وندي وود


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت‌های خوب عادت‌های بد (علم ایجاد تغییرات مثبت و پایدار)
انسان و عادت‌هایش
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
عادت‌های خوب عادت‌های بد (ایجاد تحولات مثبت ماندگار)
عادت‌های خوب عادت‌های بد (دانش ایجاد تغییرات مثبت و ماندگار)

عادت‌های خوب عادت‌های بد (علم ایجاد تغییرات مثبت و پایدار)

  • 198,000 تومان

ما روزانه مشغول کارهای ریز و درشت زیادی می‌شویم: ورزش می‌کنیم، غذا می‌خوریم، خرید می‌رویم، با دوستان و همکارانمان ملاقات می‌کنیم و برنامه‌های کاری و شخصی‌مان را پیش می‌بریم. تصور ما این است که بیشترِ این کارها را از روی فکر انجام می‌دهیم. بنابراین، هنگامی‌که می‌خواهیم تغییری در زندگی‌مان ایجاد کنیم، تلاش می‌کنیم با فکر و حساب و کتاب اهداف جدید مشخص کنیم، برنامه‌ریزی کنیم، اراده‌مان را قوی کنیم و دست به کار شویم؛ و البته بیشتر تلاش‌هایمان نیز به شکست می‌انجامد. اما وندی وود، استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، معتقد است که، برخلاف تصور رایج، اغلبِ کارهای ما بدون فکر و از روی عادت‌هایی است که در ذهنمان ریشه دوانده و بی‌توجهی به همین نکته علت ناتوانی ما در ایجاد تغییر است. او در این کتاب حاصل تحقیقات گسترده و طولانی خود بر روی عادت‌ها را ارائه می‌دهد و با زبانی شیوا توضیح می‌دهد که مغز انسان چگونه به محیط پیرامون واکنش نشان می‌دهد و از چه راه‌هایی می‌توان عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های نامطلوب کرد.

انسان و عادت‌هایش

  • 98,000 تومان

در این کتاب متوجه می‌شویم که انسان‌ها باید حجم انبوهی از اقدامات و رفتارهای خود را به عادت‌ها بسپارند وگرنه زندگی ناممکن می‌شود. اما چگونه می‌توان عادت‌های خوب را برنامه‌نویسی و در ذهن نصب و اجرا کرد؟ چرا بسیاری از کسانی که تصمیم می‌گیرند از «فردا» صبح پیاده‌روی کنند آن را به «روز شنبه» موکول می‌کنند و پس از چند روز پیاده‌روی صبحگاهی، سرانجام آن را ترک کرده و به همان عادت خوابیدن در تخت‌خواب رجعت می‌کنند. چرا کسانی که تصمیم می‌گیرند با یک رژیم غذایی از وزن خود بکاهند پس از چند کیلو کاهش وزن دوباره چاق می‌شوند، حتی چاق‌تر از قبل؟ چرا عادت‌هایی که سودمند هستند شکل نمی‌گیرند اما عادت‌های بد ریشه‌دار و مقاومند؟ چطور می‌توان عادات بد را ریشه‌کن کرد و جای آن عادات خوب کاشت؟ اینها و بسیاری بیش از اینها پرسش‌هایی است که نویسنده که خود از روانشناسان بنام و کارآزموده است با انجام مطالعات و پژوهش‌های فراوان به آنها پاسخ داده است. مطالعه این کتاب به ما می‌آموزد چگونه عادت‌های خوب را برنامه‌نویسی کرده و در ذهن نصب و راه‌اندازی کنیم به گونه‌ای که تا مدت‌های طولانی در ما نهادینه شود.

عادت‌های خوب عادت‌های بد (ایجاد تحولات مثبت ماندگار)

  • 49,000 تومان

ما چهل‌و‌سه درصد از کارهای روزانه‌مان را بدون فکر کردن به آن‌ها انجام می‌دهیم. یعنی تقریبا نیمی از اعمالمان آگاهانه نیستندء تعامل با افراد اطرافمانء رفتارمان در یک جلسهء چیزهایی که می‌خریمء اینکه کجا و چه زمانی ورزش می‌کنیم یا غذا می‌خوریم. حجم گسترده‌ای از اعمالی که در طول روز انجام می‌دهیمء فارغ از پیچیدگی‌شانء خارج از محدوده آگاهی ما هستند. آن‌ها را به صورت خودکار و از روی عادت انجام می‌دهیم. هروقت می‌خواهیم چیزی را در خودمان تغییر دهیم روی قدرت اراده حساب می‌کنیم و امید داریم انگیزه و عزممان برای تغییرات مثبت کافی باشد. و دقیقا به همین دلیل است که اکثرمان شکست می‌خوریم. اما اگر می توانستیم برای دستیابی به اهدافمانء افسار قدرت خارق‌العاده ناخودآگاهمان را به دست بگیریم چه اتفاقی رخ می‌داد؟ قدرتی که در حالت عادی بسیاری از اعمالمان را کنترل می‌کند!

عادت‌های خوب عادت‌های بد (دانش ایجاد تغییرات مثبت و ماندگار)

  • 69,000 تومان

این کتاب در مورد کارهای روزانه و اهمیت دادن به آنهاست. بخش عظیمی از زندگی ما از طریق خود عادت پذیرمان در جریان است. این بخش از ما آهسته‌تر از ادراک آگاهانه‌مان حرکت می‌کند. مدتی طول می‌کشد که راه بیفتد اما بعد کاملا انعطاف پذیر می‌شود. باید از ابزارهای ایجاد تعادل در این کتاب استفاده کنید تا زندگیتان را در بافت‌های محیطی هوشمند، پر از نیروهای محرک درست، مرتب کنید. اصولی که یاد گرفته‌اید، تشخیص عادت‌ها را در تمام اشکال گوناگون‌شان آسانتر میکند. آن وقت عادتهای بد دیگر منجلابی در زندگی‌تان نخواهند بود و تبدیل می‌شوند به چالش‌های مهارشدنی، آماده برای اینکه با آن‌ها روبرو شوید و حل شان کنید. عادت‌های خوبتان دیگر تجلی ذاتی شخصیتی بنیادی و اسرار‌آمیز نخواهند بود و قابل شناسایی می‌شوند. بهتر از این کم‌کم شبیه الگوهایی به نظر می‌رسند که می‌توانید بر اساس‌شان عادت‌های تازه و بهتر دیگری را بسازید.

صفحه‌ی 1