ميشل اوباما


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نور درون
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
نوری که در خود داریم (پیروزی بر ناپایداری)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
شدن
  • 400,000 تومان
  • با تخفیف: 400,000 تومان
نوری که با خود داریم (چیرگی در زمان‌های ناپایدار)
شدن (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
شدن (روزگاری هدفمند برای شناخت خودتان)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
شدن
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
شدن
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
میشل شدن
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
شدن (3 جلدی)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
شدن
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
شدن (میشل اوباما)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

نور درون

  • 210,000 تومان

هیچ پاسخ قطعی یا راه‌حل دقیقی برای چالش‌های بزرگ زندگی وجود ندارد. اما به‌عقیده‌ی میشل اوباما مجموعه‌ای از ابزارها کمک می‌کند تا در جریان ناپایداری‌ها، تعادلمان را حفظ کنیم. نور درون باب گفت‌وگویی صمیمانه و صادقانه را با مخاطب باز و پرسش‌هایی طرح می‌کند که برای بسیاری از ما پیش می‌آید: چطور می‌توانیم روابطی پایدار و درست را شکل دهیم؟ چطور می‌توانیم از دل تفاوت‌هایمان قدرت و ارتباط را کشف کنیم؟ برای غلبه بر احساس خودناباوری و درماندگی، چه‌چیزهایی را به کار می‌گیریم؟ میشل اوباما حکایت‌های ناگفته و تأمل‌برانگیزی درباره‌ی تغییر و رنج و قدرت شرح می‌دهد و باور دارد که وقتی راه دیگران را روشن می‌کنیم، جهان اطرافمان را بهتر می‌بینم و حقایق مهم‌تر و راه‌های جدیدتری برای پیشرفت کشف می‌کنیم. او عادت‌ها و اصولی را با خواننده در میان می‌گذارد که در جایگاه مادر، دختر، همسر، دوست و بانوی اول پرورش داد تا با موفقیت با تغییرات سازگار شود و از موانع مختلف بگذرد. تمرین‌های ارزشمندی مانند «آغاز مهربانی» و «اوج‌گرفتن» و «میز آشپزخانه‌ای» مملو از دوستان و مشاوران مطمئن را به‌دقت توضیح می‌دهد. با شوخ‌طبیعی و رک‌گویی و مهربانی ذاتی‌اش، مسائل مربوط به نژاد و جنسیت و مشاهده‌پذیری را واکاوی کرده و خوانندگان را به غلبه بر ترس و قدرت‌یافتن در جامعه و زندگی جسورانه دعوت می‌کند. میشل اوباما می‌گوید وقتی نور درون خود را بشناسیم، قدرت استفاده از آن را پیدا می‌کنیم. نور درون با بیان ماجرا‌های تأثیرگذار و توصیه‌های ارزنده، خواننده را ترغیب می‌کند با واکاوی زندگی‌اش، منبع شادمانی را بشناسد و در جهان متلاطم، روابط سودمندی برقرار کند.

نوری که در خود داریم (پیروزی بر ناپایداری)

  • 165,000 تومان

«اگر نور خود را بشناسی، خودت را می‌شناسی. هرکس داستان خود را به نیکی می‌داند. در تجربه من، این نوع خودشناسی و اعتمادبه‌نفس می‌آورد و موجب ایجاد آرامش و ارتباط معنادار با دیگران می‌شود؛ این برای من مبنای همه‌چیز است. یک نور، نوری دیگر را تغذیه می‌کند. یک خانواده قوی به افراد بیشتری نیرو می‌بخشد. و یک جامعه فعال می‌تواند شهروندان خود را برانگیزد. این قدرت نوری است که درون خود داریم.» میشل اوباما در این کتاب، خرد عملی و استراتژی‌های قدرتمند خود را برای امیدوار ماندن و متعادل‌بودن در دنیای نامطمئن امروز با خوانندگانش به اشتراک گذاشته است. او به ‌عنوان مادر، دختر، همسر، و یک دوست، روایت‌های تازه‌ای از کار و زندگی‌اش بازگو می‌کند که هم صریح و روشنگرانه و هم شفاف و شوخ‌طبعانه است. میشل اوباما ابایی از بیان تجربه‌هایش در زمینه نژاد، جنسیت و شهرت ندارد و با بیان روایت‌های مربوط به زندگی‌اش، به ما می‌گوید چگونه از پس ترس‌هایمان بربیاییم، در جامعه قدرتمند ظاهر شویم و با جسارت زندگی کنیم. نوری که در خود داریم ما را بر آن می‌دارد تا در زندگی‌مان دقیق‌تر شویم، منابع شادکامی خود را بشناسیم و در دنیای پرتلاطم امروز به‌طور معنا‌داری با دیگران ارتباط برقرار کنیم.

