ماركوس باكينگهام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق بعلاوه کار
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
اصل را نشانم بده (اصلی‌ترین توصیه رهبران برای ساختن رهبران جدید)
نقاط قوت خود را بیابید
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
گام سوم کشف خود (دست‌مایه رسیدن به مدیریت برجسته رهبری برجسته و پیروزی‌های پایدار فردی)
چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان

عشق بعلاوه کار

  • 100,000 تومان

هیچ فردی، توان انجام همه امور را ندارد و هر کس برای کار خاصی استعداد و آمادگی داشته و علاقه نشان می‌دهد؛ بنابراین به‌سوی آن جذب شده و مطمئناً در آن کار موفق هم خواهد شد. آیا رؤیای کودکی شما اکنون تبدیل به کسب ‌و کارتان شده است؟ چند درصد از شما آن چیزی که در کودکی آرزوی آن را داشتید، اکنون به کسب ‌و کارتان تبدیل شده است؟ آیا شما هم مثل اکثر ایرانی‌ها در کاری به غیر از رشته تحصیلی خود مشغول هستید؟ یا در زمینه عشق و علاقه کودکی خودتان مشغول به کار شده‌اید؟ آیا می‌دانید عشق به کار چه موفقیت بزرگی در کسب ‌و کار برایتان به ارمغان می‌آورد؟ اگر کارتان آن چیزی باشد که به آن عشق می‌ورزید، در عمل کار با انگیزه و پر نشاطی دارید و هیچ‌وقت از چنین کاری خسته و دل‌زده نمی‌شوید. استیو جابز در سخنرانی مشهور خود در استنفورد به این نکته تأکید کرد که بهترین راه برای انجام یک کار بزرگ، عشق ورزیدن به آن است. برای انجام هر کار بزرگی در زندگی، باید به‌طور جدی عاشق آن کار بود و در انجام آن خلاقیت به خرج داد. از مارکوس باکینگهام کتاب‌هایی مانند «گام سوم کشف خود»، «چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم»، «کشف توانمندی‌ها» و «نُه دروغ درباره کار» در ایران ترجمه و چاپ شده است و با توجه به کتاب‌های کاربردی نوشته شده توسط این نویسنده، تصمیم گرفتیم آخرین کتاب مارکوس باکینگهام با عنوان عشق + کار را ترجمه و روانه بازار نشر نماییم. عشق یک وجود یکپارچه است، عشق است و عشق است و عشق. عشق می‌تواند به شغل، روابط و حتی به فرزندان شما مرتبط باشد. هنگامی ‌که از عشق خالی باشید، شکننده و آسیب‌پذیر می‌شوید ولی وقتی سرشار از عشق باشید، حضور شما شگفتی خلق می‌کند. عشق + کار یعنی شما هر روز از توانمندی‌های خود استفاده و در محل کار خود هیجان‌زده و با انگیزه باشید، شما حتماً بایستی در کارتان بی‌نقص و کامل باشید، شما باید مهارت‌هایی را یاد بگیرید که چگونه در مراحل انجام کار، راه عشق ورزیدن به آن را پیدا کنید؛ می‌توانید یاد بگیرید که انجام چه فعالیت‌هایی شما را به وجد می‌آورد و با کدام کارها احساس راحتی دارید. این کتاب درباره عشق و کار صحبت می‌کند. در حقیقت رابطه‌ای بین این دو وجود ندارد. برخی معتقدند که احساسات شخصی و عشق را نباید وارد کار کرد، اما تجربه خلاف این را ثابت می‌کند. اگر بخواهید بهترین خود را کشف کنید باید، یک سری تغییرات را پذیرا باشیم. ما باید راهی بیابیم تا عشق را به زندگی‌ و کسب‌ و کارمان بازگردانیم. در کتاب عشق + کار می‌خوانیم که عشق چیزی را به شما اضافه می‌کند تا زندگی‌تان به ‌درستی طی ‌شود و شغل و عشقتان با هم درآمیخته و تا بی‌نهایت ادامه پیدا کند. عشق و کار، هر یک به دیگری قدرت می‌بخشند؛ بنابراین تنها کار مهمی که در زندگی باید انجام دهید، پیدا کردن چیزی است که به آن عشق می‌ورزید.

اصل را نشانم بده (اصلی‌ترین توصیه رهبران برای ساختن رهبران جدید)

  • 110,000 تومان

مارکوس باکینگهام در 1987 با مدرک کارشناسی ارشد در علوم اجتماعی و سیاسی از دانشگاه کمبریج فارغ‌التحصیل شد. باکینگهام در طول هفده سال همکاری‌اش با موسسه‌ی گالوپء در هدایت پژوهش‌هایی در مورد بهترین رهبرانء مدیران و محیط‌های کاری دنیا نقش داشته است. این پژوهش‌ها اساس دو کتاب پرفروش او بوده‌اند: کتاب یکم: همه‌ی قوانین را بشکن: بهترین مدیران دنیا چه کار متفاوتی انجام می‌دهند. و کتاب دوم: کشف توانمندی‌ها. پاکینگهامء نویسنده‌ی مقالاتی پرمغز در نیویورک تایمزء فورچون و فست کامپنیء مشاوری مستقل و نویسنده و سخنران است و یکی از پیشروترین مراجع در مورد بهره‌وری و عملیات رهبری و مدیریت دانسته می‌شود. او عضو کمیته‌ی مشاوره‌ی رهبری و مدیریت وزارت امور خارجه است و با همسر و دو فرزندش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

