هارو اكر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسرار ذهن ثروتمند
  • 54,500 تومان
  • با تخفیف: 54,500 تومان
اسرار ذهن میلیونر
  • 139,000 تومان
  • با تخفیف: 139,000 تومان
رازهای ذهن میلیونر (ثروتمند بیندیشید تا ثروتمند شوید)

اسرار ذهن ثروتمند

  • 54,500 تومان

این طور باید تصور کرد که اگر انسان‌های پول‌دار را به هر شکلی بد و ناخوشایند تلقی کنید و بخواهید فقط خودتان آدم خوبی باشید هیچ‌گاه نمی‌توانید پول‌دار شوید. رسیدن به پول با این طرز فکر، غیرممکن است. شما چگونه می‌توانید به فردی تبدیل شوید که از آن متنفرید و او را به عنوان فردی ناخوشایند می‌شناسید؟ تنفر و احساسات نامطلوبی که بیشتر افراد فقیر نسبت به ثروتمندان دارند شگفت‌انگیز است. انگار که این ثروتمندان بودند که آن‌ها را فقیر تلفیق کردند و حتی ادعایشان بر این است که افراد پول‌دار، کاری کرده‌اند که تمام پول‌ها را متعلق به خودشان کرده‌اند و دیگر چیزی برای ما باقی نمانده است البته این عقیده فردی است که کاملا در این موضوع قربانی شده است.

اسرار ذهن میلیونر

  • 139,000 تومان

آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید چرا برخی از مردم خیلی راحت پول در می‌آورند، در حالی که برخی دیگر خیلی سخت کار می‌کنند ولی باز هم مشکل مالی دارند؟ در این کتاب جذاب و خواندنی به شما توضیح می‌دهم که چطور در بازی پول برنده شوید و بتوانید پول زیادی بدست آورید و از آن نگهداری کنید. برای این که ثروتمند شوید باید مثل افراد ثروتمند فکر کنید.

رازهای ذهن میلیونر (ثروتمند بیندیشید تا ثروتمند شوید)

  • 45,000 تومان

تفاوت فقرا و اغنیا چیست؟ آیا فقرایی هم که از بدو تولد فقیرند اگر در طرز فکر و نوع نگرش‌‌شان تغییر حاصل شود می‌توانند بر فقرشان غلبه کنند؟ گرچه همه عوامل ثروت و فقر در اختیار خود انسان نیست ولی انسان با تحول در ذهن و در رفتار خود می‌تواند از فقر رها و به کسب ثروت نزدیک شود. رسالت این کتاب صرفا همین است. این کتاب در 17 پرونده می‌آموزد: باورهای غلط در کسب ثروت چه هستند. باورهای غلط چگونه در ذهن ما جای گرفته‌اند. باورهای درست نقیض این باورهای نادرست کدام است. با چه روش‌هایی می‌توان باورهای نادرست را به دور ریخت و باورهای درست را جانشین آن کرد.

صفحه‌ی 1