گرگ مك كيون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصل‌گرایی (با جست و جویی هدفمند و منضبط و با کار کمتر به نتایج بیشتر برسید)
به همین سادگی (چگونه مهم‌ترین کارها را بی‌دردسر انجام دهیم)
بی‌دردسر (کار مهم‌تر را آسان‌تر انجام دهید)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
سهل‌گرایی
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
آسوده‌گرایی (مینی بوک)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
اصل‌گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید) مینی بوک
مسیر بی دردسر (مهم‌ترین کار‌های خود را با کمترین زحمت انجام دهید)
راحت‌گرایی (انجام کارهای مهم بدون دردسر)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
اصل‌گرایی (جست و جوی قاعده‌مند بایسته‌ها)
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
آسوده‌گرایی (چگونه بی دردسر به بهترین نتیجه ممکن برسیم)

اصل‌گرایی (با جست و جویی هدفمند و منضبط و با کار کمتر به نتایج بیشتر برسید)

  • 249,900 تومان

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که لازم است زندگی شغلی‌تان را ساده‌تر کنید؟ آیا اغلب حس می‌کنید وظایفی را بیش از حد توانایی‌تان برعهده گرفته‌اید؟ آیا احساس می‌کنید زیاد کار می‌کنید اما به نتایج مناسبی نمی‌رسید؟ آیا اغلب مشغول هستید اما حاصلی به دست نمی‌آورید؟ آیا احساس می‌کنید وقت شما به‌طور مداوم صرف رساندن دیگران به اهدافشان می‌شود؟ اگر به یکی از این سوالات پاسخ مثبت داده‌اید، راه‌حل در اصل‌گرایی است. اصل‌گرایی انجام بیشترین کار در کمترین زمان را به شما یاد نمی‌دهد بلکه این روش به شما می‌آموزد فقط کارهای درست را انجام دهید. اصل‌گرایی، استراتژی مدیریت زمان یا تکنیک بهره‌وری نیست، یک دیسیپلین و برنامه منظم برای آن است که بدانید چه چیزهایی کاملا اساسی هستند و سپس هر آنچه که اساسی نیست را حذف کنید تا بتوانید بیشترین مقدار ممکن از کارهایی را که واقعا مهم هستند، انجام دهید. با اعمال یک معیار انتخابی برای کارهایی که واقعا اساسی هستند، انجام کارهای دیگری که زمان و انرژی‌تان را می‌گیرند تحت کنترل شما درخواهند آمد. بدین شکل بر خلاف اینکه به دیگران اجازه دهید تا به جای شما انتخاب کنند زندگی‌تان باید صرف چه اموری شود، خودتان تعیین می‌کنید که می‌خواهید زندگی‌تان را چگونه بگذرانید. اصل‌گرایی، تکنیکی ساده نیست، روشی کاملا جدید برای انجام دادن همه کارهاست. اصل‌گرایی دگرگونی لازمی برای زندگی شماست. چیزی که زندگی‌تان به آن نیاز دارد. کتابی ضروری برای هر رهبر، مدیر یا فردی که می‌خواهد کمتر کار کند، اما زندگی بهتر، ساده‌تر و منظم‌تری داشته باشد.

به همین سادگی (چگونه مهم‌ترین کارها را بی‌دردسر انجام دهیم)

  • 158,000 تومان

سخت کار کردن همواره نتایج بهتری به دنبال ندارد. گاهی در مواجهه با کارهای سخت، باید بپرسیم راه ساده‌تری هم وجود دارد؟ این کتاب شما را با «حالت بی‌دردسر» خودتان آشنا می‌کند؛ نشان می‌دهد چگونه «کارهای بی‌دردسر» را انتخاب کنید و چگونه به «نتایج بی‌دردسر» دست یابید.

بی‌دردسر (کار مهم‌تر را آسان‌تر انجام دهید)

  • 115,000 تومان

زندگی فراز و نشیب دارد. درون هر چیزی که انجام می‌دهیم، ضرب‌آهنگی نهفته است. گاهی باید تلاش مضاعف را به کار بست و اوقاتی را نیز به استراحت و بازیابی انرژی از دست رفته اختصاص داد. اما بسیاری از ما این روزها فقط تلاشمان را بیشتر و بیشتر می کنیم که هیچ وزن و آهنگی در آن نیست و تنها به تلاش فرساینده می‌انجامد. مسئله‌ای درباره زندگی امروزی وجود دارد که به فتح ارتفاعات شبیه است. ذهن‌هایمان گیج و آشفته است. زمین زیر پایمان لغزنده و سست به نظر می‌رسد. شاید واهمه بی‌انتها و تردید از آینده و شاید هم تنهایی و انزوا و دغدغه‌های مالی و سختی‌ها دلیل این همه تلاش است. دلیلش هر چه باشد نتیجه‌اش این است که ما دو برابر کار می‌کنیم که تا نیمی از سهممان را به دست آوریم اما چگونه می توان این وضعیت را تغییر داد؟

