مايكل سينگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رها زیستن (فراتر از مخمصه‌های انسان)
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
رها از بند (سفر به فراسوی خود)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
روح تسخیرناپذیر سفری به ماورای وجود
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان

رها زیستن (فراتر از مخمصه‌های انسان)

  • 149,000 تومان

اکنون پرفروش نیویورک تایمز کتابی که نیاز دارید سرانجام اینجاست! از معلم معنوی دوست‌داشتنی، مایکل ای. سینگر -نویسنده‌ی کتاب پرفروش شماره‌ی 1 نیویورک تایمز با عنوان روح تسخیر ناپذیر-این راهنمای دگرگون‌کننده که افراد زیادی منتظرش بودند، در یک سفر هیجان‌انگیز جدید به‌سوی خود شناسی و شادی بی‌قیدوشرط، قطب‌نمای شما خواهد بود. اکنون بیش از همیشه، همه‌ی ما به‌دنبال این هستیم که لذت، شادی و معنای عمیق‌تری را در زندگی‌مان احساس کنیم. اما آیا در مکان‌های اشتباه به‌دنبال این‌ها می‌گردیم؟ وقتی حس کامل بودنمان به چیزها یا افراد بیرون از خودمان وابسته است - یک شغل، یک خانه، یک سفر همراه با ولخرجی یا حتی یک رابطه‌ی جدید- دیر یا زود به احساس نارضایتی محکوم هستیم. به ‌همین‌ دلیل برای آزادی، عشق و انگیزه‌ی واقعی باید به درون بنگریم. اما چگونه این سفر درونی را آغاز کنیم؟ رها زیستن، کتابی است که باید بخوانید. هم عمیقا متعالی کننده و هم به صورت قدرتمندی عملی است. راهنمایی روشنی برای فراتر رفتن از افکار، احساسات و عادت‌هایی فراهم می‌کند که شما را گرفتار می‌کنند - پس می‌توانید درد گذشته را بهبود بخشیده و بگذارید روحتان اوج بگیرد. در هر صفحه، درک عمیق‌تری پیدا می‌کنید از اینکه افکار و عواطفتان از کجا می‌آیند و چگونه بر جریان طبیعی‌تان اثر می‌گذارند. سرانجام، آزادی از زخم‌های روان‌شناختی، سامسکاراها، را پیدا می‌کنید که مانع شما شده و اجازه نمی‌دهند به بالاترین ظرفیت‌تان دست یابید. زمان آن رسیده که دست از کشمکش برداشته و تجربه را آغاز کنید. این کتاب، معجزه‌آسا به شما نشان می‌دهد که چگونه آموزه‌های معنوی مایکل ای. سینگر را هر روز به کار بسته و خود را به سمت زنگی همراه با رهایی، آرامش، باز بودن و خودشناسی سوق دهید. آیا زمان آن نرسیده که رها زندگی کنید؟!

رها از بند (سفر به فراسوی خود)

  • 220,000 تومان

به راستی کیستید؟ رها بودن از محدودیت‌ها و اوج گرفتن ورای چارچوب‌ها چگونه خواهد بود؟ برای یافتن چنین آرامش و رهایی درونیء چه کاری را می‌توانید هر روز انجام دهید؟ کتاب «رها از بند» پاسخی ساده و بسیار درونی به این پرسش‌ها می‌دهد. خواه این نخستین کاوش شما در فضای درونی باشدء خواه زندگی‌تان را صرف سفر درونی کرده باشیدء این کتاب رابطه شما را با خودتان و جهان پیرامون‌تان دگرگون خواهد ساخت. «رها از بند» نخست رابطه شما را با افکار و عواطف‌تان روشن می‌سازد و به شما کمک می‌کند از سرچشمه افت و خیزهای انرژی درونی‌تان آگاه شوید. سپس به این موضوع می‌پردازد که برای رهایی افکارء عواطف و الگوهای انرژی عادتی که آگاهی شما را محدود می‌کنندء چه کاری می‌توانید انجام دهید. سرانجامء این کتاب با روشنی کاملء دری به رویتان می‌گشاید تا در فضای آزاد درونی‌ترین بخش وجودتان زندگی کنید.

روح تسخیرناپذیر سفری به ماورای وجود

  • 100,000 تومان

در کتاب روح تسخیرناپذیر، مایکل سینگر شما را از مسیر گایانا، که حالتی از یوگای ذهنی است، قدم‌ به ‌قدم به‌ سوی سرچشمه هدایت می‌کند. بالاتر این‌که، او برای این کار سادگی زیبایی دارد. این کتاب را با دقت بخوانید و چیزی بیش از نگاهی سریع به ابدیت در آن خواهید یافت. مایکل سینگر ذهن شما را به ‌سوی ابدیتی جدید می‌برد. البته نیازمند بیش از یک ‌بار روخوانی و ساعت‌ها درون‌نگری است ولی خواندن این کتاب الزامی است برای تمام کسانی که در جستجوی درک خویشتن و درک حقیقت هستند. دقت و سادگی بیان این اثر بزرگ‌ مقیاسی است برای سنجش عظمت آن.

صفحه‌ی 1