گري كريگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ای اف تی تکنیک‌های رهایی ذهن (کمر درد بازگشایی درها به سوی رهایی جسم و ذهن)
ذهن آرام تناسب آسان
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
استاندارد طلایی در ای اف تی
  • 400,000 تومان
  • با تخفیف: 400,000 تومان
آغاز بی‌پایان (اپتیمال ای اف تی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
درمانگر نادیده
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

ای اف تی تکنیک‌های رهایی ذهن (کمر درد بازگشایی درها به سوی رهایی جسم و ذهن)

  • 130,000 تومان

تکنیک رهایی احساس شیوه درمانی خودیاری متکی بر شواهدی است که اعتبار و کارایی آن توسط بیش از 100 پژوهش به اثبات رسیده است. پژوهشی که در دانشکده پزشکی هاروارد صورت گرفته نشان می‌‌دهد که هنگام تحریک نقاط طب سوزنی چه اتفاقی در مغز میافتد. این تکنیک حتی توانایی برطرف کردن نمودهای جسمی همانند دردهای مزمن آلرژی‌ها و دیگر ناراحتی‌ها را دارد. در این تکنین ضربات آرامی به نقاط مهم انرژیکی بدن نواخته می‌شود. این ضربات باعث تعادل انرژی در بدن می‌شوند. در این تکنیک از دارو انرژی خارجی و سوزن خبری نیست اما نتایج آن باور نکردنی است.

ذهن آرام تناسب آسان

  • 68,000 تومان

براساس تحقیقات علمی جدید، EFT از اثربخشی بالایی در کمک به افراد در دستیابی به وزن مطلوب و حفظ آن برخوردار است؛ زیرا EFT وابسته به محدودیت‌ها و رژیم غذایی نیست،‌ بلکه هدف آن حل و فصل مشکلات هیجان است که در پوشش ولع غذایی، پرخوری و کم‌اشتهایی رخ می‌نماید. این کتاب با آموزش پایه EFT و چگونگی اجرای آن متدی کارآمد در زمینه درمان اختلالات خوردن را در اختیار شما خوانندگان می‌گذارد.

استاندارد طلایی در ای اف تی

  • 400,000 تومان

ارزش‌های انسانی در «ای اف تی طلایی» در بالاترین حد خود رعایت می‌شود. می‌توانید با کمک آن به سطوح جدیدی از ماهیت خود برسید. و اگر بخواهید می‌توانید با استفاده از آن به دیگران کمک کنید و طی این فرایند ارزش‌های خود را تقویت کنید. ما با هم پلی به سوی صلح و آرامش در وجود شما می‌سازیم. سپس این پل، یک مهارت در زندگی‌تان می‌شود و شما می‌توانید از آن برای رهایی از احساسات ناخوشایند و لذت بردن از زندگی و کمک به دیگران استفاده کنید. من و شما ممکن است هیچ‌گاه رو در رو نشویم، و بنابراین نمی‌توانم شما را از نزدیک ببینم و گرمای شما را حس کنم. تنها راه تماس ما ممکن است همین نوشته‌ها باشد، اما خوب است... هر زمان افراد برای بخشش و کمک به جایی می‌پیوندند، یعنی مسیر خداوند را طی می‌کنند عشق فاصله‌ها را پر می‌کند. برای درک حضور خداوند نیازی نیست که ما ملاقات رو در رو داشته باشیم. من و شما در حال سفری برای آزادی و رهایی احساسات هستیم. قول می‌دهم قبلاً چیزی شبیه «ای اف تی طلایی» را تجربه نکرده باشید.

آغاز بی‌پایان (اپتیمال ای اف تی)

  • 140,000 تومان

ما وارد تجربه فوق‌العاده‌ای می‌شویم. می‌دانم که این‌گونه است چرا که سال‌هاست خودم در این مسیر قرار دارم. توانسته‌ام از طریق «ای اف تی» به میلیون‌ها نفر امکان شفا و بهبودی را ارایه دهم. روابط دوستانه مرا چند برابر کرده است، پاداش‌های واقعی را به سوی من روانه کرده است و عشق مرا نسبت به خیلی چیزها عمیق‌تر کرده است. اما کار من هنوز تمام نشده است... هنوز چیزهای زیادی هست که باید بیاموزم و با اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما، با هم می‌توانیم تلاش کرده و در این مسیر رشد کنیم. معنی واقعی «گرفتن از طریق دادن» همین است.

درمانگر نادیده

  • 150,000 تومان

اگر شما بیمار هستید می‌توانید از درمانگر نادیده برای شفای خود استفاده کنید. اگر دکتر، پرستار، درمانگر یا شاغل در زمینه‌های دیگر درمانی هستید می‌توانید قبل از انجام روش‌های تهاجمی و عوارض جانبی آن‌ها، از حمایت وافر او استفاده کنید. درمانگر نادیده برای انجام کارش فقط نیازمند آمادگی شما و دعوت مناسب‌تان است. در این کتاب، شما می‌آموزید چگونه به آن سطح از آمادگی برسید و او را دعوت کنید. این کار یک روند انجام‌پذیر است که می‌تواند، حتی در زمان یادگیری‌اش، موهبت‌های چشم‌گیری برایتان به همراه داشته باشد. شما این امکان را دارید تا جایی که آرزو دارید پیش بروید، و تنها، محدودیت در انگیزه‌تان می‌تواند مانع پیشرفت‌تان شود.

صفحه‌ی 1