مارك ورنون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق و دیگر هیچ
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
زندگی خوب (30 گام فلسفی برای کمال بخشیدن به هنر زیستن)
42 اندیشه ناب (تاملاتی درباره زندگی جهان و هر آن چیز دیگر)

عشق و دیگر هیچ

  • 18,000 تومان

مارک ورنان در کتاب عشق و دیگر هیچ، روایتگر آمیختگی انسان با عشق از اولین روزهای زندگی است و همراه با او مراحل رشد جسم و جان را طی می‌کند تا در نهایت عشق انسانی را در نوسان بین قطب‌های مخالف می‌بیند و ضرورت عبور از هر مرحله را از زبان فیلسوفان، قدیسان، ادبا و روان‌شناسان نام آشنا روایت می‌کند. شاخصه اصلی کتاب آمیختن یافته‌های روان‌شناختی در شناخت عشق، با مفاهیم برجسته علوم مختلف از جمله: فلسفه، اسطوره و ادبیات است.

زندگی خوب (30 گام فلسفی برای کمال بخشیدن به هنر زیستن)

  • 220,000 تومان

آنچه در تار و پود زندگی خوب تنیده شده است رهیافتی است که به «اخلاقیات فضیلت مدار» شناخته می‌شود. فضیلت‌ها مهارت‌ها، عادت‌ها و مزیت‌هایی هستند که اگر بتوانیم آن‌ها را بپرورانیم به ما امکان شکوفا شدن می‌دهند. اخلاقیات فضیلت‌مدار در پی پاسخ‌های قطعی نیستند، بلکه در جستجوی یک شیوه زندگی هستند. در پایان هر فصل نیز، توصیه‌هایی با عنوان «گامی دیگر» آمده‌اند، در قالب اشاره‌ها و آگاهی‌هایی که می‌توانند عمیقا در وجود خواننده ریشه بدوانند. در زندگی خوب، برخی از عمیق‌ترین و کهن‌ترین رگه‌های حکمت کهن بازگشایی شده‌اند و نیز نقبی زده شده است به رگه‌هایی دیگر که تازه‌ترند اما شاید از نگاه‌ها دور مانده‌اند.

42 اندیشه ناب (تاملاتی درباره زندگی جهان و هر آن چیز دیگر)

  • 185,000 تومان

اساسِ این کتاب الهام‌هایی است برگرفته از گفته‌هایی از مشاهیر دنیای علم و هنر و ادب و فلسفه و سیاست و... که نقطه‌های آغازی است برای کسانی که در تکاپوی غنی‌تر زیستن هستند. نویسنده، از این رهگذر، تاملاتی را با خواننده در میان می‌گذارد در قالبِ اندیشه‌هایی ناب برای پاسخ دادن به معمای زندگی و جهان و هر آن‌ چیزِ دیگر. منبع اصلی الهام او فلسفه‌ای است که این پرسش را مطرح می‌سازد: «چگونه زندگی کنم؟» همان پرسشی که فیلسوفان باستان هم در پی پاسخ به آن بودند.

صفحه‌ی 1