ناپلئون هيل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حق شما برای ثروتمند شدن
  • 339,900 تومان
  • با تخفیف: 339,900 تومان
چگونه درآمدتان را افزایش دهید
  • 189,900 تومان
  • با تخفیف: 189,900 تومان
درست‌اندیشی (اصول ثابت شده برای رسیدن به ثروت بیشتر سلامت بیشتر و خوشبختی)
با آرامش خاطر ثروتمند شوید
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان
سمت روشن خیابان (مجموعه‌ای از سخنرانی‌هایی که پیش‌تر به چاپ نرسیده‌اند)
شاه‌کلید ثروت
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
بیندیشید و ثروتمند شوید
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
قانون جذب و رهایی از ناامیدی برای کسب موفقیت
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
فریب دادن شیطان
  • 67,900 تومان
  • با تخفیف: 67,900 تومان
فلسفه موفقیت (17 درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
عادت‌های موفقیت (اصولی برای کامیابی کامروایی و شادمانی بیشتر)
بیندیشید و ثروتمند شوید (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

حق شما برای ثروتمند شدن

  • 339,900 تومان

شما سزاوار ثروت هستید. کتاب تاریخی دکتر هیل، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، مفهوم ثروت را به پارامترهای ضعیفی همچون بخت و اقبال یا شهرت محدود نمی‌کند. شما حق دارید ثروتمند باشید و سزاوار هستید از هر لحاظ، هم مالی و هم شخصی و معنوی، ثروتمند باشید. این تفکر به ظاهر ساده باعث ایجاد فلسفه‌ای درباره ثروت و موفقیت شد که از زمان شکل‌گیری، همه نسل‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است. «حق شما برای ثروتمند شدن»، رونوشت‌هایی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین سخنرانی‌های دکتر هیل را گردآوری کرده و آن سخنان جاودانه را برای اولین بار به صورت کتاب در دسترس عموم قرار می‌دهد. این کتاب با دقت و با کمک موسسه دکتر هیل برای مخاطب امروزی تصحیح و آماده شده است و ثروتی از دانش تازه در اختیار طرفداران جدید و کنونی دکتر هیل قرار می‌دهد که وقتی جذب شود، می‌تواند زندگی آنها را برای همیشه تغییر دهد.

چگونه درآمدتان را افزایش دهید

  • 189,900 تومان

آیا مایل به کسب ثروت، قدرت و اعتباری هستید که همیشه آرویش را داشتید؟ پس این کتاب برای شماست. ناپلئون هیل در کتاب چگونه درآمدتان را افزایش دهید، طرحی از موفقیت را به نمایش می‌گذارد. در این طرح، هفده اصل برای موفقیت فردی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به فرا‌تر از حد انتظار رفتن، توسعه یک شخصیت جذاب و پرورش تخیل خلاق اشاره کرد. این مراحل رشد و ارتقای فردی توسط اندرو کارنگی، مردی که با وجود کمبود پول، تحصیلات و نفوذ، به قله‌های مموفقیت رسید، به ناپلئون هیل آموزش داده شد. این کتاب با ارائه فلسفه عملی و جاودانه موفقیتاز طریق تجربیات زندگی بزرگترین صنعتگر زمان خود، به شما کمک می‌کند تا رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

درست‌اندیشی (اصول ثابت شده برای رسیدن به ثروت بیشتر سلامت بیشتر و خوشبختی)

  • 75,000 تومان

این یک رودخانه‌ی خیالی نیست. این یک رودخانه‌‌ی واقعی است. این ذهن انسان استء قدرت ذهن انسان که شما روی آن کنترل دارید. می‌توانید کلید آن را به سمت مثبت بچرخانید تا در عرض کمتر از یک ثانیه از گروه منفی خارج شوید و به سمت موفقیت بروید که در این میان فکرء فرایندهای ذهنی و نگرش‌های شما نقش اساسی را ایفا می‌کنند. همه شکست و ناکامی را تجربه می‌کنیمء اما کسی که آموخته با این رودخانه مذاکره‌ی درستی داشته باشد و در جانب مثبت بایستد می‌تواند خود را از ناحیه‌ی شکست جدا کند و به سوی موفقیت برود.

