پيتر تيل بليك مسترز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از صفر به 1 (نکاتی درباره شرکت‌های نوپا و نقش آن‌ها در ساخت آینده)
از صفر به 1 (یادداشتی درباره استارت‌آپ‌ها چگونه آینده بهتری بسازیم)
صفر تا 1 (نوشتارهایی درباره استارت‌آپ‌ها یا چگونگی خلق آینده)
صفر تا 1
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
صفر به 1
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
از صفر به 1 (آموزه‌هایی برای موفقیت شرکت‌های نوپا استارت‌آپ‌ها یا ساختن آینده)
اسرار خداوندگان تکنولوژی (صفر تا یک یادداشتی برای استارت آپ‌ها چگونه آینده را بسازیم)

از صفر به 1 (نکاتی درباره شرکت‌های نوپا و نقش آن‌ها در ساخت آینده)

  • 146,000 تومان

از صفر به 1 (نکاتی درباره شرکت‌های نوپا و نقش آن‌ها در ساخت آینده)

از صفر به 1 (یادداشتی درباره استارت‌آپ‌ها چگونه آینده بهتری بسازیم)

  • 48,000 تومان

این کتاب از واحدهای درسی درباره استارت‌آپ‌ها الهام گرفته است. که من در سال 2012 در دانشگاه استنفورد تدریس کرده‌ام. دانشجوبان می‌توانند در برخی تخصص‌ها مهارت بسیاری پیدا کنند. ولی بسیاری هرگز یاد نمی‌گیرند که با این مهارت‌ها در این دنیای پهناور چه کنند. هدف اصلی من از تدریس کمک به دانشجوبانم بود تا فراتر از مسیرهای تعیین‌شده توسط متخصصان دانشگاهی آینده بهتری را ببینند که خود باید آن را بسازند.

صفر تا 1 (نوشتارهایی درباره استارت‌آپ‌ها یا چگونگی خلق آینده)

  • 30,000 تومان

هر مقطعی از کسب و کار فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد. بیل گیتس بعدی سیستم عامل عرضه نخواهد کرد، لری پیج و سرگئی برین بعدی موتور جستجوگر راه‌اندازی نخواهند کرد و مارک زاکربرگ یک شبکه اجتماعی پایه‌ریزی نمی‌کند. اما غالبا اینگونه بوده است که افراد آسان‌ترین راه یعنی تقلید از دیگران را برگزیده‌اند. یعنی همان‌ کاری را کرده‌اند و می‌کنند که بلدند. چنین کاری، تغییری در وضع جهان پیرامون ما ایجاد نمی‌کند. اما هر بار که چیز تازه‌ای ابداع می‌کنیم از صفر به یک حرکت کرده‌ایم و این دستاوردی بزرگ است. ایجاد و ابداع یک موضوع و کار نو، اقدامی منحصر به فرد است و قدمی دیگر در راه ارتقا موقعیت بشر در عالم هستی است. این کتاب درباره تفاوت‌های تقلید و نوآوری است.

صفر تا 1

  • 38,000 تومان

هر لحظه در کسب و کار فقط یک‌ بار اتفاق می‌افتد. بیل گیتس بعدی سیستم عامل نخواهد ساخت. لری پیج یا سرجی برین بعدی موتور جستجو نخواهند ساخت. و مارک زاکربرگ بعدی شبکه اجتماعی نخواهد ساخت. اگر قصد تقلید از این افراد را دارید چیزی از آنها نمی‌آموزید. بدیهی است که تقلید از یک مدل، ساده تر از ساخت یک مدل جدید است. انجام کاری که روش انجامش را بلدید، به علاوه اضافه کردن مواردی به نمونه آشنا، از 1 تا n کار می‌برد. اما هر با که چیز جدیدی خلق می‌کنیم از 0 تا 1 را انجام می‌دهیم. عمل آفرینش منحصر به فرد است، همان طور که لحظه آفرینش منحصر به فرد است و نتیجه، چیزی تازه و شگفت‌انگیز است.

