پيتر هالينز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مانند اینشتین بیاموز
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

چگونه خود را به نظم عادت دهیم (نیروی اراده تاب‌آوری ذهنی و خویشتن‌داری برای مقاومت در برابر وسوسه‌ها و رسیدن به اهداف)

  • 135,000 تومان

تا حالا پیش آمده که هدفی را تعیین کنیدء با امید و انگیزه برای رسیدن به آن تلاش کنیدء اما بعد از مدتی احساس کنید هدف دور از دسترس است و کار به کندی پیش می‌رود؟ شده کاری را رها کنید و سراغ روش‌هایی بروید که به شما انگیزه بدهند تا دوباره شروع کنید؟ شده این انگیزه جدید هم بعد از مدتی از بین برود و باز هم کار را رها کنید؟ شده هدف‌تان لابه‌لای کارهای روزمره گم و حتی فراموش شود؟ چیزی که واقعا به آن نیاز دارید انگیزه نیستء انضباط و اراده و تمرکز است. با خواندن این کتاب ساختار مغزتان را می‌شناسیدء کارکرد انضباطء اراده و تمرکز را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که امید وانگیزه برای موفقیت کافی نیستندء چون به سرعت مغلوب حواس‌پرتیء بهانه‌تراشیء وسوسه‌ها و لذت‌های آنی می‌شوند. در نهایتء چند راه ساده و کاربردی یاد می‌گیرید که کمک‌تان می‌کنند عادت‌هاء محیط و روابط خود را طوری شکل دهید که با صرف انژی کمتری به هدف‌تان برسید.

مانند اینشتین بیاموز

  • 28,000 تومان

آیا می‌خواهید ذهنی اسفنجی داشته باشید که تمام اطلاعات را جذب کند؟ اگر مایلید توانایی آموختن خود را سرعت بخشیدء اگر علاقه مندید که از حافظه قدرتمندتری برخوردار شویدء اگر دلتان می‌خواهد که مهارت‌های مختلف را به گونه‌ای کارآمد فراگیرید و قله‌های موفقیت را در امتحانات مختلف در نوردید. راه‌ حل حقیقی پیش روی چشمان شماست . این کتاب به شما خواهد گفت که چگونه در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را از ذهن خود دریافت کنید و این روند را در طول زندگی ادامه دهید.

هنر و علم خودشناسی (شخصیت خود را کشف کنید قوت‌هایتان را بشناسید به خودآگاهی برسید و 1 زندگی متناسب با خود بسازید)

  • 29,000 تومان

چرا این بحث مهم است؟ یادگیری درباره شخصیت و هویت برای داشتن یک زندگی هدفمند و معنادار ضروری است. وقتی بدانیم ریشه اصلی صفات ما از کجاست خودآگاهی بیش‌تری به‌دست می‌آوریم و این کلید رسیدن به فهم و شناخت بیش‌تر خودمان است. ما در دورانی هستیم که معنا و کشف هویت فردی برای هر کس به بخش مهمی از زندگی تبدیل شده است و افراد تلاش می‌کنند تا خود و مقصود و هدفشان از زندگی را پیدا کنند، لذا به نظر می‌رسد شناخت خود و آشنایی با صفات و خصوصیاتی که داریم اولین گام برای رسیدن به این هدف است. وقتی از شخصیت خودمان و کارکردهای خاصی که داریم اطلاعی نداشته باشیم، یعنی دقیقاً خودمان را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم دلیل برخی از رفتارهایمان چیست. در این صورت نمی‌فهمیم چه چیزی باعث شده جایی باشیم که اکنون هستیم. علاوه بر این از موانع و سختی‌هایی که در آن‌ها رشد کرده‌ایم و توانستیم شخصیتمان را بسازیم غفلت می‌کنیم و مهم‌تر از همه این‌ها این‌که نسبت به خواسته‌ها و نیازهای واقعی خودمان در موقعیت‌های مختلف بی اطلاع خواهیم بود.

صفحه‌ی 1