با آرامش خاطر ثروتمند شوید

  • 119,900 تومان

در این کتاب جالب ناپلئون هیلء نویسنده کتاب بیندیشید و ثروتمند شویدء کشفیات خود درباره رسیدن به خواسته‌هایتان و حداکثر استفاده از آنها را به نمایش می‌گذارد. در این کتاب تکنیک‌هایی قابل اعتماد به بیانی ساده و خوانا برای دست‌یابی به نه تنها قدرت کسب پولء بلکه آرامش درونی واقعی هم آمده است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید: چگونه در زندگی موفق شوید و بتوانید خودتان باشید. چگونه نفس خود را سالم پرورش دهید. چگونه به دوستی و عشق ماندگار دست یابید. چگونه به نگرش ذهنی عمده‌ای دست یابید که موجب ثروت و آرامش ذهن می‌شود. چگونه شغل دلخواهتان را به دست بیاورید و راه ترقی را طی کنید. چگونه از ترس رهایی یابید. به انگیزه شخصی و اعتماد به نفس سالم دست پیدا کنید. چگونه هر چالشی را به موفقیتی جدید تبدیل کنید.

سمت روشن خیابان (مجموعه‌ای از سخنرانی‌هایی که پیش‌تر به چاپ نرسیده‌اند)

  • 39,000 تومان

ناپلئون هیل یکی از معروف‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری است. اثر معروف او «بیندیشید و ثروتمند شوید» که در سال 1973 به چاپ رسیده است، بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده و هیل را به شهرتی جهانی رسانده است. هیل در این کتاب روش جامع کسب ثروت را نشان می‌دهد. او در دهه 1960، بعد از بازنشستگی به سخنرانی‌هایی پرداخت و دیدگاه‌هایش را در مورد شادی و موفقیت توصیف کرد. این سخنرانی‌های ضبط شده هرگز به دست کسی نرسید، اما به تازگی در آرشیو بنیاد ناپلئون هیل کشف شد که اکنون در این کتاب انتشار یافته است.

شاه‌کلید ثروت

  • 115,000 تومان

شاه کلید ثروت وسیله مبتکرانه‌ای‌ست که دارندگانش می‌توانند قفل همه مشکلات‌شان را با آن باز کنند. قدرت جادوی آن از قدرت چراغ جادوی علاءالدین هم بیشتر است. دری به سوی سلامتی می‌گشاید. دری به سوی عشق و علاقه. و با بروز منش و صفات شخصیتی که به دوام روابط می‌انجامد، دری به سوی دوستی. روشی ارائه می‌کند که به کمک آن هر سختی، هر شکست، هر ناامیدی، هر قضاوت اشتباه و هر باختی در گذشته به ثروتی گرانبها تغییر ماهیت می‌دهد. به همه ناامیدان جان تازه‌ای می‌بخشد و فرمولی نشان‌شان می‌دهد که به کمک آن «به هوش بیایند» و با تکیه بر حالت ذهنی که ایمان نامیده می‌شود، از مخزن عظیم خرد نامتناهی استفاده کنند. مردمان دون‌پایه را سربلند می‌کند و به آن‌ها قدرت، شهرت و ثروت می‌بخشد. ساعت زمان را به عقب برمی‌گرداند و به آن‌ها که خیلی زود پیر شده‌اند، روحیه جوان می‌دهد. روشی برای استفاده تمام و کمال از قابلیت‌های ذهن ارائه می‌کند تا بتوان کنترلی چالش‌ناپذیر بر احساسات قلبی و قدرت ذهنی داشت.

بیندیشید و ثروتمند شوید

  • 140,000 تومان

فلسفه «بیندیشید و ثروتمند شوید» شما را برای جذب و لذت بردن از این درجات عالی آماده می‌کند؛ درجاتی که تنها نصیب کسانی می‌شود که برای دریافت آن آماده باشند. وقتی فلسفه «بیندیشید و ثروتمند شوید» را به کار می‌گیرید، آماده یک زندگی تازه باشید که نه تنها دشواری و استرس زندگی را کمتر می‌کند، بلکه شما را آماده کسب ثروت مادی فراوانی خواهد کرد.

