ويليام مك ريون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خرد مردان قورباغه‌ای
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگی شما و شاید دنیا را عوض کند)
راز قهرمانی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
قانون قهرمانان (درس‌هایی برگرفته از زندگی‌هایی پربار)
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگیتان و چه بسا جهان را دگرگون کند)
داستان‌های دریا (زندگی من در عملیات ویژه)
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که زندگیتان و شاید جهان را تغییر دهد)
تختخوابت را مرتب کن
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
تختخوابت را مرتب کن
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
تختت را مرتب کن (کارهای کوچکی که شاید زندگی‌تان و حتی دنیا را متحول کند)
تختت را آنکادر کن
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی‌ات و شاید دنیا را تغییر دهند)

خرد مردان قورباغه‌ای

  • 145,000 تومان

دریا سالار ویلیام هری مک ریون (بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده) مؤلف کتاب‌های پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز همچون «تختخوابت را مرتب کن» و «راز قهرمان: درس‌هایی از زندگی‌هایی که به خوبی سپری شدند!» است. او به مدت سی و هفت سال در یگان تکاوران نیروی دریایی ایالات متحده خدمت کرد و تقریبا فرماندهی در هر سطح را آزمود. وی طی خدمت در چهار دهه با هر چالش رهبری قابل تصور، در فرماندهی عملیات‌های رزمی رو به رو شد و در کارنامه خود افتخاراتی چون دستگیری صدام حسین، نجات کاپیتان فیلیپس و کشتن اسامه بن لادن را جای داد. کتاب «خرد مردان قورباغه‌ای» از این تجربیات و تجربیات بی‌شمار دیگری از زندگی باورنکردنی دریاسالار مک‌ریون، از جمله موقعیت‌های بحرانی، بحث‌های مدیریتی، انتقال‌های سازمانی و معضلات اخلاقی بهره می‌برد تا مهم‌ترین درس‌های رهبری که در طول چهل سال خدمت آموخته است را در اختیار خوانندگان قرار دهد.

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگی شما و شاید دنیا را عوض کند)

  • 28,000 تومان

در این کتاب نگرش جدیدی نسبت به زندگی کشف کرده و دریچه های تغییر به‌رویتان گشوده می‌شود. بدین ترتیب که می‌آموزید هر روز خود را با انجام یک تکلیف شروع کنید، کسی را پیدا کنید تا در زندگی کمکتان کند، به همه احترام بگذارید، بدانید که زنگی عادلانه نیست و این که بارها شکست خواهید خورد؛ ولی اگر خطرپذیر باشید، در سخت‌ترین شرایط در زندگی قدم بردارید، پوزه قلدرها را به خاک بمالید، زمین خورده‌ها را بلند کنید و هرگز تسلیم نشوید، می‌توانید زندگی را به‌سوی بهتر شدن تغییر دهید ... و حتی شاید جهان را.

راز قهرمانی

  • 25,000 تومان

قهرمان بودن آسان نیست. اصلا هم قرار نبوده این‌طور باشد. قهرمان بودن مملو از درد و ناامیدی است. گاهی اوقات خطرناک است. اگر برای دفاع از سرزمین و باورهای خود مقاومت می‌کنیدء خود را برای مواجهه با هجمه‌ای از حملات و زخم‌های سرنوشت بیدادگر آماده کنید. ولی به این دلیل به انسان‌ها لقب قهرمان می‌دهیم که اعمالشان فراتر از دیگران است. قهرمانان ما را به انسان‌هایی بهترء جامعه‌ای بهتر و دنیایی بهتر تبدیل می‌کنند. همه چیز به خودمان بستگی دارد. به خودت بستگی دارد. قهرمانی باش که ما به آن نیاز داریم.

