مايكل بانگي استانير


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تله نصیحت
  • 218,000 تومان
  • با تخفیف: 218,000 تومان
عادت مربی‌گری (حرف کمتر سوال بیشتر رهبری بهتر)
  • 124,000 تومان
  • با تخفیف: 124,000 تومان
گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار (شفاف باشید ، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید)
دام توصیه
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
دام نصیحت (آنچه مغز از قدرت ما در تغییر دیگران آشکار می‌سازد)
راه و رسم مربیگری
  • 183,000 تومان
  • با تخفیف: 183,000 تومان

تله نصیحت

  • 218,000 تومان

خیر بودنِ نیتمان مهم نیست؛ چون به هرحال ما شیفتۀ نصیحت کردنیم. ما نصیحت کردن را دوست داریم. با نصیحت بی‌مورد توانمندی و انگیزۀ دیگران را کم می‌کنیم. گاهی حتی آنقدرها هم که فکر می‌کنیم نصیحتمان به درد نمی‌خورد. علاوه بر این تمایل به نصیحت کردن به معنی این است که دارید به زندگی پرمشغلۀ فعلی خود مسئولیت‌های بیشتری اضافه می‌کنید. چون نه تنها باید کار خودتان را انجام دهید، بلکه دارید جای دیگران هم کار می‌کنید. در این صورت، دیگر فرصتی برایتان باقی نمی‌ماند تا به انجام کارهای مهم بپردازید. در موقعیت‌هایی که هیولای نصیحتتان کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد و دارید به دیگران می‌گویید چه‌کار کنند، یا از آنها در برابر خودشان مراقبت می‌کنید، یا اوضاع را تحت کنترل دارید، این باور پشت کارهایتان هست که من از آنها بهترم. من چالاک‌تر یا باهوش‌تر، باتجربه‌تر، باسابقه‌تر، از خود خاطرجمع‌ترم، پیگیرتر، خلاق‌تر، در مسائل راهبردی بهترم یا حرف‌هایم درست‌تر است. درواقع در این مواقع دارید می‌گویید آنها آنطور که باید نیستند. به اندازۀ کافی کارایی ندارند، به اندازۀ کافی باهوش، عاقل، مقاوم، توانمند، شایسته، خلاق، بااخلاق، بلندنظر، معتمد، یا… نیستند تا از پس آن کار برآیند. دارید می‌گویید آنها به اندازۀ کافی خوب نیستند. داشتن هیولای نصیحت بخشی از طبیعت انسان است. هیولای نصیحت سعی می‌کند به روش خودش کمک کند. خلاصی از تلۀ نصیحت و رام کردن هیولای نصیحت کار راحتی نیست. باید شیوه‌ای را که سال‌ها مطابق آن رفتار کرده‌اید، تغییر اساسی دهید. نمی‌توانید از دستش خلاص شوید؛ اما می‌توانید رامش کنید تا کمتر مجبور به ادامۀ این رفتارتان شوید؛ این رفتاری که نه برای خودتان سودمند است و نه برای شخصی که می‌کوشید راهنمایی‌اش کنید. مایکل بانگی استانیر در کتاب قبلی‌اش، راه و رسم مربیگری، هفت پرسش اساسی را یاد می‌داد که برای مربی مسلک‌تر شدن لازمشان دارید، و البته این را که چطور آنها را بپرسید تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشند. اما کتاب تلۀ‌ نصیحت بررسی می‌کند که چرا غلبه بر عادت نصیحت کردن اینقدر سخت است، نصیحت‌ کردن چطور هم نصیحت‌کننده و نصیحت‌شونده را خسته می‌کند، به جای نصیحت‌کردن چه‌کار می‌توان کرد و چطور می‌توان بر عادت نصیحت‌کردن غلبه کرد و به مربی بهتری تبدیل شد.

عادت مربی‌گری (حرف کمتر سوال بیشتر رهبری بهتر)

  • 124,000 تومان

عادت مربی‌گری به شما و گروهتان کمک می‌کند خودمختار باشید، متمرکز شوید و به کارهای موثر و معنادار رو آورید. شالوده این کتاب هفت پرسش است که شما را از شر چرخه‌های معیوب وابستگی، فرسودگی و بی‌علاقگی می‌رهاند و روش کارتان را بهبود می‌بخشد.

دام توصیه

  • 59,000 تومان

مایکل بانگی استانیر در این کتاب و در ادامه کتاب عادت مربیگری به شما کمک خواهد کرد تا به مربی بهتری تبدیل شوید. هرچه می‌خواهید اسمش را بگذارید؛ دفترچه راهنما، کتاب، کارگاه آموزشی یا مدرسه! این کتاب نکاتی را که برای تغییر رفتارتان لازم دارید، عمیق‌تر بیان می‌کند. نویسنده در ابتدا راجع به نحوه تغییر رفتارتان و دشواری‌های تغییر عادت توصیه صحبت می‌کند. سپس ابزاری خاص و دقیق در اختیارتان قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانید برای پرسیدن سوالات بیشتر، کنجکاوی بیشتری به خرج دهید. در آخر نیز به شما کمک می‌کند تا به ایجاد عادت مربیگری در خود ادامه دهید. فرار کردن از دام توصیه و رام کردن هیولای توصیه آسان نخواهد بود. قرار است از مسیری اصلی تغییر جهت دهید که سال‌ها می‌رفته‌اید. اما این کتاب و تعهد شما به رفتارها و عادات جدید، فرصت تغییر روش رهبری‌تان را برای همیشه در اختیارتان خواهد گذاشت.

دام نصیحت (آنچه مغز از قدرت ما در تغییر دیگران آشکار می‌سازد)

  • 45,000 تومان

نویسنده‌ی کتاب از میل زیاد انسان‌ها به نصیحت کردن دیگران به عنوان یک دام یاد می‌کند که نه تنها کمکی به پیشرفت طرف مقابل نمی‌کند بلکه باعث صرف وقت و سایر منابع می‌شود. او سعی کرده به خواننده بیاموزد به جای تلاش در جهت اعمال نظر افراطی در همه‌ی امور دیگران که رفته رفته رنگ دخالت نیز به خود می‌گیرد، رفتاری «مشاورگونه» در پیش بگیرد و به جای تمرکز بر حرف زدن یک طرفه، بیشتر شنونده باشد و از این طریق آینده‌ای بهتر برای خودش و دیگران رقم بزند.

راه و رسم مربیگری

  • 183,000 تومان

شما در مخمصه، کار ملال‌آور و استیصال گرفتارید. پروراندن عادت مربیگری راهی برای رسیدن به روش بهتر کار کردن است.

صفحه‌ی 1