وين داير


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راز خوشبختی (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)
  • 52,500 تومان
  • با تخفیف: 52,500 تومان
نقاط ضعف شما
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
رهایی از افکار و عادات خودشکنانه
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
دگرگونی (عالمی دیگر آدمی دیگر)
  • 18,500 تومان
  • با تخفیف: 18,500 تومان
فرزانگی (60 راه خردمندی از تمام دوران که برایتان آرامشی بی‌پایان به ارمغان می‌آورد)
نیروی خیال
  • 51,000 تومان
  • با تخفیف: 51,000 تومان
رسم خوشبختی
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
اکنون می‌توانم به وضوح ببینم
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند
راز خوشبختی تو (چگونه فکر و اقدام‌تان را در جهت رسیدن به رویاهای‌تان بازسازی کنید)
قلمرو اشتباهات شما
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
قلمرو اشتباهات زندگی شما
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان

راز خوشبختی (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)

  • 52,500 تومان

هیچ فرمول جادویی برای رسیدن به خوشبختی وجود ندارد. خوشبختی را فقط باید درون خود پیدا کنید، شما باید یاد بگیرید که چگونه تفکر خود را تغییر دهید. مهم نیست شرایط فعلی شما چگونه است، شما قدرت غلبه بر آن را دارید. تغییر نگرش شماست که در نهایت شما را به روشنگری می‌رساند. در این کتاب، وین دایر تاکید می‌کند که برای رسیدن به خوشبختی باید نگرش‌مان را تغییر دهیم. با تغییر نگرش، انتخاب‌ها و انتظارات‌مان به گونه‌ای تغییر می‌کنند که یاد می‌گیریم به همه جنبه‌های زندگی خود «با اقتدار واکنش نشان دهیم».

نقاط ضعف شما

  • 190,000 تومان

اگر درباره‌ی خودتان احساس گناه و نگرانی دارید و در باورها و الگو‌های مخربی گرفتارید، پس حتما دارای نقاط ضعفی هستید که زندگی شما را تهدید می‌کنند و مانع از کامیابی و موفقیت شما در زندگی می‌کردند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا از نقاط‌ضعف خود رهایی یابید. اگر فکر می‌گنید که بر احساسات و واکنش‌های خود هیچ کنترلی ندارید‏، این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه کنترل خود را به دست گرفته و نحوه‌ی تاثیرگذاری عوامل خارجی بر خود مدیریت کنید. اگر مدام نگرانید و کمتر روی آنچه می‌خواهید و نیاز دارید تمرکز می‌کنید، این کتاب اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌دهد. در این کتاب با کشف نقاط ضعف خود و کاهش وابستگی به دیگران، استراتژی‌های مفید و موثری می‌یابید که برای لذت بردن از یک زندگی شاد و موفق به آنها نیاز دارید.

رهایی از افکار و عادات خودشکنانه

  • 170,000 تومان

این کتاب شامل طبقه‌بندی وسیعی از انواع بهانه‌هایی است که ندانسته در پشت آن سنگر می گیرید و از سرعت تلاشتان برای آگاهانه زیستن می کاهید. بخش‌های مختلف این کتاب به شما امکان می‌دهد نخست به سراغ فرضیاتء مفاهیم و برداشت‌های نادرستی که برحسب عادت از ذهن‌تان می گذرد بروید. آنگاه با پیروی از رهنمودها و انجام تمرینات اندیشه‌های بکر و پویا را به جای الگو‌های کهنه و فرسوده ذهنی بنشانید و نهایتا در آنچه برای خود می‌آفرینید تغییری بزرگ پدید آورید.

دگرگونی (عالمی دیگر آدمی دیگر)

  • 18,500 تومان

کتاب دگرگونی اثری است درباره «گرسنگی معنوی» و حرکت از جاه‌طلبی به یافتن معنا. نخستین مرحله این سفر معنوی، به وجود آمدن از عدم است. پس از گذر از مراحل جاه طلبی و غلبه بر نفس خود محور، انسان به اصل خود بازمی‌گردد. مرحله بعد دست یافتن به معناست که زندگی معنادار و هدفمند را محقق می‌سازد. این روند که در آن انسان پس از طی مراحل گوناگون به نقطه اوج و کسب معنا نائل می‌گردد، یادآور سیر و سلوک عرفانی در فرهنگ ماست. هدف از سیر و سلوک عرفانی کسب شهود و حقیقت است. در سفر عرفانی، اولین منزل عارفان (اراده) است. در مرحله بعد عارف باید به تمرین و ریاضت بپردازد. ریاضت با هدف آماده ساختن روح و رام کردن نفس اماره و تلطیف روح صورت می‌گیرد و بدین ترتیب قلب برای کسب شهود اماده می‌شود.