قانون قهرمانان (درس‌هایی برگرفته از زندگی‌هایی پربار)

  • 28,000 تومان

این کتاب درباره‌ی قهرمان‌ها و فضایل آن‌هاست. شاید غبطه بخورید و فکر کنید که آیا ممکن است به اندازه‌ی مردان و زنان این داستان‌ها شجاع، دلسوز یا فروتن باشید؟! به شما قول می‌دهم که می‌توانید! برای برخی زندگی مطابق قانون قهرمانان بسیار طبیعی است، اما برای بیش‎تر ما این‌طور نیست. ما باید بیاموزیم که چگونه این فضایل را در زندگی خود به دست آوریم. باید این فضایل را در زندگی دیگران ببینیم تا بتوانیم در زندگی خودمان هم منعکس‌شان کنیم. باید کسب این ویژگی‌ها را با قدم‌های کوچک آغاز کنیم؛ قدم‌های کوچکی که به‎آرامی پایه و اساس شخصیت ما را شکل می‌دهند.

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگیتان و چه بسا جهان را دگرگون کند)

  • 20,000 تومان

نویسنده، آدمیرال نیروی دریایی آمریکاست، یک دریادار دوست‌دار وطن که می‌کوشد با دست و دلبازی آن‌چه به مرارت آموخته به درایت به افسران جوانی منتقل کند که قرار است در آینده در خدمت وطن خویش در نیروی دریایی به کار گیرند، اما شگفتا آن‌چه به عنوان آموزه‌های نظامی تقریر می‌کند در لطظه لحظه زندگی غیر نظامیان به کار می‌آید. موضوع کتاب و آموزه‌هایش بسیار ساده است، به همان سادگی بستر خویش را مرتب کردن ولی در پس و پشت همین آموزه ساده، بی‌هیچ مجامله‌یی مفاهیمی عمیق نشسته است که تامل برانگیز است مفاهیمی چون نظم آراستگی رضایت از خویشتن به جهت انجام کاری درست و روحیه‌بخشی به خویشتن که می‌توان کاری را به‌درستی و زیبایی و آراستگی و به کمال انجام داد و از انجام آن خوشنود شد.

داستان‌های دریا (زندگی من در عملیات ویژه)

  • 52,000 تومان

من متقاعد شده‌ام که دلیل عالی بودن این نسل توانایی تبدیل کردن سختی‌های زندگی به داستان‌های خنده‌دار، فروتنانه، فراموش‌نشدنی، و گاهی باور نکردنی است. پدرم به من می‌گفت: »بیل، همه چی به این بستگی داره که چطور زندگی رو به خاطر بیاری.» داستان‌های این کتاب شیوه‌ای هستند که من زندگی‌ام را به خاطر می‌آورده‌ام. گمان کنم الان من هم دیگر می‌توانم پشت آن میز در فونتنبلو بنشینم و چند تا داستان تعریف کنم...

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که زندگیتان و شاید جهان را تغییر دهد)

  • 20,000 تومان

آن‌چه در این کتاب آمده یک راهنمای تامل‌برانگیز است که نشان می‌دهد چگونه انجام کارهای کوچک زندگی روزمره ما، و به دنبال آن دنیا، را در مسیر بهتر تغییر می‌دهد. درس‌های کلیدی مک ریون برگرفته از داستان‌ها و ماجراهای دوران خدمتش در نیروی دریایی است که در آن‌ها با افراد، تجارب و مکان‌هایی آشنا می‌شویم که تاثیر عمیق و به سزایی بر زندگی مک ریون بر جا گذاشته‌اند. شاید این درس‌ها کوچک به نظر برسند اما به جد قدرتمند هستند از پذیرفتن شکست‌ها گرفته تا قبول این واقعیت که زندگی منصفانه نیست از ایستادن جلوی قلدرها گرفته تا درک این مطلب که جسارت و شجاعت افراد از همه چیز مهم تر است. در هر مرحله‌ای از زندگی که باشید در این کتاب توصیه‌ای درخشان برای شما وجود دارد و امکان ندارد که بعد از خواندن این کتاب برای تغییر زندگی‌تان و اطرافیان‌تان در مسیر بهبود و پیشرفت مصمم نشوید.

تختخوابت را مرتب کن

  • 17,000 تومان

هر فصل از این کتاب زمینه‌های کوچکی برای درس‌های شخصی فراهم می‌کند و هم‌چنین داستان کوتاهی را در مورد برخی از افرادی که با نظم و انضباط خود، استقامت، افتخار و شجاعتشان به من الهام بخشیدند ارائه می‌دهد.

