يحيي سيدمحمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
متون روانشناسی به زبان انگلیسی 1 (گزیده زمینه روانشناسی هیلگارد و اتکینسون)
روانشناسی عمومی (راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی)
متون روانشناسی به زبان انگلیسی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
متون روانشناسی عمومی به زبان انگلیسی
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
روانشناسی یادگیری
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

متون روانشناسی به زبان انگلیسی 1 (گزیده زمینه روانشناسی هیلگارد و اتکینسون)

  • 250,000 تومان

متون روانشناسی به زبان انگلیسی در دانشگاه‌ها با عنوان متون 1 و متون 2 ارائه می‌شود. هدف از این درس آشنایی دانشجویان با بخش‌هایی از روانشناسی عمومی به زبان انگلیسی است. دلیل اینکه این درس برای دانشجویان روانشناسی منظور شده این است که نقطه شروعی باشد تا آنها این فعالیت را ادامه دهند و بتوانند به منابع عظیمی که در روانشناسی به زبان انگلیسی وجود دارد دسترسی داشته باشند. بدیهی است روانشناسی که به زبان تخصصی روانشناسی تسلط نداردء فقط به منابع محدود ترجمه شده در این رشته دسترسی خواهد داشت که قطره‌ای از یک دریاست. بنابراینء مطالعه روانشناسی به زبان انگلیسی بعد از گذراندن درس آن در دانشگاه باید ادامه یابد. این فرایندی است که در مدت زمان نسبتا طولانی به دست می‌آید.

روانشناسی عمومی (راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی)

  • 130,000 تومان

این کتاب با دو هدف تالیف شده است. هدف اول راهنمایی برای متون روانشناسی به زبان انگلیسی و هدف دوم روانشناسی عمومی برای دانشجویانی است که رشته تحصیلی آنها روانشناسی نیست. دوازده فصل اول کتاب و واژه‌نامه آن، ترجمه کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی است که برای شش واحد درسی متون 1 و متون 2 دانشجویان رشته روانشناسی تدارک دیده شده است. سه فصل آخر کتاب، یعنی فصل‌های احساس و ادراک، حالت‌های هشیاری، و حافظه برای اینکه سرفصل‌های روانشناسی عمومی را برای دانشجویان رشته‌های غیر روانشناسی پوشش دهند، تدارک دیده شده‌اند.

متون روانشناسی به زبان انگلیسی

  • 130,000 تومان

متون روانشناسی به زبان انگلیسی از دروس مقطع کارشناسی و از منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی (بالینی، عمومی، روان‌سنجی) می‌باشد.

متون روانشناسی عمومی به زبان انگلیسی

  • 100,000 تومان

این کتاب منتخبی از متون روان‌شناسی عمومی است که به عنوان منبع درسی 6 واحد متون روانشناسی به زبان‌های خارجی، برای دانشجویان رشتة روان‌شناسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد تدارک دیده شده است.

روانشناسی یادگیری

  • 120,000 تومان

مبحث یادگیری یکی از گسترده‌ترین مباحث روانشناسی و علوم تربیتی است. این حوزه پژوهش معمولا تحت دو عنوان ‹‹رنظریه‌های یادگیری›› و ‹‹روانشناسی یادگیری›› مطرح می‌شود که هریک کتاب‌های خاص خود را با همین عنوان‌ها دارند. در این رشته با آنکه هر سال منابع متعددی در خارج از کشور منتشر می‌شود، در ایران از این نظر کمبود زیادی وجود دارد. چون بسیاری از روانشناسان یادگیری باور دارند که ارزشیابی دانشجویان در طول یک ترم تحصیلی باید در چند مرحله انجام گیرد تا آن‌ها بازخورد پیشرفت را دریافت کنند، بهتر است که استاد همراه با مطالب این کتاب تکالیفی برای دانشجویان تعیین کند. بدین وسیله، علاوه بر اینکه یادگیری مطالب به صورت گام به گام پیش خواهد رفت، دانشجویان احساس خواهند کرد که کارایی شخصی آن‌ها تقویت می‌شود و در عین حال، آمادگی کامل را برای امتحان پایان ترم به دست می‌آورند.

صفحه‌ی 1