نگار عربلو


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | نگار عربلو

نگار عربلو، متولد 14 مهر 1368 در تهران است. او در سال 1391 مدرک کارشناسی خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه زبان و ادبیات علامه طباطبایی دریافت کرده است. ترجمه کتاب را از سال 1399 شروع کرد و فعالیت‌اش بیشتر در زمینه ترجمه کتاب‌های روان‌شناسی و کودک و نوجوان می‌باشد. او به مدت 4 سال در موسسات مختلف و از سال 1395 تا کنون در شرکت هواپیمایی هما به تدریس زبان انگلیسی مشغول است. از آثارش می‌توان به «اندیشه و خوراک»، «تبدیل دشمن به دوست» و «پیترپن» اشاره کرد. از میان کتاب‌هایش، به کتاب «پیترپن» علاقه زیادی دارد زیرا به داستان‌های کودک و نوجوان علاقه‌مند است. نگار عربلو معتقد است«هر زمان که کسی کتابی میخواند دری در جایی از دنیا گشوده می‌شود که نور بیشتری به دنیا می‌تابید» کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از :«اثر مرکب»، «تقصیر تو نبود»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی»، «روی ماه خداوند را ببوس» و «دال دوست داشتن». او در کمپین حمایت از محیط زیست و کمپین حمایت از کودکان سرطانی عضو می‌باشد کوهنوردی و فیلم‌هایی با ژانر درام از علاقه‌مندی‌های اوست.


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تبدیل دشمن به دوست (چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم)
اندیشه و خوراک (دستور غذاهایی الهام‌بخش از آلن دوباتن) مجموعه مدرسه زندگی

تبدیل دشمن به دوست (چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم)

  • 120,000 تومان

چه کسی توانمند است؟ کسی که می‌تواند بر احساسات خود فائق آید و از دشمن یک دوست بسازد. اگر قادر نباشید بر طرز فکر و عمل دیگران تاثیر بگذارید، امکان موفقیتتان در هر جنبه‌ای از زندگی محدود است. برخی از بااستعدادترین افراد در جهان به نتایج بسیار متوسط دست می‌یابند زیرا بر مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های نفوذ که اقدامات لازم، پذیرش یا تعهد دیگران را جلب می‌کنند تسلط نیافته‌اند. واژه‌ی دشمن در این کتاب نه در معنای واقعی آن، بلکه برای اشخاصی استفاده شده که - صرف نظر از قصد و نیت - مانع رضایت شخصی ما هستند. نویسنده رمز و راز تبدیل این افراد به کسانی که همراهمان می‌شوند را در یک چیز می‌داند: اوج نفوذ و تاثیرگذاری. با به کارگیری اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ قادر خواهید بود که با تاثیرگذاری بجا و مناسب بر افراد - نه با اعمال زور با قدرت یا تهدید - آن‌ها را همراه خود کنید به گونه‌ای که آن‌ها نیز احساس خوبی از این همراهی داشته باشند. کتاب تبدیل دشمن به دوست با تمرکز بر مهارت‌های نفوذ و متقاعد کردن، که عوامل تعیین‌کننده‌ای در دستیابی به موفقیت به شمار می‌آیند، دنیای کاملا جدیدی را از نظر اثربخشی شخصی و حرفه‌ای به شما معرفی خواهد کرد...

اندیشه و خوراک (دستور غذاهایی الهام‌بخش از آلن دوباتن) مجموعه مدرسه زندگی

  • 349,500 تومان

هدف از انتشار مجموعه مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسی، همدلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شود، از جمله لندن، آمستردام، سئول و ملبورن. فیلم سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. موسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوین، ارائه سرگرمی، آموزش، تسلی‌بخشی و دگرگونی در زندگی خوانندگان است.

صفحه‌ی 1