پني پيرس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرکانس (قدرت ارتعاش فردی)
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
فرکانس (قدرت ارتعاش شخصی)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
فرهنگ رویا به زبان آدمیزاد
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

فرکانس (قدرت ارتعاش فردی)

  • 280,000 تومان

تغییر و تحولات قرن 21 در درک ارتباط بین بدن، روح و هماهنگی و پیوستگی ما با کیهان، بینش ما را متحول کرده و ما را به سمت‌و‌سوی فهم هوش ذاتی کیهان سوق داده‌اند. جامعه انسانی اکنون از نظر فهم و درک جهانی، تکامل یافته است. به همین جهت، در مورد ارتباطات انرژیکی- وحدت درون- با مادر خود، یعنی زمین و چگونه زندگی کردن با قوانین انرژی نامرئی که حامی کل جریان حیات است، آگاه‌تر شده است. من آنچه را که پنی کشف کرده است «الگوی انرژیکی» می‌نامم که این الگو راه و روش‌ها و کاربردهای عملی برای زندگی روزانه ما، هم از نظر جسمی و مادی و هم از بعدی عمیق‌تر یعنی از نظر روحی و معنوی، به ما ارائه می‌دهد. شرح کاملی که پنی از انرژی جاری در سیستم چاکراهای هندو ارائه داده است، به ما روش پاک‌سازی میدان انرژی که جسم ما را احاطه کرده، آموزش می‌دهد و همین‌طور طریقه رهاسازی این انرژی‌های مسدود شده در چاکراها را به ما یاد می‌دهد.

فرکانس (قدرت ارتعاش شخصی)

  • 70,000 تومان

دینامیک انرژی، تشدید شخصی و ابر حساسیت شتابان‌تان را بکاوید تا کشف کنید که اغلب چطور یک تغییر ساده فرکانس تمام کاری است که برای تغییر افسردگی به آرامش، ترس به اشتیاق و وضیعت‌های دردسردار به نتایج جادویی لازم است. چون علم برای مدت‌ها به ما یاد داده است که به آن‌چه اتکا کنیم که می‌توانیم ببینیم و لمس کنیم، اغلب ملاحظه نمی‌کنیم که روح، افکار، احساسات و بدن ما همگی از انرژی ساخته شده‌اند ـ این که همه چیز ارتعاش می‌کند. ضمن آن که از عصر تکنولوژی خارج می‌شویم و وارد عصر شهود می‌شویم، به ابزارهایی نیاز داریم که بفهمیم این به چه معنی است که یک موجود ارتعاشی باشیم و چگونه فرکانس طبیعی ما بر ما تاثیر می‌کند. در این کتاب، پنی پیرس به ما نشان می‌دهد که چطور ارتعاش شخصی‌مان را حس کنیم و به دلخواه با انرژی کار کنیم تا زندگی‌مان را دگرگون کنیم. به جای این که انرژی‌های خارجی متضاد جهت‌تان را تعیین کنند، می‌توانید ذهن‌تان را آرام کنید و آگاه شوید که کیستید ـ فرکانس طبیعی‌تان، و این که واقعا می‌خواهید چه خلق کنید. با فهم کامل نقش انرژی، می‌توانید قدرت واقعی پشت قوانین جهان را به کار گیرید و از مزایای حیاتی که برای آن ساخته شده‌اید بهره‌مند شوید.

فرهنگ رویا به زبان آدمیزاد

  • 110,000 تومان

عالم رویا از عالم بیداری جدا نیست. این دو دنباله‌ هم‌اند، بر هم تکیه دارند و در خلاقیت هم‌دست‌اند. هرچه در رویا انجام می‌دهید واقعی‌ست، فقط در ابعاد دیگری از هشیاری شما روی می‌دهد. در فرهنگ رویا به زبان آدمیزاد در می‌یابید چگونه معنای رویای خود را رمزگشایی کنید و از آن برای افزایش خلاقیت، حل مشکلات، یافتن هدف در زندگی و کسب در زندگی و کسب رهنمودهای شخصی و دقیق استفاده کنید. این کتاب نه تنها به شرح کلی مهارت‌های مهم مربوط به رویا می‌پردازد، بلکه واژه‌نامه‌ای هم دارد که کاملا منحصر به فرد است - خودش به تنهایی متن پر‌کششی است - و معانی چند صد نماد رویا را توضیح می‌دهد.

صفحه‌ی 1