قانون جذب و رهایی از ناامیدی برای کسب موفقیت

  • 45,000 تومان

اگر می‌باید زمانی فرا رسد تا زنان و مردان با اتکا به قدرت ذهن بر ناامیدی و ترس‌هایشان غلبه کنند، آن زمان اکنون و در این مقطع است. ترس بیش از حد در زندگی‌هایمان ریشه دوانیده و موجب گردیده بسیاری از مردم در مورد تجربه افسردگی و ناامیدیشان صحبت کنند. بیایید هر کدام از ما ذهن‌هایمان را روی هدفی مشخص و بسیار بزرگ و برجسته که در آرزو داشتن آن هستیم، معطوف کنیم تا فرصتی برای تفکر درباره چیزهای که نمی‌خواهیم، نباشد.

فریب دادن شیطان

  • 67,900 تومان

اگر می‌خواهید حاکم بر زندگی خود باشیدء باید پولتان را در اختیار داشته باشید. ناپلئون هیل در کتاب «فریب دادن شیطان» توضیح می‌دهد چه عواملی سبب می‌شوند که در زمینه‌های مالی موفق شوید. او نشان می‌دهد که چگونه سرنوشت زندگی خود را به دست بگیرید و به رویاهای خود تحقق بخشید. - جین چتنزکی

فلسفه موفقیت (17 درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل)

  • 140,000 تومان

ناپلئون هیل در این کتاب از ایده‌ها سخن میگویدء ایده‌هایی که پایه و اساس همه ثروت‌ها هستند و نقطه شروع همه اختراعات. ما به کمک همین ایده‌هایمان از انرژی‌ای بهره‌مند می‌شویم که با کمک آن می‌توانیم با ذهن‌های دیگر ارتباط برقرار کنیم. از این روء پرورش ایده‌ها اولین نقطه شروع فلسفه موفقیت است.

عادت‌های موفقیت (اصولی برای کامیابی کامروایی و شادمانی بیشتر)

  • 59,900 تومان

این مجموعه سخنرانی‌ها روی تعدادی از اصول هفده‌گانة موفقیت ناپلئون هیل تمرکز دارد که هیل اعتقاد داشت بیشترین تأثیر را روی نجات پاریس و کمک به مردم آن خواهد داشت. دو سخنرانی اول مربوط به هدفمندی و اهمیتِ داشتن یک هدف قطعی است که به اعتقاد بسیاری از طرفداران ناپلئون هیل مهم‌ترین قانون موفقیت از نظر اوست. دو سخنرانی بعدی بر اهمیت تفکر دقیق تمرکز دارد. در دو سخنرانی بعد هیل توضیح می‌دهد که چگونه ایمان در عمل یا ایمان عملی در به دست آوردن موفقیت ضروری است. دو ‌جلسۀ پس از آن پیرامون دلایل شکست و شیوه‌‌‌‌های فائق آمدن بر آن‌ها با قاطعیت و پشتکار است. در سخنرانی نهم، هیل اهمیت و ضرورت خودانضباطی یا دیسیپلین داشتن در حصول موفقیت را بیان می‌کند. دو سخنرانی بعد در خصوص اهمیت شخصیت دوست‌داشتنی در نیل به موفقیت است و دو ‌جلسۀ آخر سخنرانی نیز دربارة نیروی عادت کیهانی، تنها اصل از اصول هفده گانة ناپلئون هیل است که خود ادعا داشت پیش از او هیچ‌کس این اصل را نه کشف و نه به آن اشاره کرده است.

بیندیشید و ثروتمند شوید (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

نقطه شروع همه موفقیت‌ها میل و آرزو استء این نکته را همواره به خاطر داشته باشید. میل ضعیفء نتایج ضعیفی به همراه داردء همان‌طور که شعله‌ای کوچک گرمای کمی ایجاد می‌کند. ادوین سی. بارنز آرزوی بزرگی داشتء او می‌خواست همکار تجاری دانشمند معروفء توماس ادیسون شودء اما دو مشکل وجود داشت! 1- ادوین بارنز ادیسون را نمی‌شناخت. 2- ادوین بارنز کاملا ورشکسته بود. او حتی برای خرید بلیط قطارش پول کافی نداشت. بسیاری از افراد میل به ثروت دارندء اما میل آن‌ها به اندازه کافی قوی نیستء بنابراینء به محض روبه رو شدن با یک یا دو چالش با امیال خود خداحافظی می‌کنندء اما بارنز مردی با اراده‌ای قوی بود و آرزویش برای همکاری با ادیسون نیز به همین میزان شدت داشت.

1  2  3  صفحه‌ی 1