سهل‌گرایی

  • 115,000 تومان

زندگی، بالا و پایین دارد. گاهی باید سخت کوشید و گاه ایستاد و نفسی تازه کرد؛ اما انگار این روزها بیش از حد غرق کاریم و فقط داریم جان می‌کنیم! با وجود این، چه خوب می‌شد اگر رویکردی متفاوت در پیش می‌گرفتیم و به دنبال راهی آسان‌تر می‌رفتیم! ارزش کتاب سهل‌گرایی، دقیقا در همین نکته است، زیرا راهی تازه برای کار و زندگی شما پیشنهاد می‌دهد تا مسئولیت‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی را سبک‌تر کنیم و کمی همه‌چیز را ساده‌تر بگیریم.

آسوده‌گرایی (مینی بوک)

  • 16,000 تومان

لازم نیست همه‌چیز بیش از حد دشوار باشد. آیا تا‌به‌حال این احساس را داشته‌اید که در مرز فرسودگی شغلی قرار گرفته‌اید؟ بی‌شک، شما تنها کسی نیستید که چنین شرایطی را تجربه می‌کنید. با وجود تمامی اتفاقاتی که در سراسر جهان رخ می‌دهد، بسیاری از افراد سعی دارند مادامی که بین زندگی کاری و شخصی تعادل ایجاد می‌کنند، رفاه و موفقیت خود را حفظ نمایند. کتاب پیش‌رو خلاصه‌ای از کتاب پر‌فروش جدید گرگ مک‌کوین با عنوان ((آسوده‌گرایی)) است. مک‌کوین رهنمودهایی را برای انجام تمرین‌های اساسی ارائه می‌دهد که کمتر خواهان عمل به آن هستید، به این معنا که می‌توانید به نتایج مورد انتظار خود دست پیدا کنید بدون آنکه توان خود را از دست بدهید. او توضیح می‌دهد که لزوما نباید همه‌چیز بیش از حد دشوار باشد. این کتاب روش آسان زندگی و دستیابی به اهداف با داشتن کمترین تلاش را در اختیار شما می‌گذارد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

اصل‌گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید) مینی بوک

  • 45,000 تومان

در این کتاب، گرگ مک‌کیون اصل‌گرایی را به‌صورت نظام‌مند بررسی می‌کند ونشان می‌دهد که موارد ضروری را چگونه می‌توان کشف نمود تا زندگی هدفمندتر و پربارتری داشت. او عقیده دارد که زندگی و کار یک فرد اصل‌گرا بر طرح و برنامه استوار است: او فعالیت‌هایی را بررسی می‌کند که در راستای مهم‌ترین اهدافش هستند، همه چیزهای غیرضروری را فعالانه حذف می‌کند و با ایجاد یک برنامه روزانه سعی می‌کند اجرای امور ضروری را آسان سازد.

مسیر بی دردسر (مهم‌ترین کار‌های خود را با کمترین زحمت انجام دهید)

  • 98,000 تومان

آیا هرگز احساس کرده‌اید که می‌خواهید سهم بیشتری از زندگی داشته باشید، اما انرژی کافی برای آن ندارید؟ آیا احساس کرده‌اید که هرچه با سرعت بیشتری می‌دوید به اهداف خود نزدیک نمی‌شوید و همه‌ چیز بسیار دشوارتر از گذشته پیش می‌رود؟ افراد موفق، که شاید ما هم در زمره آن‌ها باشیم، شرطی‌وار باور کرده‌اند که مسیر موفقیت با کار بی‌وقفه همراه شده است و اگر می‌خواهند به خواسته‌ای فراتر از آنچه دارند دست یابند، باید بیش‌از‌حد تلاش کنند، بیش از حد فکر کنند و بیش ‌از‌حد کار کنند و اگر دائما خسته نباشند، یعنی به اندازه کافی کار نمی‌کنند! ما در حلقه بی‌پایان<<بزرگنمایی،خوردن،خوابیدن و تکرار>> گیر کرده‌ایم، اغلب دو برابر کار می‌کنیم و فقط نیمی از تلاشمان را به دست می‌آوریم. اما گرگ مک‌کیون به ما می‌گوید که مهم نیست با چه چالش‌ها یا موانعی رو‌به‌رو هستیم، راهی بهتر نیز وجود دارد: به جای اینکه بیشتر کار کنیم، می‌توانیم راهی آسان‌تر بیابیم. کتاب مسیر بی‌دردسر برای آسان‌ترین فعالیت‌های اساسی، توصیه‌هایی عملی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید بی‌هیج تلاش مضاعفی به نتایج دلخواه خود برسید. این اثر به شما می‌آموزد که چگونه: . کارهای خسته‌کننده را به تفریحی لذت بخش تبدیل کنید. .با حل مشکلات، قبل از بروز نا امیدی، از آن جلوگیری کنید. .به جای تامین نیرو، سرعتی پایدار تنظیم کنید. .با از سر راه برداشتن مراحل غیرضروری، فرایند‌های خود را ساده کنید. .حفظ و مدیریت روابط را آسان تر کنید. مسیر بی‌دردسر مسیر تنبلی نیست، بلکه مسیری هوشمندانه است و حتی ممکن است تنها مسیر باشد. هر کار سختی در زندگی آسان نیست؛ اما ما می‌توانیم انجام دادن بیشتر موارد مهم را آسان کنیم.

