ميك كوپر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان‌های وجودی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
درمان‌های اگزیستانسیال
  • 187,000 تومان
  • با تخفیف: 187,000 تومان
درمان‌های وجودی (همراه با مقدمه برای ترجمه فارسی)

درمان‌های وجودی

  • 180,000 تومان

روان درمانی وجودی در ایران به طور معمول با مکتب وجودی انسان گرایانه که برند غالب درمان وجودی در ایالات متحده است وآن هم با خوانش یالوم از این مکتب شناخته می شود.از سوی دیگر امروزه برداشت غالب از روان درمانی وجودی به کاربستی تقلیل یافته است. کوپر با نگاهی نقادانه، تشابهات، و تمایزات این رویکردها را آشکار می سازد و از رهگذر مطالعه موردی، گستره‌ای متنوع از کاربست‌هایشان را در برابر دیدگان خواننده می نهد.

درمان‌های اگزیستانسیال

  • 187,000 تومان

گرچه فلاسفه در طول قرن‌ها مشاوره اگزیستانسیال را به‌کار برده‌اند، اما فقط در طول صدسال گذشته بوده که این رویکرد به‌عنوان شکلی از روان‌درمانی توسعه و سازماندهی‌شده است. انتشار کتاب درمان‌های اگزیستانسیال نقطه عطفی در تاریخ طولانی درمان‌های اگزیستانسیال است که یک نمای عالی، کلی، واضح و انتقادی از اشکال متفاوت این رویکرد نوظهور ارائه می‌دهد. شایستگی ویژه نویسنده، ارایه رویکردهای مختلف اگزیستانسیال به شیوه‌ای برانگیزاننده و گاه تحریک‌آمیز است. او خوانندگان را به انتخاب میان درمان‌های اگزیستانسیال دعوت می کند، سوگیری‌های بالقوه را برجسته و سپس در یک سنت حقیقی اگزیستانسیال، خوانندگان خود را تشویق می‌کند تا به نتیجه‌گیری خویش برسند و نسخه خود را از درمان اگزیستانسیال خلق کنند.

درمان‌های وجودی (همراه با مقدمه برای ترجمه فارسی)

  • 24,500 تومان

منظور از درمان وجودی چیست؟ به عنوان یک مربی و درمان‌گر وجودی این پرسش را بارها از خود پرسیده‌ام. این پرسش معمولا از پرسش‌هائی است که پاسخ به آن برای من مشکل بوده است. درمان وجودی، ...ام م م... در مواجهه با واقعیت وجودی مطرح می‌شود. برخی اوقات نیز پاسخی دم دست مانند این را بیان می‌کنم که درمان وجودی مانند درمان مراجع محور است... فقط خیلی بدتر! اگر چه بعد از سال‌ها به تدریج متوجه شدم که چرا جواب به این پرسش سخت است؛ زیرا اصطلاح درمان وجودی در بسیاری از رویکرهای درمان وجودی به صورت متفاوت استفاده می‌شود.

صفحه‌ی 1