ماري لوييز فون فرانتس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پریانه‌ها (زن در افسانه‌های پریان)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
تعبیر قصه‌های پریان و آنیما و آنیموس در قصه‌های پریان
نوجوانی ابدی و نبوغ خلاقانه (تفسیر روان‌شناختی کتاب شازده کوچولو)

پریانه‌ها (زن در افسانه‌های پریان)

  • 90,000 تومان

ماری کوئیز فن فرانس، روانشناس سوئیسی، همکار دیرینه یونگ و از بنیانگذاران روانشناسی تحلیلی او به شمار می‌آید. او در کتاب حاضر با بررسی قصه‌ها پریان که عرصه خودنمایی کهن الگوها و نمادهای ناخودآگاه است، وجوه متعدد روح زنانه را با رویکرد روانشناسی یونگ آشکار می‌نماید. این اثر به یقین کمکی است شایان توجه در فرآیند خویشتن‌یابی و شکوفایی زن و توازن‌بخشی به حیات بشریت بر کره خاکی.

تعبیر قصه‌های پریان و آنیما و آنیموس در قصه‌های پریان

  • 250,000 تومان

این کتاب ثمره نزدیک به بیست سال کار علمی ماری ـ لوئیز فن فرانتس در حیطه روانشناسی عملی است که شاید بشود او را با بالاترین مرجع تعبیر روان‌شناختی قصه پریان و موتیف‌های مرتبط با روانشناسی یونگی دانست. مفاهیمی که بر اساس برداشت‌ها و تجربیات بی‌شمار یک روانکاو و در جریان معالجه بیماری‌های عصبی و معاشرت با زنان و مردانی از سطوح مختلف اجتماع شکل گرفته است.

نوجوانی ابدی و نبوغ خلاقانه (تفسیر روان‌شناختی کتاب شازده کوچولو)

  • 160,000 تومان

کتاب شازده کوچولوی سنت اگزوپری یکی از محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین آثار ادبی سراسر جهان است. کتاب حاضر که دربردارنده‌ی تحلیل و تفسیر شازده کوچولو و نیز تحلیل و تعبییر چند رویای مهم کهن الگویی و مطالعه موردی است و یکی از جامع‌ترین و مهم‌ترین آثار در زمینه روانشناسی تحلیلی عمقی بشمار می‌آید. از آنجا که تحلیل‌ها و تفسیرهای که خانم ماری فون فرانتس در این کتاب ارائه کرده در نوع خود کم نظیر یا حتی بی‌نظیر است؛ و به یکی از پیچیده‌ترین مسائل عصر حاضر می‌پردازد. مطالعه این کتاب از سوی دیگر به تمامی علاقه‌مندان و متخصصان در حوزه‌ی روانشناسی و روانکاوی و خودشناسی ؛ همچنین جامعه‌شناسان و منتقدان ادبی که به تاویل متون علاقه دارند توصیه می‌شود.

صفحه‌ی 1