محمود ساعتچي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول و فنون اجرای مصاحبه استخدامی ارزشیابی و بالینی
روانشناسی مدیریت
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
چگونه مصاحبه کنیم چگونه مصاحبه شویم
  • 2,500 تومان
  • با تخفیف: 2,500 تومان
بهداشت روانی در محیط کار (با تاکید بر فشار روانی و فرسودگی شغلی)
روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
روانشناسی کار
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

اصول و فنون اجرای مصاحبه استخدامی ارزشیابی و بالینی

  • 85,000 تومان

مصاحبه یکی از روش های معمول در ادرات و موسسات و انواع نهادهای دولتی یا خدماتی یا خصوصی و یا علمی جهت شناخت افراد و تشخیص میزان کارایی یا قابلیت تطبیق آنها با شرایط نهاد مربوط یا کارفرماست. مصاحبه ها نه تنها به منظور پذیرش بلکه به منظور ارزشیابی، سنجش و حتی درمان نیز انجام می شوند. یکی از اهداف مهم این گونه مصاحبه ها شناخت شخصیت و ابعاد پیچیده آن در مصاحبه شونده است. بنابراین مهم، حتما می بایست توسط افراد دارای صلاحیت علمی و آشنا به روش های روان شناختی صورت پذیرد. این اثر حاصل سال ها مطالعه، تحقیق و تمرین نویسندۀ آن در انواع مصاحبه های استخدامی، ارزشیابی و بالینی است که می تواند مورد استفادۀ سازمان های آموزشی، پژوهشی، خدماتی، تولیدی و نیز مشاوره های روان شناسی، مددکاری و نظایر آن واقع گردد.

روانشناسی مدیریت

  • 30,000 تومان

در این کتاب، مهم‌ترین مباحث روان‌شناسی مدیریت، با زبانی ساده گردآمده و هدف اصلی آن، کاربرد اصول روان‌شناسی در آموزش مدیریت است. کتاب شامل ده فصل با این عناوین می‌باشد: آموزشگران و کارآموزان در محیط کار، یادگیری حافظه و تفکر، شخصیت، انگیزش، عملیات در سازمان‌ها، پویایی گروه و محیط آموزش، رهبری، بهداشت روانی، نیازهای آموزشی؛ تشخیص اجرا و ارزشیابی.

چگونه مصاحبه کنیم چگونه مصاحبه شویم

  • 2,500 تومان

کتاب چگونه مصاحبه کنیم؟ چگونه مصاحبه شویم؟ کتابی کاربردی است که به شما در تسلط بر مهارت‌های عملی مصاحبه و کمک می‌کند. چارچوب منطقی، ساده و عملی این کتاب شما را یاری می‌کند تا خودآگاهی‌تان را افزایش داده، بر فهم خود از عوامل و نیروهای اجتماعی تأثیرگذار بر انسان معاصر افزوده و فرایند مشاوره و یاری‌رسانی معاصر را بشناسید. علاوه بر این، تمرین‌های عملی و مثال‌های گویای نویسنده، در کنار میزان مناسبی از دانش نظری، مهارت‌های ضروری را برای ایجاد روابط همدلانه و صادقانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهداشت روانی در محیط کار (با تاکید بر فشار روانی و فرسودگی شغلی)

  • 25,000 تومان

کتابی را که در دست دارید، ویراست جدید کتاب روانشناسی کاربردی برای مدیران در خانه. مدرسه، سازمان و جامعه است که با حذف بعضی از فصول و اضافه کردن فصولی دیگر، تحت عنوان بهداشت روانی در محیط کار (با تاکید بر فشار روانی و فرسودگی شغلی) به چاپ رسیده است. هر یک از فصول این کتاب براساس نیاز اعلام شده مدیران در کارگاه‌های آموزشی تشکیل شده برای آنان در زمینه بهداشت روانی در محیط کار، به نگارش درآمده است. بر این اساس، کتاب حاضر براساس نیاز آموزشی مدیران کشور، تدوین شده است. از طرف دیگر، یکی از دروسی که لازم است دانشجویان رشته صنعتی و سازمانی بگذرانند، بهداشت روانی در محیط کار است.

روانشناسی صنعتی و سازمانی

  • 230,000 تومان

روانشناسی صنعتی سازمانی، یکی از زمینه‌های کاربردی جذاب و هیجان‌انگیز روانشناسی است که در دو سه دهه اخیر، رشد عظیمی در کشورهای صنعتی جهان داشته است. این رشته از روانشناسی که در گذشته‌های دور، تنها معدودی از روانشناسان یا مدیران سازمان‌ها در غرب با نام آن آشنا بودند، اکنون به صورت یکی از مهم‌ترین تخصص‌های کاربردی در روانشناسی درآمده و بهره‌گیری از مفاهیم و یافته‌های آن، جهانگیر شده است. می‌توان گفت که در کشورهای صنعتی جهان، 2 عامل مهم باعث توجه و تاکید دانشگاه‌ها و مدیران سازمان‌ها به این رشته از روانشناسی کاربردی شده است. یکی از این عوامل آن است که روانشناسی صنعتی سازمانی با محل کار آدم‌ها و سازمان‌ها سر و کار دارد و موضوعات، یافته‌ها و فنون آن به همه افرادی که در یک سازمان به کار اشتغال دارند، ربط پیدا می‌کند. دومین دلیل رشد قابل توجه روانشناسی صنعتی سازمانی در کشورهای صنعتی پیشرفته آن است که اصول، فنون، راهبردها و روش‌های معرفی شده در آن کشورها، میزان همکاری روانشناسان این رشته با سازمان‌ها بسیار زیاد و سهم آنان نیز در افزایش کارایی و سالم‌سازی محیط کار افراد، قابل توجه است.

روانشناسی کار

  • 180,000 تومان

در آغاز قرن بیست و یکم، هیچ سازمانی نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد مگر اینکه سطح بهره‌وری آن بالا باشد. اگر بخواهیم منابع انسانی سازمان‌ها کارآمد و بهره‌وری شغلی افراد در این سازمان‌ها مطلوب باشد، باید مباحث و موضوعات روان‌شناسی کار، روان‌شناسی بهره‌وری و روان‌شناسی کاربردی برای مدیران را بشناسیم و موجباتی را فراهم آوریم که همة کارکنان سازمان‌ها و به ویژه همة مدیران، با این مباحث آشنا شوند. ماهیت و هدف روان‌شناسی بهره‌وری، روان‌شناسی کاربردی برای مدیران و روان‌شناسی کار نیز آن است که با شناخت علل رفتار آدمی در کار و ارائة راه‌حل‌های عملی مفید، کارایی منابع انسانی سازمان‌ها افزایش یابد.

صفحه‌ی 1