فرزانگی (60 راه خردمندی از تمام دوران که برایتان آرامشی بی‌پایان به ارمغان می‌آورد)

  • 37,000 تومان

این کهنه زمین، نیاز به عاریت گرفتن شادی و نشاط دارد. زیرا به اندازه کافی مشکلات آن را فرا گرفته. بخوانی، کوه نیز به تو پاسخ خواهد داد. آه بکشی، در هوا گم خواهد شد، این پژواک صدا، آوازی شادمانه است که به عوامل محدودی وابستگی دارد. باز هم خوشحال باشی، انسان‌ها دوباره تو را خواهند یافت، حال اگر غمگین باشی، رهایت می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند خوشی‌هایت را بسنجند. آن‌ها برای سختی‌های تو ارزشی قائل نیستند. خوشحال باش که دوستانت نیز خوشحال خواهند بود. کسی جز تو شرایط پیری را سر نمی‌کشد. اما اگر تنها باشی، باید در سفرهای زندگی‌ات تنهایی را تحمل کنی. اگر جشن بگیری خانه‌ات پر از دوستانت خواهد شد. اما اگر سریع بگذری دنیا نیز به سرعت می‌گذرد. چنانچه موفق باشی و ببخشی، زندگی‌ات پر رونق می‌شود.

نیروی خیال

  • 51,000 تومان

کتابی که اکنون در دستان شماست، با تمام محتویاتش، در آغاز تنها ایده‌ای بود خام، در قلمرو ناپیدای خیال. این کتاب، نیروی خیال، با به کارگیری تمام اصولی که اینجا برایتان نوشته شده، به عالم واقعیت پیوسته. این کتاب مدرکی است در دستان شما، گواه بر اینکه ما می‌توانیم تصورات ذهنی مان را در هماهنگی با منبع آفرینش به جهان مادی منتقل کنیم...

رسم خوشبختی

  • 36,000 تومان

سعادت مفهومی درونی است؛ یعنی، اگر تصمیم بگیرید از سعادت برخوردار باشید، آن‌را خواهید داشت. اگر سعادت را درون خود داشته باشید، آن‌را درهر کاری که انجام می‌دهید به دست خواهید آورد. آن‌را در کارتان خواهید آورد. آن‌را در روابطتان خواهید آورد. در هر صورت از آن برخوردارید؛ نیازی نیست سعی کنید آن‌را به دست آورید.

اکنون می‌توانم به وضوح ببینم

  • 160,000 تومان

پس از سال‌ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب‌های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی‌نامه ایشان، در نهایت کتاب «اکنون می‌توانم به وضوح ببینم» به چاپ رسید. اما این کتاب به عنوان زندگی‌نامه، شیوه نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی‌نامه‌های معمولی نیست. کتاب «اکنون می‌توانم به وضوح ببینم» نگاهی بر زندگی دکتر وین دایر است و در عین حال چراغ راهی است برای کسانی که جویای حقیقت هستند. با مطالعه این کتاب متوجه حضور دستان خداوند در زندگی‌تان می‌شوید و از طرفی این کتاب شما را در فهم هدف و رسالت منحصر به فردتان یاری می‌کند...

افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

  • 55,000 تومان

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منابع شگفت‌انگیز درونی خود را کشف کنید و قدرت‌های باور نکردنی خود را آزاد کنید. با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز را برای رسیدن به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید به سوی زندگی خود جذب کنید. در این کتاب روند مرحله به مرحله موفقیت عظیمی را می‌آموزید که در نهایت بسیار آسان و بی زحمت آن را به کار می‌بندید. این استراتژی موفقیت آنچنان منطقی و جذاب و آنقدر کامل و جامع و سودمند است که همچون راه میان‌بری در عملکرد شخصی شما موثر است.

راز خوشبختی تو (چگونه فکر و اقدام‌تان را در جهت رسیدن به رویاهای‌تان بازسازی کنید)

  • 100,000 تومان

وقتی نوع نگاه‌تان را به هر چیزی عوض کنید ، آن‌ها هم عوض می‌شوند. محتوای درون این اثر برگرفته از سخنرانی‌ها و ارائه‌هایی ست که طی سالیان متمادی برای مخاطبان مختلف داشت.بخش یک تاثیر نگرش‌ها انتخاب‌ها و توقعات‌تان را توضیح می‌دهد . وقتی درک می‌کنید که می‌توانید یاد بگیرید که به تمام جوانب زندگی‌تان به صورت توانمند پاسخگو باشید، حس عالی قدرتمندی وجودتان را در برمی‌گیرد. بخش دو ، نگاهی عمیق به مفهوم موفقیت دارد. نشان می‌دهد دیدگاه جهان غرب درباره موفقیت چقدر قدمت دارد و چقدر احتمال دارد از آن‌چه تا به حال در عمل دیده‌اید ، موفق‌تر باشید. بخش سه ، اهمیت ماموریت شخصی را بررسی می‌کند و سوال‌های خاصی دارد که کمک می‌کند تا شیوه‌ای برای فکر کردن به زندگی رویایی‌تان در پیش بگیرید. هر فصل تمرینی با استفاده از دفترچه یادداشت دارد تا کمک کند پیام‌های کتاب را درک کنید.

