گري جان بيشاپ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رابطه‌ات را به فنا نده (چگونه اوضاع رابطه عاطفی‌مان را سر‌و‌سامان بدهیم)
خودت را به فنا نده (دست از فکر کردن بردار و به زندگی‌ات برس)
گند زدن بس است (به خودتخریبی پایان دهید و زندگی‌تان را باز پس بگیرید)
تنبلی بسه
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
خودت رو به فنا نده
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
گند کاری بسه
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
انجامش بده
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
خودت رو به فنا نده
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
گند کاری بسه
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
خودت را رها کن
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
بس کن به زندگی‌ات گند نزن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
خودت را نابود نکن (افکار بیهوده را از سر خود بیرون کنید و به زندگی‌تان بچسبید)

رابطه‌ات را به فنا نده (چگونه اوضاع رابطه عاطفی‌مان را سر‌و‌سامان بدهیم)

  • 93,000 تومان

رابطه واقعی و پر از عشق و محبت چیزی است که می‌توانید به آن برسید. همین حالا با تعهداتتان رو‌به‌رو شوید. تعهداتتان چه شخصیتی از شما می‌طلبند؟ همین‌جور ناامید ننشینید؛ بلند شوید و خودی نشان دهید. هم برای خودتان و هم برای رابطه‌ خوبی که میان شما و همسرتان ممکن است. دیگر این همه گلایه‌های بی‌فکرانه از مشکلات نکنید؛ خودتان می‌توانید راه‌حل باشید. دیگر مقصر نتراشید، طرفتان را شرمسار نکنید و به او عذاب وجدان ندهید؛ این مزخرفات هیچ‌جایی در یک رابطه پر‌مغز و سرشار از عشق ندارد. خلاصه اینکه دل به کار بدهید. با خودتان و همسرتان صادق باشید، هیچ‌چیز را مخفی نکنید، با جان‌و‌دل همت کنید، انگار که خوشبختی‌تان به آن وابسته است؛ البته خب واقعا هم خوشبختی‌تان به آن وابسته است.

خودت را به فنا نده (دست از فکر کردن بردار و به زندگی‌ات برس)

  • 35,000 تومان

در تمام مدت زمانی که اسیر زمزمه‌ها و قضاوت‌های درونی بی‌پایان شدی، مدام صدایی آرام زیر گوشت زمزمه می‌کند که تو تنبل یا احمق هستی و یا به اندازه‌ی کافی خوب نیستی. حتی متوجه نیستی که تا چه حد به این زمزمه‌ها اعتقاد داری و تا چه میزان سد راهت هستند، تمام روز در تلاشی تا با تنش‌ها و فشارها مقابله کنی و سعی داری زندگی‌ات را حفظ کنی و اگر نتوانی جلوی این چرخ لعنتی را بگیری باید دست از زندگی کردن بکشی و تمام خواسته‌هایی که تاکنون داشته‌ای را رها کنی و کنار بگذاری. شاید همه آن شادی‌ها، وزن کم کردن‌ها و روابطی که آرزویش را داری، دست‌نیافتنی شوند.

گند زدن بس است (به خودتخریبی پایان دهید و زندگی‌تان را باز پس بگیرید)

  • 115,000 تومان

زندگی تمام ما در منجلاب عادت‌های ضمیر نیمه‌هشیارمان اسیر شده و در چنگال اشتباهاتی فرو رفته است که گاهی به اجبار در آن قرار گرفته‌ایم و خودمان در رخدادشان نقشی نداریم. ناخواسته به زندگی خود گند زده‌ایم و بسیاری اوقات، حس می‌کنیم نه راه پیش داریم و نه راه پس. اما زندگی، این‌گونه جز اتلاف وقت و تباهی چیزی نیست. هم‌اینک عزم خود را جزم کنید. «گند زدن بس است» دست می‌گذارد روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین سازوکارهای نیمه‌خود‌آگاهی شما، و این قدرت را به شما می دهد که منفی‌ترین فکرها و رفتارهای خود را تفسیر کنید. به این ترتیب می‌توانید همان زندگی‌ای را برای خود رقم بزنید که همیشه می‌خواستید ولی هیچ‌وقت کاملا نمی‌دانستید چطور به آن برسید.