شدن

  • 400,000 تومان

«شدن» روایتی از زندگی شخصی خانم اوباما، همسر اولین رئیس جمهور سیاه‌پوست آمریکا، قبل و بعد از ورود به کاخ سفید است. میشل اوباما در این کتاب با استفاده از شیوه‌ای روایی و صمیمانه خواننده را به دنیای خود دعوت می‌کند و تجربیاتی را شرح می‌دهد که سازنده شخصیت او بوده است؛ از دوران کودکی، در منطقه‌ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که بانوی اول آمریکا گردید. این کتاب سرگذشت زنی است که قدم به قدم با دشواری‌ها و موانع زندگی رو به رو می‌شود و با تلاش، صبوری، تدبیر وایستادگی چشم به آینده‌ای روشن‌تر می‌دوزد و تسلیم بن‌بست‌های طبیعی، اجتماعی و نژادی نمی‌گردد. «شدن»‌در نخستین ماه انتشار به رکورد بیش از سه میلیون نسخه فروش رسید و عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد. «اگر تنها یک چیز در زندگی آموخته باشم، قدرت استفاده از کلام است. نهایت تلاشم را کردم که حقیقت را بگویم و مسائلی ‌را مطرح کنم که دیگران عموما آن‌ها را نادیده می‌گیرند.»

نوری که با خود داریم (چیرگی در زمان‌های ناپایدار)

  • 165,000 تومان

میشل اوباما معتقد است هرچند ممکن است برای چالش‌های بزرگ زندگی راه‌حل‌های مشخص و دقیقی وجود نداشته باشد، اما همه ما می‌توانیم مجموعه‌ای از ابزار‌ها را بیابیم و به کمک آنها قدرت عمل بسیار بهتری داشته باشیم. او در «نوری که با خود داریم»، ارتباطی صریح و صادقانه با هر خواننده برقرار می‌کند و با او از چگونگی کشف و تشخیص نور درون و قدرت استفاده از آن، مواجهه با چالش‌ها و فائق آمدن بر دشواری‌های روزگار سخن می‌گوید. میشل در این کتاب مجموعه‌ای از تجربه‌ها و ماجرا‌های انگیزاننده زندگی‌اش را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و آنها را ترغیب می‌کند که در جامعه قدرت پیدا کنند، جسارت داشته باشند، منابع شادمانی خود را بیابند و مسیر «شدن» را با قوت ادامه دهند. همه آنهایی که کتاب شدن را خوانده‌اند، با خواندن «نوری که با خود داریم»، به دریافت‌های کارآمد و روشنایی‌بخش تازه‌ای خواهند رسید. «فرصت در میان ناشناخته‌ها نهفته است.» _از متن کتاب

شدن (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

"شدن" پرفروش‌ترین کتاب سال 2018ءداستانی قدرتمند از سخت‌کوشیء غلبه بر موانع و یادگیری را در خود دارد. میشل اوباما در سه بخش شامل من شدنء ما شدن و بیشتر شدنء داستان زندگی‌اش را از دوران کودکی تا زمانی که به عنوان اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار و بانوی اول در تاریخ ایالات متحده به کاخ سفید راه یافتء بازگو می کند. میشل در این کتاب نگاهی روشن از خانواده و دستاوردهایش به خواننده می‌دهد.

