محمد بن راشد آل مكتوم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بارقه‌های اندیشه (درس‌های زندگی و رهبری حاکم دوبی)
مسیر مثبت‌اندیشی و شادکامی (مدیریت 1 زندگی موفق از نگاه حاکم دوبی شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم)
نگرش من و چالش‌های برتری
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

بارقه‌های اندیشه (درس‌های زندگی و رهبری حاکم دوبی)

  • 99,000 تومان

«انسان مثبت‌اندیش، اطمینان دارد که هیچ چالشی نمی‌تواند مانع رسیدن او به اهدافش باشد.» این کتاب، شکل دیگری از سبک مدیریت یک حکمران را در سطح کشور خود و جهان ترسیم می‌کند. روایتی از زندگی فردی و اجتماعی رهبری که از دل بحران‌های متعدد، توانسته است تا تهدید‌ها و مشکلات را به فرصت‌های مناسب برای خود، مردم و کشورش تبدیل کند. او با اتکا بر این ایده که:‌ «کسب رتبه نخست، تنها هدف ارزشمندی است که می‌بایست به آن فکر کرد»، توانسته است تا بر اهداف فردی و ملی حکمرانی خود متمرکز شود و از سویی به‌عنوان یک فرد پیشرو در عرصه مدیریت شخصی و ملی، مسیر را برای خدمت بیشتر به هموطنانش فراهم کند. زندگی فردی و نحوه مدیریت او موجب شده است تا بتواند در یک جغرافیای محدود، دویست و بیست ملیت مختلف را در چیدمانی دو میلیونی، گرد هم آورد و استعداد‌های آنان را در یک جامعه پویا، شکوفا سازد. او همچنین قادر بوده است تا دستاوردهایی نظیر ساخت بزرگترین بندرگاه و بلندترین برج جهان را کسب کند و شهری را برای یک زندگی شاد و مطلوب فراهم کند. این کتاب شرحی بر تجارب و مشق‌های شیخ محمد برای رهبری و موفقیت است. روایتی خودنوشته از فعالیت‌های وی برای مبدل شدن به رهبری که وظیفه اصلی خود را فراهم کردن موقعیتی می‌داند که به شادکامی مردم کشورش منجر شود. این کتاب با گرد‌هم‌آوردن این تجربیات، ایده‌ها و افکار منحصربه‌فرد، ‌نقشه مسیر و چشم‌اندازی قانع‌کننده را برای تحقق حرفه‌ای و شخصی ارائه می‌هد.

تاملی در باب شادکامی و مثبت‌اندیشی (شیوه‌هایی برای دستیابی به زندگی عزتمندانه از نگاه حاکم دبی)

  • 85,000 تومان

اگر می‌خواهید جهان را متحول کنید، در نخستین قدم باید افکار و باورهای خود را متحول کنید. «آن‌جا که دیگران، مسائل را می‌دیدند. من فرصت‌ها را می‌دیدم. هر جا که مردم چالش‌ها را می‌دیدند. من احساس می‌کردم فرصتی بزرگ برای نوآوری و موفقیت وجود دارد. از نظر من، صحرا، مانع، مسئله یا چالشی نبود که می‌بایست بر آن غلبه کنیم، بلکه فرصتی بود برای خلق حوزه‌ای جدید در اقتصاد کشور.» این‌ها سخنان کسی است که لقب «معمار دبی نوین» را از آن خود کرده است؛ شیخ محمدبن راشد آل‌مکتوم. شیخ محمد در این اثر خود، دو مفهوم شادی و مثبت‌اندیشی را می کاود و رابطه بین این دو و چگونگی تاثیرشان بر موفقیت، بهره‌وری و خلاقیت را بررسی می‌کند. تاملی در باب شادکامی و مثبت‌اندیشی داستان‌های شخصی و دیدگاه بین‌المللی شیخ محمد است تا بر نقش محوری شادی و مثبت‌اندیشی در شکل‌گیری استراتژی‌های رهبری و تقویت روابط بین اعضای تیم تاکید کند....

مسیر مثبت‌اندیشی و شادکامی (مدیریت 1 زندگی موفق از نگاه حاکم دوبی شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم)

  • 100,000 تومان

در این کتاب بر آن هستم تا به مفهوم مثبت‌اندیشی و شادکامی از یک زاویه جدید و متفاوت نگاه کنم؛ در واقع می‌خواهم بر اساس یک نگرش مدیریتی، تاثیر این دو مفهم را روی خلاقیت، نوآوری. تولید، رهبری سازمان‌ها و جوامع و حتی زندگی‌های شخصی و خانوادگی افراد ارزیابی کنم و به خواننده گرامی، پیامدهای مثبت تاثیر این دو موضوع را روی روحیه تیمی و تعاون اعضای یک سازمان نشان دهم و بگویم چگونه می‌شود در سایه مثبت‌اندیشی و شادکامی در زندگی و کسب و کار موفق عمل کرد و به قله‌های موفقیت در مدیریت و رهبری دست یافت؛ در ضمن تلاش کرده‌ام اهمیت این دو مفهوم را برای یک رهبر در اتخاذ استراتژی‌ها و ترسیم چشم‌اندازها بازگو کنم.

نگرش من و چالش‌های برتری

  • 110,000 تومان

نگرش من و چالش‌های برتری

صفحه‌ی 1