تنبلی بسه

  • 28,000 تومان

این کتاب پر از مطالب جدید است از جمله تلاش‌های فردی و تمریناتی که برایتان مهم هستند تا بتوانند درس‌هایی برای فنا ندادن خودتان کسب کنید و ابزارهایی برای ایجاد تعهدات به زندگی در اختیار داشته باشید. این یک کارگاه آموزشی انفرادی برای مغز شماست یک منبع عالی برای کمک کردن به بهبود زندگی و آنچه برایتان مهم است. بدین ترتیب می‌توانید بزرگترین تفاوت را در زندگی خود ایجاد کرده و خود را به شیوه متفاوت تقویت کنید و تغییراتی در وضعیت فعلی زندگی خود ایجاد کنید.

خودت رو به فنا نده

  • 32,000 تومان

بسیاری از مردم گمان می‌کنند که پول، شغل یا شرایط ناگوار مانع شده تا نتوانند آنگونه که دوست دارند زندگی کنند.اما هیچ یک از اینها عامل اصلی ایجاد تفاوت نیستند. نویسنده کتاب گری جان بیشاپ، اعتقاد دارد فقط یک مانع در این مسیر وجود دارد و آن خودتان هستید. اگر هم ‌اکنون مخالفت کرده و در لاک دفاعی فرو رفتید، پس لطفا این کتاب را نخوانید چون به درد شما نمی‌خورد. اما اگر تاکنون به دنبال کتابی برای توانمند شدن خود بوده‌اید تا به شما کمک کند استعدادهای نهان در درون خود را بشناسید و با کمک آنها به خودتان کمک کنید، این کتاب همانی است که انتظارش را می‌کشیدید. از آن به عنوان بیانیه تغییر استفاده کنید تا زندگی خود را متحول کرده و شان واقعی خود را به دست آورید.

گند کاری بسه

  • 35,000 تومان

کتابی که اینک در دست دارید ادامه کتاب خودت رو به فنا نده است. در این کتاب سعی شده است که به الگوی صحیح گفت‌و‌گوی درونی دست یابیم و بفهمیم که چطور با گفت‌وگوهای مخرب زندگی خویش را به ویرانی می‌کشانیم. ما در زندگی روزمره خود هر روزه با احساسات و عواطفی درگیر هستیم که در گفت‌وگوی درونی خویش آن‌ها را تجربه می‌کنیم و هیچ سعی و تلاشی برای درک درستی از آن‌ها نداریم. حال اگر می‌خواهید بدانید که چرا و چطور ذهن درگیر این مکالمه درونی می‌شود به خواندن این مطالب ادامه دهید.

انجامش بده

  • 75,000 تومان

کتاب انجامش بده با مطالب و نکات جدید، درس‌های «خودت را تباه نکن» را بسط داده و ابزار لازم برای شناسایی، کشف و درک معضلات مختص به خودتان و نحوه ریشه کن کردن آنها را در اختیارتان قرار می دهد. همانطور که بیشاپ توضیح می دهد: « این کتاب کارگاهی شخصی برای مغزتان است، منبعی مناسب که به شما کمک می‌کند از مشکلات زندگی‌تان سر دربیاورید و بدانید چه چیزی برایتان مهم است و چه چیزی باعث ایجاد بزرگ‌ترین تفاوت خواهد شد و به شما این قدرت را می‌دهد که طوری عمل کنید تا مسیر فعلی زندگی‌تان را به شکلی ملموس تغییر دهید. این کتاب درباره تسلط بر تغییرات ذهنی است؛ تغییراتی که می‌خواهید ایجاد کنید.» خب منتظر چه هستید؟

خودت رو به فنا نده

  • 25,000 تومان

چه عاملی مانع تو شده تا آنچنان که دوست داری زندگی نکنی؟ بسیاری از مردم در پاسخ به این پرسش به موارد گوناگون اشاره می‌کنند از جمله روابط با دیگران، پول، شغل یا شرایط ناگوار! اما هیچ یک از این موارد عامل اصلی ایجاد تفاوت نیستند. گری جان بیشاپ، سال‌هاست که به عنوان مشاور رشد فردی با مراجعان متعدد کار کرده و معتقد است فقط یک مانع در این مسیر وجود دارد: خودتان! اگر همه اکنون مخالفت کرده و در لاک دفاعی فرو رفتید، پس لطفا این کتاب را نخوانید چون مناسب شما نیست. اما اگر تا به حال به دنبال یک کتاب برای توانمند شدن خود بوده‌اید تا به شما کمک کند استعدادهای نهان در درون خود را بشناسید و با کمک آن‌ها به خودتان کمک کنید؛ تبریک می‌گویم چون بالاخره انتظار به پایان رسید؛ خودت رو به فنا نده همان کتابی است که منتظرش بودید؛ از آن به عنوان بیانیه تغییر استفاده کنید تا زندگی خود را متحول کرده و شان واقعی خود را نشان دهید. گری جان بیشاپ یکی از متخصصان برجسته رشد فردی در صنایع است. رویکرد فلسفه شهری او نشانگر یک موج جدید از توانمندسازی فردی و تسلط بر زندگی است که تاکنون نتایج معجزه‌آسای متعدد برای گروه کثیری از خوانندگان در راستای بهبود کیفیت و عملکرد در زندگی ایجاد کرده است.