قلمرو اشتباهات شما

  • 52,000 تومان

این کتاب برای رسیدن به خوشبختی روش خوشایندی را پیش رویتان می گذارد روشی که بر تعهد شما تکیه می کند و همچنین شور و شوق به زندگی و اشتیاق آنچه که در این لحظه انتخاب می کنید را به شما ارزانی می دارد . هر فصل از این کتاب همانند یک جلسه مشاوره می ماند . هدف از این کار یافتن نقاط ضعف و رفتار متناقض شخصیتی شماست . سپس می خواهیم رفتار‌هایی که در قلمرو این اشتباهات از شما سر می زند با جزئیات بررسی کنیم این رفتار‌ها همان کارهایی است که ما به طور معمول هر روز انجام می دهیم و به نظر می رسد کاملا قابل قبول است در صورتی که واقعیت چیز دیگری است . در این کتاب هیچ مثالی از بیماران مبتلا به اختلالات شدید عاطفی ارائه نمی گردد بلکه بیشتر در مورد رفتار های عصبی که هر روز از ما سر می زند صحبت می کنیم . دو موضوع اصلی در سراسر صفحات این کتاب محوریت دارد . موضوع نخست به توانائی شما در انتخاب عواطف خودتان اشاره دارد . سعی کنید زندگی‌تان را در پرتو انتخاب‌های خودتان بدانید ، چه تصمیماتی که گرفته اید و تصمیماتی که نگرفته اید را بیازمایید این بدین معنی است که خود شما مسئول شخصیت و احساسات‌تان هستید . موضوع دوم که در صفحات این کتاب تاکید خواهد شد این نکته است که شما مسئول لحظات فعلی‌تان هستید و این عبارتی است که بارها در این کتاب بدان تاکید می شود . تنها لحظه ای که می توانید در آن چیزی را تجربه کنید زمان حال حاضر است . فعال کردن زندگی در زمان حال معیار سنجش یک زندگی پر بار و شاد است هر چه بیشتر در حال زندگی کنید بیشتر از محدوده اشتباهات خود فاصله می گیرید . در هر صفحه از این کتاب روی انتخاب و زندگی در لحظه فعلی تاکید شده است . با خواندن دقیق این کتاب برای‌تان سوالاتی مطرح می گردد که قبلا هیچگاه به ذهن تان خطور نکرده است . (( چرا اکنون می خواهم آدم عبوسی باشم ؟ )) و چگونه می توانم از لحظات فعلی ام کمال استفاده را بکنم ؟ سوالاتی است که فردی که می خواهد از نقظه ظعف به سوی اعتماد به نفس و خوشبختی گام بردارد ، از خودش می پرسد . در پایان این کتاب تصویری مختصر لز شخصی ارائه می گردد که تمامی نقاط ضعف خود را از بین برده و بر دنیای عاطفی‌اش غلبه کرده است .

قلمرو اشتباهات زندگی شما

  • 52,000 تومان

یک راه مبارزه با سکون، گرچه اندک، این است که بیاموزیم در زمان حال زندگی کنیم. زندگی در زمان حال، ارتباط با «اکنون»، رکن اصلی زندگی کارآمد است. وقتی به آن بیندیشید، متوجه می‌شوید که واقعا هیچ زمان دیگری وجود ندارد که بتوانید در آن زندگی کنید. اکنون تمام آن چیزی است که وجود دارد، و آینده فقط یک زمان حال دیگر است که وقتی فرا برسد باید در آن زندگی کرد. مشخص است؛ تا زمانی که پدیدار نشود نمی‌توانید در آن زندگی کنید. به هر حال، مشکل این‌جا است که ما در جوامعی زندگی می‌کنیم که تاکید را از روی اکنون برمی‌دارد و آن را کم اهمیت جلوه می‌دهد. برای آینده پس‌انداز کنید! پیامدها را در نظر بگیرید. خوش‌گذران نباشید. به فردا فکر کنید. برای دوران بازنشستگی‌تان برنامه‌ریزی کنید.

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1