مري كريستنسن وين كريستنسن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سوپر استار بازاریابی شبکه‌ای شوید
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه‌ای کسب کنید

سوپر استار بازاریابی شبکه‌ای شوید

  • 24,000 تومان

درست است که موفق بودم، اما ای کاش من هم در زمان شروع این کار، کتابی مثل «سوپر استار بازاریابی شبکه‌ای شوید» در اختیار داشتم! اگر قصد دارید این حرفه را دنبال کنید یا همین حالا هم به این کار مشغول هستید، این کتاب برایتان معجزه آسا خواهد بود مری کریستنسن تجربیات ارزشمندش در این صنعت را به صورت چکیده‌ای ساده و قابل فهم و در عین حال راهنمایی کامل برای موفقیت اراده کرده است.

اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه‌ای کسب کنید

  • 19,900 تومان

سخن این کتاب و پیام کلیدی آن در عرصه کار و تلاش اقتصادی، معرف راهی تازه برای رونق اقتصادی شماست، «بازاریابی شبکه‌ای» صنعتی است که چهره زمین را دگرگون کرده و رشد و شکوفایی را به عرصه زندگی تعداد بی‌شماری از ساکنان کره خاکی فراخوانده است. اما این جادوی صنعت و توسعه دقیقا چیست و کارکرد آن به چه صورت است؟ ...

سوپر استار (کتابی که با استفاده از آن می‌توانید آنقدر پول در بیاورید که نتوانید فکرش را بکنید)

  • 65,000 تومان

این کتاب، مقدمه‌ای عالی و مروری کامل بر صنعت فروش مستقیم و همچین روش روشن و واضحی برای موفقیت در فروش مستقیم دارد. نویسنده یک راهنمای کامل نوشته است که برای هر نوع فروش مستقیم سالم و هر نوع محصولی کاربرد دارد. او گام‌های موفقیت را از مرحله فکر تا عمل به رشته تحریر درآورده است. به اعتقاد او هر کسی که از فرمول ایشان تبعیت کند، نتایج حیرت‌آوری را تجربه خواهد کرد.

صفحه‌ی 1