گند کاری بسه

  • 38,000 تومان

خودتان هم می‌دانید که نباید... اما انجام می‌دهید. خودتان هم می‌دانید که باید... اما انجام نمی‌دهید! شاغل هستید یا زندگی را به بطالت می‌گذرانید؛ تاکنون نتوانسته‌اید شوهر یا همسر دلخواه‌تان را بیابید؛ برای پس‌انداز کردن یا دستیابی به اهداف سلامتی با مشکل مواجه شدید؛ مشکل شما هر چه باشد... فقط ناشی از خرابکاری خودتان است! و اکنون شما را خسته کرده است. اگر حقیقتا به دنبال یک زندگی خارق‌العاده هستید؛ پس قطعا نمی‌توانید به شیوه‌های عادی و رایج عمل کنید. از هم اکنون دست به کار شوید و شماره عمیق‌ترین بخش ذهن ناخودآگاه خود را بگیرید؛ همان قسمت که قادر است شما را توانمند کند تا منفی‌ترین افکار و رفتارهای خود را به سمت همان شیوه‌ای که همیشه می‌خواستید اما روش رسیدن به آن را نمی‌دانستید؛ برگردان کنید! آماده باشید که هر آن‌چه تاکنون در مورد خودتان می‌دانستید را بطور کلی واژگون کنید.

خودت را رها کن

  • 19,500 تومان

بدون شک شما هم دائما درگیر گفتگویی درونی و قضاوتی هستید که هیچوقت تمامی ندارد، صدایی آرام به شما می‌گوید که تنبل یا خنگید و کارتان را آن‌طور که باید خوب انجام نمی‌دهید. حتی متوجه نمی‌شوید که چقدر حرف‌های این صدا را باور دارید یا چقدر این صدا شما را تحلیل می‌برد، فقط تمام روزتان را صرف کار و تقلا برای غلبه بر استرس‌ها و فشارها می‌کنید، سعی می‌کنید زندگی کنید و در مقاطع مختلف به این نتیجه می‌رسید که اگر خودتان را از شر این چرخه نفرین شده نجات ندهید، شاید هرگز نتوانید در زندگی به جایی که می‌خواهید برسید. شاید...

بس کن به زندگی‌ات گند نزن

  • 40,000 تومان

بهانه نیاور، زندگی‌ات را از تباهی نجات بده. مهم‌ترین مسئله در دستیابی به زندگی آرمانی این است که بدانی خودت مسئول انتخاب‌های فعلی و آینده‌ات هستی. این کتاب به تو کمک می‌کند تا خودت و سرشت واقعی‌ات را کشف کنی. با چنین درکی، خیلی بهتر می‌توانی زندگی‌ات را متحول کنی. با راهکارهای این کتاب می‌توانی سریع جلوی گند زدن به زندگی‌ات را بگیری، خرابکاری‌هایت را تشخیص بدهی، از گذشته دردناک فاصله بگیری و در زمان حال طوری آینده‌ات را شکل بدهی که با اعتماد به نفس کامل با مسیر زندگی آرمانی‌ات همگام شوی....

خودت را نابود نکن (افکار بیهوده را از سر خود بیرون کنید و به زندگی‌تان بچسبید)

  • 18,000 تومان

ساده‌ترین راه شکل‌دهی به افکار، گفتگوی درونی قاطع و هوشیارانه است تا مهار زندگی‌تان را به دست بگیرید. در اثر پیش رو، با تکرار جملات، شعارها و تلقین‌های مثبت و انگیزه‌بخش می‌آموزید که چگونه ذهن را از افکار منفی نجات بخشید و بدین ترتیب، زندگی خود را از شر آسیب‌های ویرانگر ناشی از آن برهانید...

1  صفحه‌ی 1