ويليام اروين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای عملی رواقی زیستن
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
چالش رواقی (راهنمای فلسفی برای دستیابی به استقامت آرامش و انعطاف‌پذیری بیشتر)
فلسفه‌ای برای زندگی (روش‌های کهن رواقی برای زندگی امروز)
فلسفه‌ای برای زندگی
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان

راهنمای عملی رواقی زیستن

  • 130,000 تومان

در این کتاب می‌خواهم نشان دهم فلسفه رواقی در قرن بیست‌ و ‌یک چه شکلی‌ست. کوشیده‌ام توصیه‌ها و آراء فیلسوفان رواقی را با پژوهش‌های روانکاوی درهم آمیزم. البته این‌که به فلسفه رواقیِ کلاسیک می‌پردازم به مذاق برخی از اصحاب آکادمی خوش نمی‌آید. فلسفه رواقی برایشان همچون اثری باستانی گران‌بهاست ـــ و انگار باید آن را مهروموم شده به کناری نهاد و فقط تماشایش کرد. اما فلسفه رواقی برای من مثل ابزار است ـــ ‌‌که هرچند گذر زمان بر کارکرد آن سایه انداخته‌ــــ نه‌تنها همچنان سودمند است، که در زندگی‌های مدرن خیلی هم به کار می‌آید. به‌علاوه، فکر نمی‌کنم رواقیون باستان مخالفتی با «به‌روزرسانیِ» آموزه‌ها و تعالیمشان داشته باشند. سنکا اگر بود، خیلی استقبال می‌کرد… سخن را با شرح و بسط انواع مشکلاتی که در معرض‌شان هستیم و ایضاً واکنش‌های معمولمان به آنها آغاز می‌کنم. هر چند شمار بسیاری از آدم‌ها مأیوس، خشمگین، مضطرب، و حتی مغموم می‌شوند، بازهم هستند کسانی که با مشکل خوب تا می‌کنند. چطور از پس این کار برمی‌آیند؟ ما هم می‌توانیم از آنها بیاموزیم؟

چالش رواقی (راهنمای فلسفی برای دستیابی به استقامت آرامش و انعطاف‌پذیری بیشتر)

  • 130,000 تومان

ویلیام اروین فیلسوف در این کتاب کاربردی نشان می‌دهد که خردورزی‌های فیلسوفان رواقی سده‌ها پیش می‌تواند ما را در مواجهه با فشارهای گوناگون زندگی روزمرۀ امروزی یاری کند. کتاب چالش رواقی، به نحوی منحصربه فرد، بینش‌های رواقیان باستان نظیر مارکوس اورلیوس، سنکا و اپیکتتوس را با تکنیک‌های روان‌شناختی معاصر، نظیر اثر لنگرانداختن، تلفیق می‌کند. نتیجه آن‌که «راهبرد آزمون رواقی» ساده و نوین نویسنده به ما می‌آموزد که چگونه واکنش‌های عاطفی خود را نسبت به موانع زندگی، به شکلی عمیق، تغییر دهیم. بدین‌سان، نه‌تنها بر این موانع چیره می‌شویم بلکه از آن‌ها بهره هم می‌بریم. این کتاب تمرینی است برای چیزی که می‌توان رواقی‌گری قرن بیست و یکمی نامیدش. در این کتاب، ویلیام اروین پند و اندرزهای فیلسوفان رواقی قرن نخست میلادی را با تحقیقات روانشناسان قرن بیست و یکمی در هم آمیخته است.

فلسفه‌ای برای زندگی (روش‌های کهن رواقی برای زندگی امروز)

  • 115,000 تومان

فلسفه رواقی یکی از رایج‌ترین و مردمی‌ترین مکاتب فلسفی در روم باستان بود، نویسنده این کتاب خود آموزه‌های فلسفه رواقی را در زندگی به کار می‌بندد و در اثر حاضر تجارب شخصی‌اش را با خواننده در میان می‌گذارد. خوانندگان این کتاب می‌آموزند که چگونه دلهره و نگرانی را به حداقل برسانند و چگونه گذشته را فراموش کنند و به چیزهایی بیندیشند که هم‌اکنون تحت کنترلشان است؛ به‌علاوه، یاد می‌گیرند چگونه با توهین، سالمندی و وسوسه جستجوی ثروت و شهرت مقابله کنند. در یک کلام، فلسفه‌ای برای زندگی به مخاطبان نشان می‌دهد که چطور به ناظران فکور زندگی خود بدل شوند. اگر در همان حال که امور روزمره خود را انجام می‌دهیم به خود بنگریم و بعدا درباره آن تامل کنیم، به سرچشمه‌های ناراحتی و رنج پی می‌بریم و سرانجام از آن دوری می‌کنیم: این‌گونه است که رواقیان به زندگانی با کمترین رنج و بیشترین خشنودی امید می‌بندند.

فلسفه‌ای برای زندگی

  • 250,000 تومان

فلسفه رشته دانشگاهی نیست که در دانشگاه خوانده شود. فلسفه به همه تعلق دارد و همه ما از کودکی سوالاتی طرح می‌کنیم که جنبه فلسفی آشکاری دارند. این سوال‌ها و پاسخ‌های آن‌ها راه زندگی هر کس را معین می‌کنند. این مجموعه به مسائلی فلسفی از همین دست می‌پردازد که همه ما به نوعی در زندگی با آن مواجهیم، از سوال‌هایی نظیر معنای زندگی و خوشبختی گرفته تا مسائل جزئی‌تر نظیر درد، بخشودن، ترس، ملال، حسد، عشق، جاودانگی و ... زبان این کتاب‌ها فنی نیست و همگان می‌توانند آن‌ها را بخوانند.

صفحه‌ی 1