راحت‌گرایی (انجام کارهای مهم بدون دردسر)

  • 130,000 تومان

به عنوان افراد موفق، فقط این را باور کرده‌ایم که راه موفقیت با کار بی وقفه هموار است. اگر می خواهیم بیش از حد به دست آوریم، باید بیش از حد فعالیت کنیم، بیش از حد فکر کنیم و افراط کنیم. اگر ما دائماً خسته نباشیم یعنی به اندازه کافی کار نمی‌کنیم. در حلقه بی پایان "بزرگنمایی، خوردن، خوابیدن، تکرار" گیر کرده ایم. اغلب دو برابر بیشتر تلاش می کنیم تا فقط به نصف بیشتر از آنچه که باید برسیم.راحت‌گرایی به شما می‌آموزد که چگونه:کارهای خسته کننده را به مراسم لذت بخش تبدیل کنید. قبل از به وجود آمدن مشکلات آن‌ها را حل کنید تا از سرخوردگی جلوگیری کنید به جای تقویت، سرعت پایداری را تعیین کنید. یکبار تصمیمی بگیرید که بسیاری از تصمیمات آینده را حذف کند روش راحت‌گرایی راه تنبلی نیست. راهی هوشمندانه است. حتی ممکن است تنها راه باشد. هر کار سختی را نمی‌توان در زندگی آسان کرد. اما می‌توان انجام کارهای مهم‌تر را آسان‌تر کرد.

اصل‌گرایی (جست و جوی قاعده‌مند بایسته‌ها)

  • 189,000 تومان

اصل‌گرایی فراتر از راهبردهای مدیریت زمان یا تکنیک‌های بهره‌وری بیش‌تر است. روش بایسته‌گرا به‌ معنای زندگی آگاهانه است، نه بر پایه آن‌چه پیش‌فرض ماست. فرد بایسته‌گرا به‌جای این‌که تصمیم‌های واکنشی بگیرد، آگاهانه موارد اندک‌شمار حیاتی را از موارد پرشمار کم‌اهمیت متمایز می‌کند، آن‌چه را غیرضروری است حذف می‌کند و سپس موانع را از میان برمی‌دارد تا کارهای اساسی و ضروری مسیری هموار داشته باشند. به‌عبارت دیگر، اصل‌گرایی رویکردی منضبط و سامانمند برای تعیین بیشینه خدمت و تلاش‌مان و سپس اجرای تقریباً بی‌زحمت آن‌هاست. این روش وادارمان می‌کند با دقت بیش‌تر و با تعیین معیارهای دقیق‌تر آن‌چه را بایسته است انتخاب کنیم و با برنامه‌ریزی به دنبال کارهای کم‌تری باشیم که به ما قدرت می‌دهند کنترل انتخاب‌های‌مان را در دست بگیریم و تصمیم بگیریم زمان و انرژی ارزشمندمان را صرف چه چیزی کنیم و اجازه ندهیم دیگران برای‌مان تصمیم بگیرند.

آسوده‌گرایی (چگونه بی دردسر به بهترین نتیجه ممکن برسیم)

  • 120,000 تومان

آسود‌ه‌‌‌گرایی دیدگاهی متفاوت به شیوه انجام کارهاست. هدف عقب‌نشینی از ایدئال‌ها و انجام کار کمتر نیستء انجام دادن تمام کارهای ضروری به بی‌دردسرترین شکل ممکن است. با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید چگونه آسوده‌ترین مسیر ممکن را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنید. «چیزی که یاد گرفتم این بود: ما همه می‌خواهیم کارهایی را انجام دهیم که مهم هستند. همه می‌خواهیم تناسب اندام داشته باشیمء برای خرید خانه یا بازنشستگی پول ذخیره کنیمء در مسیر شغلی خود به شکوفایی برسیم و با همکاران یا افرادی که با هم زندگی می‌کنیم روابط نزدیک‌تری داشته باشیم. انگیزه کافی نیستء چون جزو منابع محدود است. برای رسیدن به پیشرفت واقعی در مسائل مهمء به راه و روشی کاملا جدید برای کار و زندگی خود نیاز داریم.»خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.‌

صفحه‌ی 1