مايك باير


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 تصمیم (اولین قدم به سمت 1 زندگی بهتر)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
خوت باش فقط کمی بهتر
  • 158,000 تومان
  • با تخفیف: 158,000 تومان
بهترین خود
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
بهترین خودت باش (خودت باش فقط کمی بهتر )
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
خود برتر (خودت باش فقط کمی بهتر)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
خود برتر (خودت باش تنها کمی بهتر)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

1 تصمیم (اولین قدم به سمت 1 زندگی بهتر)

  • 65,000 تومان

به‌طور تقریبی روزانه سی‌وپنج‌هزار تصمیم می‌گیریم. همین لحظه دست‌ کم یک تصمیم گرفته‌ایم که تأثیر شگرفی بر تمام جنبه‌های زندگی‌مان می‌گذارد. اما کتاب یک تصمیم درمورد این نیست که قدمی بزرگ و پرقدرت برداریم. «یک تصمیم» یعنی هر روزمان را با مهم‌‌ترین تصمیم شروع کنیم: تصمیم بگیریم خودِ واقعی‌مان باشیم. این تصمیمی است برای اینکه بدانم چه کسی هستم، برای اینکه خودم باشم و خودم را همان‌طور که هستم نشان دهم. اگر خود را با چالشی جدید روبه‌رو دیده‌اید، اگر می‌خواهید مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید یا به‌دنبال تحول کامل هستید، مایک بایر با این کتاب قدرتمند به شما کمک می‌کند تا با خودِ حقیقی‌تان ارتباط برقرار کنید و در نتیجه زندگی‌تان خودِ حقیقی شما را به نمایش بگذارد. با کمک این کتاب می‌توانید موانع سر راهتان را به فرصت تبدیل کنید. یک تصمیم طرحی عملی و الهام‌بخش است و به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را بهتر کنید، هدفتان را پیدا کنید، سلامت ذهن و روابطتان را بهبود ببخشید، روی سلامت جسمتان کار کنید و حتی پول بیشتری به دست بیاورید.

خوت باش فقط کمی بهتر

  • 158,000 تومان

مایک واسطه‌ای بی‌نظیر در تغییر زندگی افراد است‌. او همان کسی است که دنبالش بوده‌اید: باهوش، متفکر، صادق، با اخلاص، صریح و متعهد. او در کتاب «خودِ برتر» تمام حرف‌هایش را بازگو می‌کند. این کتاب جزو آن دسته کتاب‌هایی است که هنگام اتمامش شما را در حالی ترک می‌کند که بهتر از قبل شده‌اید. در خلال صفحات کتاب، مایک راهنمای زندگی شما خواهد بود و در طول این سفر شما را با سؤالاتی تأمل‌برانگیز و تحریک کننده که هرگز با آن‌ها مواجه نشده‌اید هدایت می‌کند. بایر انسان‌ها را دقیقاً همان‌جایی که قرار دارند ملاقات می‌کند، بدون کوچک‌ترین قضاوت و با مهربانی و آرامش آن‌ها را به‌سمت خودِ واقعی‌شان راهنمایی می‌کند. در طول خواندن این کتاب و بررسی تمام جنبه‌های زندگی‌تان در مسیر بهتر شدنِ خود، این مهربانی را کاملاً حس خواهید کرد.

بهترین خود

  • 72,000 تومان

اگر شما الان بیست و پنج ساله باشید، 9125 روز عمر کرده‌اید، اگر چهل سال داشته باشید، 14600 روز و اگر پنجاه ساله باشید 18250 روز زندگی کرده‌اید. شرط می‌بندم فقط چند روز انگشت شمار از بین هزاران روزی که زندگی کرده‌اید، متفاوت و عالی بوده‌اند. فارغ از مثبت یا منفی بودنشان آن‌ها فقط روزهای فراموش نشدنی‌ای هستند که باعث تغییر در زندگی شما شده‌اند. حتی با صدها یا هزاران نفری هم که در طول عمرتان مواجه شده‌اید تنها تعداد کمی از آن‌ها نقش موثر و تاثیرگذاری در شخصیت، زندگی و آنچه که الان هستید، داشته‌اند و باز هم تعداد کمی توانسته‌اند اثر ماندگاری بر لوح وجود شما بنگارند. با خواندن و یادگیری مطالب کتاب خودت باش، فقط کمی بهتر نوشته راهنمای زندگی، مایک بایر، شما یکی از از این افراد فراموش نشدنی را به هسته مرکزی تیم‌تان وارد کرده‌اید. راهنما مایک یک حرفه‌ای واقعیست و "بهترین خود" کتاب مقدس اوست. او در این کتاب تلاش می‌کند به شما کمک کند تا با توان حداکثری و موثرترین روش بتوانید خود برتر وجودتان را کشف کنید. مایک بایر فقط اهل حرف زدن نیست، بلکه یک راهنمای عمل‌گراست که با استفاده از عقل سلیم به شما یاد می‌دهد که در هر مرحله از زندگی‌تان چگونه از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید، برسید. هم در زندگی شخصی، هم در زندگی خانوادگی، شغلی، مسائل معنوی و یا حتی همه موارد با هم.