نقاط قوت خود را بیابید

  • 189,000 تومان

درست هم‌زمان با نیاز سازمان‌ها به انرژی دادن به افرادشان و برانگیختن آن‌ها، کلیفتون و باکینگهام فلسفه جدیدی از زندگی و کار را به ما ارائه دادند؛ روانشناسی مثبت که به جای نقاط ضعف، بر نقاط قوت تاکید می‌کند. «نقاط قوت خود را بیابید» کتابی مهم است که با تحقیقات گسترده و عمیق خود، دیدگاه، روش‌های خردمندانه و شور و احساس را برای تقویت سازمان‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد. این کتاب در ما انگیزه ایجاد می‌کند و فکر ما را به کار می‌اندازد. سازمانی که کارکنانش احساس کنند هر روز از نقاط قوت و توانایی‌های آن‌ها استفاده می‌شود، توانا‌تر و قدرتمند‌تر خواهد شد. در جامعه‌ای که ما درگیر خطاها و اشتباهات در روابط و شغل‌های خود هستیم، این نویسندگان، ما را به چالش طلبیدند و به ما یاد دادند که به نقاط قوت خود فکر کنیم. «نقاط قوت خود را بیابید»، یک نقشه راهنما در اختیار ما قرار می‌دهد که بر اساس آن می‌توان شرکت، سازمان یا تیم دلخواه را ایجاد کرد. همچنین به ما کمک می‌کند که کارمندان با استعداد را جذب کنیم، توانایی‌های آن‌ها را شناسایی کنیم و آن توانایی‌ها را برای پیشرفت کار، ارتقا دهیم. این کار تنها راه مهم و کارگشا برای مدیریت بر افراد در طی هزاره اخیر است. این کتاب ارزشمند فقط نقش راهنما برای موفقیت‌های مدیریتی یا شغلی را ندارد. این کتاب با استناد به صدها هزار مطالعات موردی و تحلیل‌های دقیق، روشی را ارائه می‌کند که چطور باید از عهده مسئولیت‌های فردی برآمد، در کار پیشرفت کرد و به رضایت عمیق فردی رسید.

گام سوم کشف خود (دست‌مایه رسیدن به مدیریت برجسته رهبری برجسته و پیروزی‌های پایدار فردی)

  • 20,000 تومان

اگر نقصی در همسر خود دیدید، نباید آن را بزرگ‌نمایی کنید. دور آن خط نکشید، نامی برایش نگزینید، و بکوشید تا ویژگی‌های مثبت وی را در برابر این کاستی قرار دهید. تمرکز مدیر بر پیروزی افراد است. به هنگام مدیریت، با توجه به تک‌تک افراد آغاز کنید به هنگام رهبری، تصویر آینده آرمانی را پیش چشم بگسترانید. اگر می‌خواهید رفتار آینده 1 جامعه، 1 تیم، قبیله، شرکت، یا حتا 1 کشور را پیشگویی کنید به قهرمانان آن بنگرید. ببینید چه کسان و رخدادهایی را برای ستایش برگزیده‌اند.

چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم

  • 44,000 تومان

به دورانی برگردید که جوان بودید. آن موقع، به قوت‌های خویش اعتماد داشتید. شاید نمی‌توانستید نام مشخصی برای آنها بیابید، حتی ممکن بود آنها را صریحا نقاط قوت ننامید. اما وقتی بچه بودید، به آنها گوش می‌دادید. سپس در زمانی معین و مکانی مشخص،‌شفافیت دوران کودکی، رنگ باخت و کم‌کم محو شد و شما شروع به گوش کردن به دنیای اطرافتان کردید. در آن وقت، بیش از آنکه به خودتان گوش فرادهید، گوشتان را به اطرافتان می‌سپردید. باید به دانشگاه می‌رفتید تا درس بخوانید و پس از آن، شغلی پیدا کنید. با آغاز فعالیت در این شغل، نیازها و تقاضاهای فوری مشتریان، همکاران و مدیرانتان به سوی شما سرازیر شدند. مشکلی که اکنون با آن دست به گریبانید این است که این آدمها علاقه چندانی به نقاط قوت شما ندارند و شاید به آنها فکر هم نکنند. آنان بیشتر به این موضوع می‌اندشند که شما چه‌کاری می‌توانید برایشان انجام دهید. اما این وضعیت. چه حاصلی برای شما دارد؟ در چنین اوضاعی، تکلیف شما چیست؟ درحالی که شاهد بی‌تفاوتی دنیا درباره خودتان هستید، دو گزینه در پیش رو دارید: یا خود را تسلیم و مطیع این زندگی کنید که در آن، قوت‌هایتان هیچ ارزش و جایگاهی ندارند و،‌ در واقع، بی‌ربط و بی‌معنا به نظر می‌آیند، یا، به‌جای آن، یاد بگیرید که چگونه به آنها معنا ببخشید. یاد بگیرید که قوت‌هایتان را به کارگیرید و شکوفایشان کنید. گرینه شما همین است.

صفحه‌ی 1