هايم گينات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ارتباط با کودک (چگونه با فرزند خود رابطه‌ای صمیمی و دلسوزانه داشته باشیم)
روابط معلم و دانش‌آموز
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
روانشناسی بلوغ
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
رابطه بین والدین و کودکان
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

ارتباط با کودک (چگونه با فرزند خود رابطه‌ای صمیمی و دلسوزانه داشته باشیم)

  • 65,000 تومان

مهارت‌های ارتباطی که در این کتاب توسط گینات معرفی شده‌اند به بزرگسالان کمک می‌کنند تا به گونه‌ای همدلانه و صمیمی وارد دنیای کودکان شوند و به آنان بیاموزند چگونه از احساسات خود آگاه شوند و به آن‌ها واکنش نشان دهند. دکتر گینات اعتقاد داشت که باید با کودکان به طور صمیمانه گفتگو کرد چون گفتگوی صمیمانه می‌تواند...

روابط معلم و دانش‌آموز

  • 185,000 تومان

«روابط معلم و دانش‌آموز» نخستین کتابی است که راه‌حل‌های عملی و واقعی در اختیار والدین و معلمان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. بدترین و بهترین نوع معلم کدام است؟ والد و معلم چگونه باید رابطه سازنده‌ای با دانش‌آموز ایجاد کنند؟ از کودکان خلاق و با استعداد چگونه باید تمجید کرد؟ چگونه تنبیه را در خانه و مدرسه از بین ببریم؟ انضباط چیست و چگونه می‌توان آن را به کودک یاد داد؟ پدر و مادر چه نقشی در پیشرفت دانش‌آموز دارند؟ در مورد تکالیف دانش‌آموز چگونه باید رفتار کرد؟ چگونه در دانش‌آموز انگیزه ایجاد کنیم؟ روابط مدیر- معلم- والد چگونه باید باشد؟ چرا دانش‌آموز ترک تحصیل می‌کند؟ چرا دانش‌آموز تکالیفش را انجام نمی‌دهد؟ ... و ده‌ها مسئله دیگر در کتاب مشهور دکتر گینات به زبانی ساده و همه فهم، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

روانشناسی بلوغ

  • 195,000 تومان

اتفاقی که برای همه پدر و مادرها می‌افتد این است که روزی چشم باز می‌کنند و می‌بینند کودکشان دیگر کودک نیست. لحظة غریبی است، هم غرورآفرین است و هم آغاز دلواپسی. از اینکه نمی‌توانیم میان او و دنیای بیرون حایل ایستاده و از او چون سپری در برابر مخاطرات زندگی دفاع کنیم و از اینکه از این پس او باید به تنهایی با حوادث جهان هستی برخورد کند، نگرانیم. به تضاد می‌رسیم، از یک سو به عنوان پدر و مادر می‌خواهیم با سیاق گذشته مورد نیاز باشیم و از سوی دیگر، او نوجوانی که دیگر کودک نیست می‌خواهد بی‌نیاز از ما بر دو پای خود بایستد. تضادی حقیقی است که وجودش را در زندگی هر روز خود تجربه می‌کنیم. اما می‌تواند بهترین ساعات زندگی ما باشد، دست کشیدن و آزاد گذاشتن آن زمان که خواهان حفظش هستیم مستلزم نهایت سخاوت و عشق و محبت است.

رابطه بین والدین و کودکان

  • 90,000 تومان

همة والدین خواستار خوشبختی و رفاه و امنیت کودکان‌شان هستند. هیچکس عمداً کودکش را ترسو، کمرو، سهل‌انگار یا بی‌نزاکت بار نمی‌آورد. با این حال، بسیاری از کودکان در مرحله رشدشان خصوصیاتی نامطلوب کسب می‌کنند و از داشتن احساس اطمینان و امنیت بازمی‌مانند. این کتاب به والدین کمک می‌کند تا اهدافی را که دربارۀ کودکان‌شان در نظر دارند، بشناسند و روش‌هایی برای جامة عمل پوشاندن به این اهداف به دست آورند.

صفحه‌ی 1