گاي كارنو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پدران غایب (کتاب گویا)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
عاشقی یعنی جدایی
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
قربانی دیگرانیم و جلاد خویش (کالبدشکافی روان‌شناختی اسطوره ایزیس و ازیریس)
پدران غایب
  • 152,000 تومان
  • با تخفیف: 152,000 تومان

پدران غایب (کتاب گویا)

  • 18,000 تومان

با صدای: بابک پاییزان
امروز مردان عمدتا بعد از سی و پنج سالگی جسارت پیدا می‌کنند بچه‌دار شوند، مسئولیت‌های بزرگتری در زندگی بر عهده بگیرند و اصطلاحا بپذیرند که «مرد» شده‌اند. موضوع «مرد شدن» ما به شدت به میزان حضور «پدر» در زندگی شخصی‌مان بستگی دارد. وقتی پدر در زندگی ما غایب است ما بیش از اندازه برای مرد شدن و احساس مردانگی داشتن باید دست و پا بزنیم و دست آخر هم هیچ‌گاه این حس را تجربه نخواهیم کرد. پدر غایب، پدری است که حضور ندارد یا اگر حضور دارد ضعیف است و مقتدر نیست یا معتاد است و حضورش کمرنگ است یا پدری که رفتارش دیکتاتور مآبانه است و دائم در حال سرزنش ماست. داشتن چنین پدری مردانگی ما را به تاخیر می‌اندازد. ... و حالا این اثر تحولی بزرگ برای ترمیم این زخم و تقویت حس مردانگی در درون ماست. صدای جادویی بابک پاییزان به این اثر هویت ویژه‌ای بخشیده و آن را شنیدنی‌تر کرده است.

عاشقی یعنی جدایی

  • 245,000 تومان

این ایده که عشق قرار است خوشبختی به بار آورد تقریبا چند وقتی است که در حال منسوخ شدن است. روابط زود شکل می‌گیرند و زود هم به خزان خود می‌رسند. تئوری‌ها و حرف‌های زیادی برای آنکه بتوانیم با هم مهربان‌تر باشیم بیان می‌شوند که چندان هم کارساز نبوده‌اند. این کتاب اکنون در دستان شما قرار گرفته تا زندگی شما را زیر و رو کند شما را به تعمقی وا می‌دارد که در یک آن به خودتان می‌آیید و متوجه می‌شوید که عمری را بدون عشق حقیقی و یا در حسرت رسیدن به آن گذرانده‌اید و ناخودآگاه موجبات تخریب روابط و یا حداقل لذت نبردن از زندگی‌تان را فراهم کرده‌اید. این کتاب علاوه بر این که زمینه‌ساز ایجاد آرامش و عشق پایدار در زندگی زناشویی می‌شود، آگاهی مناسبی را در زمینه انتخاب همسر در اختیار افراد مجرد قرار می‌دهد تا انتخابی هوشمندانه داشته باشند. اکنون با این کتاب به این باور می‌رسید که ریشه‌های عمیقی موجبات اختلاف نظرها، سوءتفاهم‌ها و درگیری‌های شما را رقم زده‌اند؛ ریشه‌هایی که باید دختران در رابطه خود با پدر در دوران کودکی و پسران در رابطه‌شان با مادر در کودکی کشف کنند. گای کارنو، روانکاو یونگی شهیر کانادایی، با بهره‌گیری از تئوری شناخته شده و جهانی پروفسور کارل گوستاو یونگ با زبانی ساده و بیان تجربیات مطالعاتی و مشاوره‌ای خود، که در کتاب نیز فراوان به آن اشاره می‌نماید، به شما کمک می‌کند تا مسیری متفاوت را در زندگی در پیش بگیرید.

قربانی دیگرانیم و جلاد خویش (کالبدشکافی روان‌شناختی اسطوره ایزیس و ازیریس)

  • 250,000 تومان

برای همه انسان‌ها گاهی پیش می‌آید که حس کنند هیچ‌چیزی دیگر در جهان معنا ندارد و از درون احساس شکست کنند. گاهی این خستگی و ناراحتی به اتفاق تلخ در زندگی برمی‌گردد، مثل طلاق، بیکاری، بیماری؛ و گاهی هم دلیلی درونی دارد، مثل احساس پوچی و احساس اینکه سررشته همه امور از دست ما خارج شده و همه چیز علیه ماست. احساسی است که نمی‌توانیم در برابرش مقاومت کنیم و شباهت به غمی بزرگ، خستگی شدید یا بی‌میلی به زندگی دارد. در این مواقع انسان وسوسه می‌شود خود را قربانی نشان بدهد و دیگران را مثلا والدین، فرزندان یا دوستانش را متهم کند که در خستگی و شکست او نقش داشته‌اند.

پدران غایب

  • 152,000 تومان

خواندن این کتاب به همه کسانی که می‌خواهند به تمامیت مردانگی خود دست یابند کمک فوق العاده‌ای می‌کند. همچنین کسانی که فرزند پسر دارند و یا معلمان و مربیانی هستند که با پسران سر و کار دارند حرف‌هایی متفاوتی در این کتاب برای تاثیر گذاری بیشتر بر زندگی آنان خواهد یافت. مسائلی همچون شکاک بودن رفتارهای پرخطر تمایل به خودکشی اعتیاد به مواد مخدر مشکلات و انحرافات جنسی و رفتارهای ضد اجتماعی (که گواه آن تعداد بیشتر مردان حاضر در زندان‌هاست) عدم داشتن جاه‌طلبی و اقتدار و عدم توان در پذیرش مسئولیت زندگی ناشی از غیبت پسران در زندگی پسران است این موضوعات و ده‌ها مسئله دیگر از جمله مواردی است که گاری‌نو دانش‌ آموخته موسسه روانکاوی کارل گوستاو یونگ در زوریخ به طرح آن‌ها می‌پردازد و راه‌کارهای عبور از آن را ارائه می‌دهد.

صفحه‌ی 1