منصور يوسف زاده شوشتري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سفر قهرمانی مرد
  • 111,000 تومان
  • با تخفیف: 111,000 تومان
لولو خرخره
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
زنی که دیگر نمی‌خواست مرد باشد (رمانی برای تحلیل موانع سفر قهرمانی زن)

سفر قهرمانی مرد

  • 111,000 تومان

نویسنده در این رمان، داستان مردی میانسال به نام ایوب را روایت می‌کند که در برابر استقلال طلبی و پرخاشگری پسر جوانش به استیصال می‌رسد. او برای درک مجدد مفهوم مردانگی راهی سفر به جنوب و گفتگو با مزار پدر مرحومش می‌شود. اتفاقات طی مسیر و گفتگو با پدر و مردان فوت کرده، دیدگاه او را نسبت به سفر قهرمانی مرد، تازه و غنی می‌کند. این رمان به خواننده کمک می‌کند تا موانع و مواهب سفر قهرمانی مرد را در جهت بلوغ مردانگی خود به کار گیرد.

لولو خرخره

  • 55,000 تومان

در افسانه‌ها آمده است که مردم یک قبیلهء شخصی بیگناه را انتخاب می کردند که تمام گناه‌ها و آنچه‌ را زشت می‌نامیدندء بشنود و در پایان سالء او را قربانی می‌کردند تا این سایه‌ها را با خود به دیار دیگر ببردء بدین ترتیب تک تک افراد جامعه می‌توانستند بدون احساس شرمساریء به زندگی پاک خود ادامه دهند. نویسنده در این رمانء داستان مشاوری تازه ‌کار را روایت می‌کند که در طی گوش دادن به سخنان مراجعینء به عمق سایه‌های خود پی می‌برد. این‌که چگونه سایه‌های مشاور می‌تواند با سایه‌های مراجع گره بخورد و دردسر ایجاد کند و از طرفیء هشیاری مشاور نسبت به شکار سایه‌های خوش در لحظهء چگونه می‌تواند منجر به فرآیندی شفابخش برای هر دو بشودء را می‌توانید در این رمان دنبال کنید.

زنی که دیگر نمی‌خواست مرد باشد (رمانی برای تحلیل موانع سفر قهرمانی زن)

  • 253,000 تومان

مریم دوران کودکی سختی را داشته،چرا که پدر و مادرش دوست داشتند او پسر باشد.پدرش از او می‌خواست رفتارهای دخترانه نداشته باشد و از خود ضعف نشان ندهد.او به مرور باورش می شود که زن بودن اصلا چیز خوبی نیست. انکار زنانگی حوادثی را پیش روی او در زندگی قرار می‌دهد. مریم بنا بر این نگرش،شغل و ازدواجی را به سر انجام می‌رساند که به او هیچ لذتی در زندگی نمی‌دهد.ولی در مسیر داستان راهی برای رهایی از این همه حس بد به زندگی می‌یابد.

صفحه‌ی 1