شدن (روزگاری هدفمند برای شناخت خودتان)

  • 75,000 تومان

مسیر تو برای شدن چیست؟ این کتاب ـ دفترچة زیبا و خواندنی که بر اساس خاطرات میشل اوباما در کتاب شدن و توسط خود او نوشته شده است، با طرح بیش از 150 سؤال انگیزشی به خواننده برای کشف داستان زندگی خود کمک می‌کند. میشل اوباما در این کتاب، با تأکید بر ارزش روایت شخصی هر انسانی از زندگی، خواننده را به اعماق تجربیات زندگی‌اش می‌برد؛ ابتدا او را با مسیری که برای یافتن جسارت لازم در بیان نظرات و افکارش پیموده است، آشنا می‌کند، و سپس در مسیر و سفری به نام شدن، روزنگاری هدفمند برای شناخت خودتان با مخاطبش همگام و هم‌قدم می‌گردد. روزنگار شدن از یک ‌سو کمک می‌کند تا هر کس شجاعت لازم برای بیان نظر و داستان زندگی‌اش را پیدا کند و از سوی دیگر به مشوقی دانا برای برداشتن قدم‌های بعديِ زندگی تبدیل می‌شود. پاسخ به سؤالات داخل کتاب و تأمل در مفاهیم مختصر اما مهم آن خواننده را متوجه مسیری می‌کند که سال‌ها مسافرش بوده، بی‌آنکه تا به امروز توجهی به جزئیاتی کرده باشد که برای شدن لازم است.

شدن

  • 98,000 تومان

میشل لاوون رابینسون اوباما متولد 17 ژانویه 1964 در شیکاگو است. وی وکیل و نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالت متحده آمریکا بود. در سن 28 سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی - آفریقایی در تاریخ ایالات متحده آمریکا می‌یاشد. حاصل ازدواج میشل و باراک اوباما دو دختر است. او دانش آموخته دانشگاه پرینستون و دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد است. به محیط زیست علاقه‌مند بوده و بسیاری از سبزیجات مصرفی خانواده اوباما در باغچه میشل اوباما در محوطه کاخ سفید به عمل می‌آمد.

شدن

  • 90,000 تومان

میشل اوباما، بانوی سابق ایالات متحده آمریکا، یکی از معدود کتاب‌هایی است که قبل از انتشار، رکورددار بالاترین فروش کتاب (پیش‌فروش) سال 2018 در آمریکا شده است. این کتاب، داستان فراز و نشیب‌های زندگی مرد و زنی است که تمام زندگی خود را جنگیدند و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفتند. در سراسر دنیا، مخاطبین بسیاری منتظر انتشار این کتاب بوده‌اند و این به میشل قدرتی دوچندان بخشیده بود که زمان انتشار را جلوتر بیندازد. او «شدن» را «تجربه‌ای عمیقا شخصی» تصیف کرده است و گفته دلش می‌خواهد این کتاب پیش‌درآمد مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند به کسی تبدیل شوند که دوست دارند باشند. هم‌چنین، میشل درباره نوشتن کتابش می‌گوید: «شدن» درباره ریشه‌های من است؛ من به عنوان دختری از خطه جنوب، که توانستم صدایم را پیدا کنم، قدرتمند شوم و به دیگران قدرت دهم تا ریشه‌هایشان را بیابند، صدایشان را پیدا کنند و به چیزی تبدیل شوند که فکر می‌کنند لیاقتش را دارند. میشل اوباما از دوران کودکی تا ماجرای آشنایی با باراک اوباما که قبل از ازدواجشان مشاور حقوقی شرکتی در شیکاگو بود. تا سختی‌ها و مشکلات برای به دنیا آوردن فرزندانش، از سقط جنین تا لقاح مصنوعی سخن گفته است. در بخشی از کتاب در این مورد نوشته است: زمانی که سقط جنین انجام دادم، احساس کردم گم شده‌ام و تنها هستم. احساسی که داشتم مانند یک انسان شکست‌خورده بود اما درمان‌های باروری به من اجازه داد که دخترانم مالیا و ساشا را به دنیا آورم. کتاب «شدن» (Becoming) میشل اوباما روز 13 نوامبر سال 2018 از سوی «راندوم هاوس» به 24 زبان در کشورهای مختلف جهان منتشر شد.

