يونس نابدل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلالات وابسته به مواد تشخیص و درمان (ویراست چهارم) بر مبنای دی اس ام فایو
سرود زندگی
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
همسرگزینی با عشق یا خرد
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

اختلالات وابسته به مواد تشخیص و درمان (ویراست چهارم) بر مبنای دی اس ام فایو

  • 125,000 تومان

اختلالات وابسته به مواد مشکلی جهانی است. قریب به دویست و پنجاه میلیون نفر در جهان از این اختلالات رنج می‌برند. فقط معتادین به مت‌افتامین و افیون از هفتاد میلیون فراتر می‌روند، البته اگر از ماری‌جوانا و ترکیبات آن که در حال آزاد شدن در آمریکا و کانادا هستند و متجاوز از یکصد و هشتاد میلیون نفر مصرف‌کننده دارند، بگذریم. شاید به‌هنجارسازی Normalization گزینه نادرستی نباشد اما نه به‌صورت عرضه ویترینی در سوپرمارکت‌ها و... . ورود قریب به پانصد ماده روان‌گردان جدید در سال به بازار نشان از آن دارد که «مافیای اعتیاد» بر «دانش اعتیاد» در جهان پیشی گرفته و علم روز دنیا در پژوهش، تولید علم، تولید داروهای جدید و آموزش از مافیای اعتیاد سومین تجارت پرسود دنیا را در دست دارد، عقب مانده است. برای رهایی نسل بشر از این گرداب، تلاشی جهانی با همکاری سازمان‌های بین‌المللی مورد نیاز است و تلاش نخبگان برای این حرکت گام نخست محسوب می‌شود. همه برای آغاز این حرکت تلاش کنیم، فردا خیلی دیر است.

سرود زندگی

  • 30,000 تومان

دکتر یونس نابدل در این اثر مجموعه‌ای از مقالات خود را فراهم آورده و رنگین‌کمانی از رشته‌های مختلف نظیر روانشناسی، جامعه‌شناسی را در برابر خواننده می‌نهد. مقالات همه برآمده از دغدغه‌های انسانی خردمند است که درک و دریافت و نگرانی خود را قلمی می‌کند و این دیدگاه‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. او برادر علیرضا نابدل از مبارزان برجسته دوره پهلوی است که در ذهن بسیاری از مردم آذربایجان قهرمان ملی به حساب می‌آید.

همسرگزینی با عشق یا خرد

  • 35,000 تومان

هیچ رابطه دونفره‌ای پیچیده‌تر از رابطه زناشوئی نیست. این رابطه از یک سو ریشه در آیین‌ها و باورهای تاریخی و فرهنگی دارد، از سوی دیگر تحت تأثیر کلیشه‌های اجتماعی و توقعات جامعه و از طرف دیگر به روانشناسی دو انسان از جنس مخالف و حتی فیزیولوژی آن‌ها مربوط می‌شود. دکتر نابدل در این کتاب حاصل تجربه خود در برخورد با زوج‌ها را به زبان شیوا و تأکید بر مهم‌ترین مسائل و مشکلات مطرح در رابطه زناشوئی مطرح ساخته‌است.

صفحه‌ی 1