نشر والایش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گفتمان امیدپروری با هژمون سهم‌گذاری
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان

گفتمان امیدپروری با هژمون سهم‌گذاری

  • 200,000 تومان

در این کتاب گفتمان امید با محوریت سهم‌گذاری ارائه شده است، که در مقایسه با ادبیات پژوهشی موجود در زمینه امید و آرزو جامعیت و گستردگی بیشتری دارد. مطالعه‌های مختلف هر یک به بخش محدودی از امید پرداخته‌اند، از جمله مطالعه‌های امید مبتنی بر دیدگاه روان‌شناسی، دیدگاه مذهبی یا مبحث آرزو، دسته‌بندی متفاوتی بیان کرده‌اند. اما گفتمان امید با محور سهم‌گذاری به نوعی مباحث روان‌شناسی و دیدگاه توحیدی امید را به هم پیوند داده و در کنار اهمیتی که به سلامت روان فرد و بهزیستی او در زمان حال می‌دهد، تاثیر عمل فرد بر حال و آینده او را از نظر دور نمی‌دارد. این گفتمان، زندگی فرد را به‌صورت پیوستاری در نظر می‌گیرد که ضمن پرداختن به زمان حال، دقت به عاملیت و رشد و تحول فرد در اینجا و اکنون، آینده‌نگرانه مسیر او در جهان مادی و فرامادی را مورد توجه قرار می‌دهد.

تصمیم‌گیری هوشمندانه (چگونه شفاف‌تر بیندیشیم در وقت صرفه‌جویی کنیم بیشترین شادی را داشته باشیم و خودمان را از بلاتکلیفی برهانیم)

  • 120,000 تومان

تصمیم‌گیری اصطلاحی است که برای افراد گوناگون معانی متفاوتی دارد. صحبتم فقط بر سر این نیست که افراد این اصطلاح را ممکن است چگونه تعریف کنند بلکه افراد به‌راستی تصمیم‌های خودشان را بر اساس دلایل و عوامل از بن متفاوتی استوار می‌کنند. آنچه باعث می‌شود شما تصمیم الف را بگیرید باعث می‌شود فرد دیگر تصمیم ب را بگیرد. شما باید عامل الف را به‌عنوان نخستین اولویت و عامل تعیین‌کننده تصمیم‌تان در نظر بگیرید ولی مادر شما همان عامل الف را دلیل بر آن می‌داند که تصمیمی مخالف تصمیم شما بگیرد...

صفحه‌ی 1