازه ندهید مشکلات به سادگی وارد شوند، بلکه برای مواجهه با انها آماده باشید و با این جملات به آنها خوش‌آمد بگویید خوش آمدی دوست من چه پیامی از سوی خداوند برایم آورده‌ای؟ به این ترتیب شما درمی‌یابید که هر مشکلی مانند بسته‌ای غبارآلود است که ظاهری ناخوشایند ، اما هدیه‌ای با ارزش در بردارد. هر تجربه ناخوشایند، گنجینه‌ای از عقل و قدرت را در خود نهان دارد. کسی که به این آگاهی رسیده رسیده باشد، به رنج‌ها با لبخند پاسخ می‌دهد او یک فاتح راستین و مسیر او پیروزی است.

ترس را بکش قبل از آنکه ترس ترا بکشد (ترس را بکش پیش از آنکه ترس تو را بکشد)

  • 5,500 تومان

همه ما تقریبا به صورت غریزی به ترس تمایل داریم. نه بزرگ‌ترین ما و نه کوچک‌ترین ما از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. اکثر ملت‌های قدرتمند از رقبا و همسایگان خود می‌ترسند. سیاستمداران از باختن در انتخابات در هراسند. دانش‌آموزان از مردود شدن در امتحانات در هراسند و مادران در مورد سلامتی فرزندانشان در هراسند و این فهرست بی‌پایان است. ما از آینده می‌ترسیم، از فقر، از بیکاری، از رسوایی و ننگ، از بیماری و مرگ و به نظر می‌رسد بعضی وقت‌ها از خود زندگی هم می‌ترسیم. دائما با ترس از دست دادن چیزهای کوچکی که داریم زندگی‌می‌کنیم.

باران بخشایش (بهبودی درونی خود را با بخشایش آغاز کنید)

  • 160,000 تومان

گذشت را چنین تعریف کرده‌اند: (فرایند پایان دادن به احساس خشم نسبت به یک شخص یا بخشیدن.)

پروردگار مهر

  • 1,500 تومان

اگر دلی را شاد نموده باشم، آسایش کسی را بیشتر کرده باشم یا قلبی را امیدوارتر ساخته باشم آن روز را به هدر نداده‌ام.

مدیریت لحظه به لحظه

  • 14,000 تومان

امروزه مدیریت زمان و مکان، مدیریت مالی و تجاری و ارتباطات از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار است. زندگی یک مقوله پیچید به نظر می‌رسد و مردم به دنبال آن هستند که در اداره تمام ابعاد زندگی‌شان یک راهنما داشته باشند. متخصصین مدیریت زمان و مدیران شرکت‌های صنعتی که با دادا جی پی واسوانی در ارتباط هستند از او خواسته‌اند تا در مورد موضوع مدیریت نظرات راهبردی‌اش را به تحریر در آورد. با وجود افراد متخصص در علم مدیریت بازرگانی، مقوله مدیریت زندگی یک بحث متفاوت است. در زندگی مسائل مهم‌تر و عمیق‌تری از سود و زیان، موفقیت و شکست، خلاقیت و کارایی، رقابت مسئولیت و اشتراک منافع وجود دارد. دادا به ما یاد می‌دهد که چگونه به آرامش درونی و هم‌آهنگی برسیم و به زندگی خویش مفهوم ببخشیم در حقیقت اگر به مهارت‌های مدیریتی خود بعد دیگری بیفزاییم، بدون شک می‌توانیم زندگی ارزشمند و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم که همانا جنبه معنوی و روحی زندگی است که بدون آن‌ها نمی توان به موفقیت دست یافت.

1  2  صفحه‌ی 1