بهترین خودت باش (خودت باش فقط کمی بهتر )

  • 110,000 تومان

«با خواندن این کتاب و به کارگیری فرمول مایک بیر برای موفقیت، تغییری شگرف در زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. این مربی زندگی، مردم را تشویق می‌کند تا عمیق‌ترین لایه‌های زندگی خود را بررسی کنند و از خودشان پرسش‌های ساده اما مهمی بپرسند. پرسش‌هایی مانند این‌که واقعا در زندگی به دنبال چه هستید؟ ترس‌های‌تان کدامند؟ چه کسانی مانع پیشرفت شما در زندگی هستند؟ او مردم را به چالش دعوت می‌کند. چالشی برای رویارویی با خود اصیل و حقیقی‌شان. اگر می‌خواهید در تمام حوزه‌های زندگی خود بدرخشید، حتما این کتاب را بخوانید.»

خود برتر (خودت باش فقط کمی بهتر)

  • 220,000 تومان

از خودتان بپرسید... آیا واقعا همان کسی هستید که دلتان می‌خواهد؟ آیا این زندگی همان زندگی دلخواه شماست؟ آیا هر روزخود را مطابق با خود برترتان سپری می‌کنید؟ چه چیزی را می‌توانید همین امروز تغییر دهید؟ چگونه به این پرسش‌ها پاسخ خواهید داد؟ به زندگی روزمره‌تان بیندیشید. آیا در حال ارتقای زندگی‌تان هستید یا فقط از روی عادت آن را سپری می‌کنید؟ آیا روزهایتان سرشار از کار، ارتباط و فعالیت‌هایی همسو با حقیقت درونتان هستند، یا احساس می‌کنید روی تردمیلی از مسئولیت‌های اجباری گیر افتاده‌اید؟ اگر آرزومند زندگی بهتری هستید، همین حالا زمانش فرا رسیده تا آرزوی خویش را به واقعیت تبدیل کنید. ابزار این کار در دستان شماست تا بتوانید زندگی رضایت‌بخشی را در بالاترین سطح برای خود بیافرینید.

خود برتر (خودت باش تنها کمی بهتر)

  • 49,000 تومان

آیا روزهای‌تان پر است از کار، روابط و فعالیت‌هایی که برایتان صحیح هستند یا احساس می‌کنید که در تردمیلی از مسئولیت‌ها گیر افتاده‌اید؟ اگر آرزوی زندگی بهتری دارید، الان وقت آن است که آرزوی‌تان را به واقعیت تبدیل کنید و ابزاری که نیاز دارید در اختیارتان است تا زندگی‌ای طراحی کنید که عمیق‌ترین لایه‌ها را پر می‌کند. (خود برتر) این را به شما نشان خواهد داد. مایک بایر که توسط هزاران مراجعه‌کننده خود که زندگی‌شان را تغییر داده، به عنوان مایک کوچ شناخته می‌شود، با افراد زیادی از ستاره‌های پاپ گرفته تا مدیران کسب و کار و افرادی مثل شما که دنبال بهترینِ خود بودن هستند کمک کرده است. او این کار را با راهنمایی آن‌ها برای پرسیدن یک سری از سوالات مهم ولی سخت از خودشان انجام داده است. سوالاتی مثل: (ارزش‌های اصلی شما چه چیزی هستند؟) (آیا هرشب که به رختخواب می‌روید بهتر از صبحی هستید که بیدار شدید؟) و (آیا من برخی جنبه‌های سلامت فیزیکی خود را به دلیل ترس یا انکار نادیده می‌گیرم؟). او به افراد کمک می‌کند تا خود برترشان و ضد خودشان را ببینند. خود برتر با کار کردن روی تمامی هفت دایره زندگی (اجتماعی، شخصی، سلامت، آموزش، روابط، کار و توسعه روانی و معنوی)، کتابی قابل دسترس و تعاملی است که چکیده تمامی دانش مایک در یک راهنمای متمرکز و فشرده بوده و تمایل افراد به تغیر را روشن می‌کند. خود برتر به شما این قدرت را می‌دهد که اصالت خود را در آغوش کشیده، آن‌چه مانع‌تان بوده و شما را عقب نگه داشته است را شناخته و و از آن عبود کنید تا زندگی پربارتری داشته باشید.

صفحه‌ی 1