تختخوابت را مرتب کن

  • 14,000 تومان

کتاب تختخوابت را مرتب کن شامل ده درس کوتاه است که دریاسالار در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته است و اساس کتاب را نیز تشکیل می‌دهد. او در هر فصل یک درس را در کنار خاطره‌های دوران آموزش، خدمت و عملیات‌های جنگی به طور خلاصه بیان می‌کند.

تختت را مرتب کن (کارهای کوچکی که شاید زندگی‌تان و حتی دنیا را متحول کند)

  • 16,000 تومان

در این کتاب دریاسالار مک‌ریون به بازگویی داستان زندگی خود و سربازانی که با آن ها برخورد داشته، می‌پردازد. داستان‌هایی از فرازونشیب‌ها، سختی‌ها و تصمیماتی که توانسته با عزم و اراده خود، آن‌ها را به نماد افتخار و شجاعت تبدیل کند. این کتاب با توصیه‌های کاربردی‌اش می‌تواند در تاریک‌ترین لحظات زندگی، الهام‌بخش شما باشد. اگر توان مقابله با مشکلات زندگی را ندارید، اگر تصور می کنید این همه سختی و مشقت حق شما نبوده است، اگر حس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید، و اگر دوست دارید پیشرفت را تجربه کنید، این کتاب کوتاه و الهام‌بخش را از دست ندهید.

تختت را آنکادر کن

  • 10,000 تومان

اگر هر روز صبح تخت‌تان را مرتب کنید، اولین کار آن روز را با موفقیت انجام داده‌اید. کمی احساس غرور می‌کنید و این حس شما را ترغیب می‌کند کارهای بعدی و بعدی را هم انجام دهید. آخر روز که می‌شود، می‌بینید همان یک کار که به سرانجام رسانده‌اید تبدیل شده به ده‌ها کار تکمیل شده دیگر. آنکادر کردن بر این موضوع صحه می‌گذارد که کارهای کوچک در زندگی حائز اهمیتند. اگر نتوانید کارهای کوچک را درست انجام دهید، هرگز کارهای بزرگ را درست انجام نخواهید داد. و اگر دست بر قضا روز بدی داشتید، وقتی به خانه برگردید به تخت‌‌خوابی می‌روید که آنکادر شده، و یک تخت‌خواب آنکادر شده به شما روحیه می‌دهد که فردا روز بهتری است. اگر می‌خواهید دنیا را عوض کنید، اول تخت‌تان را آنکادر کنید.

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی‌ات و شاید دنیا را تغییر دهند)

  • 70,000 تومان

روز هفدهم مه سال 2014، افتخار داشتم که در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس در آستین سخنرانی کنم. اگر چه خودم هم از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بودم، اما نگران بودم که سخنان یک ژنرال جنگی که عمرش را در جنگ سپری کرده، خیلی مورد استقبال دانشجویان کالج قرار نگیرد. اما وقتی دیدم آن‌ها با اشتیاق برای شنیدن سخنرانی‌ام آمده‌اند، بی‌نهایت شگفت‌زده شدم. گویا ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته بودم، و اساس اظهاراتم را شکل می‌دادند، مورد توجه جمعیت کثیری قرار گرفت. آن‌چه گفتم درس‌هایی ساده بود برای غلبه بر امتحانات تمرینات دریایی، اما هر ده تمرین برای مواجهه با چالش‌های زندگی نیز کاربرد داشت. همه ما می‌دانیم که زندگی، سخت و طاقت فرسات؛ ولی گاهی با انجام کارهایی پیش‌پاافتاده می‌توان به نتیجه‌ای دست یافت که زندگی را تحت تأثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده‌ای مانند مرتب کردن تختخواب هم می‌تواند برای شروع یک روز نیروی انگیزشی شگفت‌آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب برای‌مان فراهم کند. برای تغییر جهان، اول تختخواب را مرتب کن.

صفحه‌ی 1