ياسوناري كاواباتا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آوای کوهستان
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
قلمرو رویایی سپید
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
خانه خوبرویان خفته
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
کیوتو (پایتخت قدیم)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
خانه خوبرویان خفته (مجموعه داستان)
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان

آوای کوهستان

  • 160,000 تومان

رمان آوای کوهستان یکی از درخشان‌ترین آثار یاسوناری کاواباتا است. رمانی فراموش‌نشدنی که در سال 1954 منتشر شد و درخشید. قصه مردی که انگار جنگ فرزندانش را از مدار اقتدارش خارج کرده و او باید خود را سپر کند و، البته، این میان گناه و عشق نیز وجود دارد....

قلمرو رویایی سپید

  • 32,000 تومان

قطار از تونلی طولانی عبور می­کند و وارد قلمروی رؤیایی که پوشیده از برف است می­شود. و این­گونه است که، با حرکت آرام قطار و عبورش از ایستگاه­های مختلف، راوی ما نیز وارد داستان می‌شود و زوایایی از قصۀ خود را، همچون تابلوهایی از رؤیا که گاه داستانی عاشقانه گاه داستانی از تنهایی، انزوا، اندوه و ازهم­گسیختگی روابط عاطفی، برایمان بازگو می­کند. یاسوناری کاواباتا با چیره­دستيِ بسیار زیادِ خود داستان را به‌آرامی، همچون نوری که لحظه­ای بر پرده­ای تیره می­افتد و تماشاگر لمحه­ای از آن را می­بیند، پیش می‌برد و به­تدریج با عمیق­ترین زوایای روحی شخصیت­ها آشنامان می­کند. گویی خواننده، همچون تماشاگری که در سالن تاریک سینما نشسته، هر آن منتظر دیدن لحظه­ای از مرئی شدن این تصاویر دنیای خیالی است. کاواباتا نخستین نویسندۀ ژاپنی است که توانست با ترسیم آداب و رسوم و فرهنگ غنی ژاپنی، با نوشتن آثاری درخشان که از مهم­ترین و برجسته­ترینِ آن‌ها می­توان به دو اثر قلمرو رؤیایی سپید و آوای کوهستان اشاره کرد، نظر آکادمی نوبل را به­خود جلب کند. کتاب حاضر شاهکار اوست، و آوای کوهستان را نیز به­سبب فرم بدیعش در روایت داستان و شخصیت‌پردازی مهم­ترین اثر او دانسته­اند. کاواباتا توانست در سال ١٩٦٨ با پشت سر گذاشتن رقیبان سرشناسش ساموئل بکت، نویسنده و نمایشنامه­نویس ایرلندی، آندره مالرو نویسندۀ فرانسوی و همچنین ویستن هیواودن، شاعر انگلیسی، مهم­ترین جایزۀ ادبیات، جایزۀ نوبل، را نصیب خود کند.

خانه خوبرویان خفته

  • 48,000 تومان

خانه خوب رویان خفته به راستی شاهکاری یگانه است.و این یگانگی،علاوه بر محتوایی غیر معمول و خاص،به خاطر کمال آن در ارائه فرمی ویژه است.اثری که نکته هایی شگرف را در هزارتوهای درونش نهفته دارد.کاواباتا با فرا رفتن از احساسات و شهوات،سعی در آشکار ساختن جوهره و خصلت شقاوت و بی رحمی درون آدمی دارد.

کیوتو (پایتخت قدیم)

  • 95,000 تومان

یاسوناری کاواباتا یکی از مهم‌ترین نویسندگان تاریخ ادبیات ژاپن است. متولدِ آخرین سالِ قرن نوزدهم و درگذشته در 1972. او یکی از مدرن‌ترین نویسندگان ژاپن است که سالِ 1968 جایزه‌ نوبل ادبی را به دست آورد. کاواباتا رمان‌ها و داستان‌های مهمی نوشت که «کیوتو» یا «پایتختِ قدیم» یکی از آن‌هاست و کنار شاهکارهایی چون «آوای کوهستان» یا «خانه‌ی زیبارویان خفته» و «هزار دُرن» قرار می‌گیرد. این رمان از تکه‌هایی کوتاه تشکیل شده که شرحِ جست‌و‌جوی دختر جوانی‌ است در کیوتو. دختری که برای یافتن رازهایی از گذشته‌اش ناچار به کشفِ این شهرِ باستانی ژاپن می‌شود. رمان مملو از صحنه‌پردازی‌های شگفت‌انگیز این نویسنده‌ ژاپنی ا‌ست در جست‌و‌جوی هویت و از آن مهم‌تر تقابل انسانِ او با طبیعتی مرموز، زیبا و شاید بی‌رحم. یک ساختار تصویری عجیب که روح ژاپنِ قدیم را احضار می‌کند و آن را مقابلِ مدرنیته‌ی جدید قرار می‌دهد. می‌گویند کاواباتا برای نوشتنِ این رمان آن‌قدر دارو مصرف کرده بود که کارش به بیمارستان کشید. «کیوتو» در دهه‌ی شصت نوشته شد و از عواملِ بردن جایزه‌ نوبل شد برای یاسوناری کاواباتا. او در اوجِ افتخار و البته افسرد‌گی شدید خودش را با گاز کشت...

خانه خوبرویان خفته (مجموعه داستان)

  • 96,000 تومان

خانه خوب‌رویان خفته به راستی شاهکاری یگانه است. و این یگانگی، علاوه بر محتوایی غیرمعمول و خاص، به خاطر کمال آن در ارائه فرمی ویژه است. اثری که نکته‌هایی شگرف را در هزارتوهای درونش نهفته دارد. کاواباتا با فراتر رفتن از احساسات و شهوات، سعی در آشکار ساختن جوهره و خصلت شقاوت و بی‌رحمی درون آدمی دارد.

صفحه‌ی 1