صفر به 1

  • 18,000 تومان

کدام شرکت ارزشمندی هست که کسی آن را نساخته باشد؟ بیل گیتس بعدی، سیستم عامل نخواهد ساخت. لری پیج یا سرگئی برین بعدی، موتور جستجو نخواهند ساخت. اگر شما از این افراد تقلید می‌کنید، نمی‌توانید چیزی از آن‌ها یاد بگیرید. تقلید از یک الگو آسان‌تر از ساختن چیزی تازه است: انجام کاری که از پیش با آن آشنایی داریم، دنیا را از 1 به n می‌برد، یعنی افزودن بیشتر به چیزی آشنا و شناخته شده. هر آفرینش تازه‌ای از صفر به یک می‌رود. این کتاب درباره چگونگی رسیدن به آنجا است. صریح و روشن، عقلانی و کاربردی. اکونومیست. کتابی جذاب در حوزه اقتصاد. فوربز. این کتاب عقایدی کاملا نو و دلچسب را درباره چگونگی خلق ارزش در جهان ارائه می‌کند. مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک. پیتر تیل چندین شرکت موفق ساخته است. صفر به یک نشان می‌دهد که چگونه این کار را کرده الون ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا. پیتر تیل در بنیان‌گذاری پی‌پال و پالانتیر همکاری کرد، نخستین سرمایه‌گذاری خارجی فیس‌بوک را انجام داد، شرکت‌هایی مثل اسپیس ایکس و لینکداین را پایه‌گذاری کرد و انجمن تیل را به راه انداخت که جوانان را تشویق می‌کند که به آموزش و یادگیری بیشتر از رفتن به دانشگاه اهمیت بدهند.

از صفر به 1 (آموزه‌هایی برای موفقیت شرکت‌های نوپا استارت‌آپ‌ها یا ساختن آینده)

  • 55,000 تومان

کتاب «از صفر به یک» درباره نحوه تاسیس شرکت‌هایی است که چیزهای جدیدی خلق می‌کنند. ما با خلق فن‌آوری‌های جدید، نحوه کارکرد دنیا را بازنویسی می‌کنیم. چالش امروز ما، تصور و خلق فن‌آوری‌های جدیدی است که قرن بیست و یکم را نسبت به قرن بیستم، آرام‌تر و شکوفاتر کنند. در سازمان‌های بزرگ، خلق چیزهای جدید دشوار است. سلسله مراتب‌های دیوان سالار به کندی حرکت می‌کنند و منافع نهادینه شده مانع مخاطره‌پذیری می‌شوند. هر کسب و کاری دقیقا به اندازه‌ای موفق است که بتواند کاری را انجام دهد که دیگران از پس انجام آن برنیامده‌اند. رقابت ما را وامی‌دارد تا بر فرصت‌های گذشته، بیش از اندازه تاکید کنیم و احمقانه کارهایی را تکرار کنیم که در گذشته موثر واقع می‌شدند. یک کارآفرین نمی‌تواند از مزیت مقیاس بزرگ بهره‌مند شود، مگر این که برنامه‌هایش را در مقیاسی کوچک آغاز کرده باشد. شرکت شما به چیزی بیش از فروش محصول نیاز دارد. شما باید شرکت خود را به کارکنان و سرمایه‌گذاران نیز بفروشید. قدرت پردازش هر یک از گوشی‌های هوشمند امروزی، هزاران بار بیشتر از رایانه‌هایی است که انسان را به کره ماه بردند. تا زمانی که شرکت به خلق چیزهای جدید مشغول است، حیاتش ادامه می‌یابد؛ و با توقف خلق چیزهای جدید، مرگش آغاز می‌شود.

اسرار خداوندگان تکنولوژی (صفر تا یک یادداشتی برای استارت آپ‌ها چگونه آینده را بسازیم)

  • 1,400,000 تومان

کتاب حاضر برگرفته از تجربیات پیتر تیل بوده و یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین کتب 2014 امریکا می‌باشد که با بیان مثال‌های کاربردی از اسرار شرکت‌ها و استارت آپ‌های موفق، به عنوان یک راهنمای عملی در حوزه کارآفرینی فناوری و استارت آپ، در دانشگاه استنفورد تدریس می‌گردد. وی با تاکید بر نوآوری به منظور کسب مزیت رقابتی و تبدیل آن به مزیت انحصاری از طریق انحصار خلاق و تفکر به شیوه‌ای که تاکنون نیاموخته‌ایم، رازها و اسرار خلق شرکتی ارزشمند و موفق و آینده‌ای متفاوت را نشان می‌دهد. بسیاری از بزرگان کسب و کار، این کتاب را در فهرست اولین کتاب‌هایی که هر فردی برای راه‌اندازی کسب و کار باید مطالعه کند، معرفی نموده‌اند و مطالعه چند باره آن را توصیه نموده‌اند.

صفحه‌ی 1