میشل شدن

  • 79,000 تومان

میشل اوباما یکی از زنان برجسته و تحسین برانگیز دنیای امروز است. او به عنوان بانوی اول ایالات متحده‌ی آمریکا نخستین سیاه‌پوستی است که در این جایگاه قرار می گیرد. میشل اوباما در کتاب خاطرات خود با داستانی مسحور کنندهء نگاه عمیقی به زندگی خود داشته و خوانندگان را به دنیای شخصی‌اش دعوت کرده تا همه‌ی ابعاد زندگی‌اش را برایشان بازگو کند؛ از تجربیاتی که در دوران کودکی‌اش در جنوب شیکاگو شکل گرفته تا سال‌هایی که باید بین شغل مدیریتی و وظایف مادرانه‌اش تعادل برقرار می‌کرده و در نهایتء سال‌هایی که در مشهورترین نشانی دنیا سکونت داشته است. او با قلمی دقیق و صادقانه و در عین حال سرزنده و شوخ طبعء پیروزی‌ها و ناکامی‌هایش در زندگی خصوصی و مجامع عمومی را تعریف می‌کند. میشل شدن داستانی لطیفء خردمندانه و الهام‌بخش است که زندگی خصوصی زنی با روحیه و جوهره‌ی قوی را به تصویر می‌کشد.

شدن (3 جلدی)

  • 95,000 تومان

کتاب «شدن»، به قلم میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا، یکی از معدود کتاب‌هایی است که قبل از انتشار، رکورددار بالاترین پیش‌فروش آمریکا شده است. همچنین، «شدن» توانسته است تنها 15 روز پس از انتشار به پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا تبدیل شود. این کتاب، داستان فراز و نشیب‌های زندگی مرد و زنی است که تمام زندگی خود را جنگیدند و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفتند... در سراسر دنیا، مخاطبین بسیاری منتظر انتشار این کتاب بوده‌اند و این به میشل قدرتی دوچندان بخشیده بود که زمان انتشار را جلوتر بیندازد. او، «شدن» را «تجربه‌ای عمیقا شخصی» توصیف کرده است و گفته است دلش می‌خواهد این کتاب پیش درآمد مناسی برای کسانی باشد که می‌خواهند به کسی تبدیل شوند که دوست دارند باشند. همچنین، میشل درباره نوشتن کتابش می‌گوید: «شدن» درباره ریشه‌های من است؛ من به عنوان دختری از خطه جنوب، که توانستم صدایم را پیدا کنم، قدرتمند شوم و به دیگران قدرت دهم تا ریشه‌هایشان را بیابند، صدایشان را پیدا کنند و به چیزی تبدیل شوند که فکر می‌کنند لیاقتش را دارند.

شدن

  • 130,000 تومان

شدن، شرح حالی نوشته میشل اوباما، بانوی اول پیشین آمریکا است. این کتاب در سال 2018 منتشر شد و در مدت 15 روز دو میلیون نسخه در آمریکا و کاناد ا فروش داشت و همین باعث شد به پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا تبدیل شود. میشل اوباما با استفاده‌ از شیوه‌های روایی و عمیق خواننده را به دنیای خود دعوت می‌کند و تجربیاتی را بیان می‌کند که شخصیت او را از دوران کودکی در منطقه‌ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که به بانوی اول آمریکا گردید، شکل می‌دهد. این کتاب شرحی است از موفقیت‌ها و ناکامی‌های او در زندگی شخصی و عمومی. او در این کتاب به مشکلات ازدواجش از جمله سقط‌ جنین اشاره می‌کند و می‌گوید چگونه پس از دو بار بارداری ناکام، عاقبت، با لقاح مصنوعی موفق شد بچه‌دار شود ....

شدن (میشل اوباما)

  • 75,000 تومان

بچه که بودم، آرزوهای کوچکی داشتم. دلم می‌خواست سگی داشته‌باشم و خانه‌ای دو طبقه برای خود و خانواده‌ام که از داخل پله بخورد. بنا به دلایلی دلم خواست به‌جای ماشین بیوک دو در پدرم که مایه‌ی خوشی و غرور او بود، یک واگن استیش چهار در داشته‌ باشم. همواره به همه می‌گفتم وقتی بزرگ شدم می‌خواهم پزشک کودکان شوم. چرایی‌اش را می‌پرسید؟ خوب برای اینکه دور و برم پر از بچه باشد، و زودی متوجه شدم که بزرگترها از شنیدن پاسخ من خوشحال می‌شوند...

1  صفحه‌ی 1